Socialiniuose tinkluose pradėjo plisti idėja, kaip šį sprendimą galimai galima apeiti ir automobilį krauti ilgiau nei 30 minučių.
„Turbūt daugumai kauniečių žinoma, kad Kauno mieste nemokamos lėto krovimo sesijos sutrumpintos iki 30 minučių.
„Apie tokio sprendimo bukumą (iš tikro tai genialų planą) kalbėt mano subjektyvia nuomone nėra prasmės – čia buvo tiesiog priimtas sprendimas kaip sumažinti elektros sąnaudas Kauno mieste nepažeidžiant įsipareigojimų, bet šitas sprendimas efektyviai paverčia stoteles bevertėmis.
Aš nesu 100 proc. tikras ką šita konkreti dėžutė daro ant laido nes čia ne mano konstruota, bet pabandysiu atspėti: viduj yra elementarus 555 timer’io chip’as (laikmatis aut. past.), kuris kas <30min atkerta CP laidą prieš varžą (per tranzą ar net fizinę rėlę) nuo pistoleto: įvyksta sesijos nutraukimas (dingsta PWM signalas), stotelė galvoja, kad atjungtas kabelis.
Po kelių sekundžių sujungiama atgal – startuoja nauja 30 min sesija. Automatiškai. Be šeimininko žinios. Paprastas ir labai efektyvus sprendimas, daraus tokį pats. P.S. Jei skaito laido savininkas: high five! geras sprendimas. Tegu negalvoja, kad jie vieni gudrūs“, – „Elektromobilių mėgėjų klubo“ „Facebook“ įraše rašė Tadas.
Tiesa, galimai toks krovimo sesijų apėjimo būdas nėra draudžiamas, nes anksčiau savivaldybės atstovai minėjo, jog sesijų skaičius nebus ribojamas.
„Tačiau sesijų skaičius konkrečiai transporto priemonei nebus limituotas, o ir pati paslauga išliks nemokama“, – tuomet teigė Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius.
Kauno miesto savivaldybė viešose vietose yra įrengusi 21 įkrovimo stotelę. Jose vienu metu gali krautis 41 elektromobilis.
Nemokamai krauti elektromobilius galima: Bažnyčios g. 1A, Kęstučio g. 74, T. Masiulio g. 21A, Statybininkų g. 17, Žemaičių g. 8A, Baltų pr. 7A-1, Pramonės pr. 31, Siūlų g. 4, Aukštaičių g. 45, Radvilėnų pl. 21 ir 105, Eivenių g. 2, Laisvės al. 96, Karaliaus Mindaugo pr. 50, Gedimino g. 1, Pilies g. 17.