• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pražūtingas trečiadienis šalies keliuose. Panevėžio rajone per tragišką avariją žuvo 24-erių mergina. Po smūgio į sunkvežimį nukentėjusiąją teko laisvinti ugniagesiams. Nors vairuotoja jau buvo be gyvybės ženklų, medikai dar bandė gaivinti merginą. Deja, jiems nepasisekė. Kas lėmė tragišką kaktomušą tiesiame kelyje šviesiu paros metu, aiškinasi pareigūnai. 

Pražūtingas trečiadienis šalies keliuose. Panevėžio rajone per tragišką avariją žuvo 24-erių mergina. Po smūgio į sunkvežimį nukentėjusiąją teko laisvinti ugniagesiams. Nors vairuotoja jau buvo be gyvybės ženklų, medikai dar bandė gaivinti merginą. Deja, jiems nepasisekė. Kas lėmė tragišką kaktomušą tiesiame kelyje šviesiu paros metu, aiškinasi pareigūnai. 

REKLAMA

Iš „Audi“ automobilio po kaktomušos su sunkvežimiu neliko beveik nieko. Jį vairavo 24-erių metų Kupiškio rajono gyventoja. 

Avarijos vieta – „Via Baltica“ kelias netoli Ramygalos. Kaip pasakojo sukvežimio vairuotojas Egidijus, merginos vairuojama „Audi“ dėl kol kas neaiškių priežasčių išvažiavo į priešpriešinę eismo juostą ir rėžėsi į jo vairuojamą sunkvežimį. 

„Liko 100 metrų ir tiesiog pasidavė į mano juostą ir viskas, ir kaktomuša“, – situaciją aiškino Egidijus. 

REKLAMA
REKLAMA

Vairuotojas pasakojo, kad jis važiavo iš Kauno į Panevėžį. Jo greitis esą galėjo siekti ne daugiau 70 kilometrų per valandą, nes ką tik buvo pravažiavęs Ramygalą. „Audi“, jo manymu, važiavo greičiau. 

REKLAMA

„Ten rodė 150 spidometras užstrigęs, daugiau tai nieko“, – teigė vyras. 

Anot vairuotojo, smūgis buvo stiprus. Iškart matėsi, kad vairuotoja sunkios būklės.   

„Tiesiog suspausta buvo, iškviečiau greitąją ir viskas“, – sakė Egidijus. 

Bandė gaivinti 

Atskubėję greitosios medikai ne iškart galėjo padėti nukentėjusiai merginai. Ji buvo prispausta. Teko laukti kol ugniagesiai išlaisvins nukentėjusiąją. 

REKLAMA
REKLAMA

„Ir be sąmonės, ir be kvėpavimo, ir be pulso. Dar aišku praėjo laiko, kol ją išlaisvino, kol buvo galima buvo ją akivaizdžiai apžiūrėti, nes ji buvo prispausta, ypač kojos buvo prispaustos. Tai va, dar praėjo tikrai daugiau nei 10 minučių, apie 20, kol ją išlaisvino iš to automobilio“, – pasakojo greitosios medicinos pagalbos tarnybos direktorė Rūta Ramoškienė. 

Pasak greitosios vadovės, išlaisvinta jauna vairuotoja nerodė jokių gyvybės ženklų. Tačiau medikai dar bandė gaivinti nukentėjusiąją. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Akivaizdžiai matėsi, kad yra kairės pusės rankų ir kojų lūžiai, nes deformuotos galūnės buvo, galvos kažkokių sužalojimų nesimatė. Kai ją išlaisvino, brigada dar gaivino ją. 

Širdies jokios veiklos nebuvo, bet pagal mūsų standartus, protokolus mes privalome dar gaivinti, ir ji dar buvo gaivinama apie 20 minučių“, – kalbėjo R. Ramoškienė. 

Atsipirko išgąsčiu 

Po pražūtingos kaktomušos sunkvežimio vairuotojas atsipirko išgąsčiu. 

„Gal kiek per pirštus gavau iš vairo, daugiau nieko, su sunkvežimiu važiavau, žinot “, – sakė vyras. 

Pareigūnai dar aiškinasi avarijos aplinkybes. Anot vairuotojų, eismo sąlygos šįryt buvo geros. 

Visą reportažą žiūrėkite straipsnio pradžioje. 

tv3.lt


Jei greitis buvo 70 o masinos 130.
Tai 100 metru atstuma nuvaziuoji per 1,8 sekundes. Vidutinis zmogaus reakcijos laikas 1 sekunde.
100 metru sustabdyti per 0,8 sekundes?
Kiek matau vairuotojas dar stabde ir suko i desine puse.


Zmogus matyti kad stabdė iš nuotraukų tai į jo masina gi lėkė dvigubai greiciau . Tai tokiu atveju ten tikrai sekundžių dalys lieka iki to susidūrimo ir stabdymo kelias lieka proporcingai pagal greiti vos 20ar 30 metų kai į tave tokiu greičiu skrieja . Plius sunkvežimiams su kroviniu sustoti ne tas pats kas lengvajam.... įsivaizduokite kas butų jei ta audinė būtų režusis į kita lengvąjį tai dabar pražudė savo gyvybę o butų ir kito nekalto žmogaus nusinešusi gyvybę.
avine sunkiasvoris transportas gal dar krautas, sustabdyk ji savo galingos minties jega... berasti
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų