„Tai skaudi žinia šeimai, bet mes ją skelbiame viešai visai žiniasklaidai: mūsų mylimas „Callejas 503“ paliko šį pasaulį“, – komentavo jo šeima.
„Dėkojame kiekvienam iš jūsų už meilę ir palaikymą, kurį jam rodėte“, – pridėjo jie.
Atskirame pranešime jo šeima taip pat paprašė jo sekėjų prisijungti prie jų ir dalyvauti paminėjime.
Bandė atspėti mirties priežastį
Žinia apie staigią jo mirtį sukrėtė sekėjus, nes jis nesirgo jokiomis žinomomis ligomis. Landaverde‘o mirties priežastis nebuvo atskleista, tačiau kai kurie jo sekėjai suskubo spėlioti.
Vienas „Instagram“ vartotojas komentavo: „Deja, Callejas niekada nesirūpino savo sveikata“, taip leisdamas suprasti, kad jo mirtį galėjo lemti gyvenimo būdas.
Kitas sekėjas sakė, kad „naujausiuose vaizdo įrašuose nuomonės formuotojas atrodė prastai“.
Internete influenceris buvo geriau žinomas kaip „Callejas 503“. Jis buvo kilęs iš Salvadoro ir daugiausia dirbo „YouTuber‘iu“.
Reiškė užuojautą
Kiti sekėjai dalijosi užuojauta ir skausmu, kurį patyrė dėl influencerio mirties.
„Mums jūsų trūks, Callejai. Jūs buvote mūsų gyvenimo dalis net nepažįstant jūsų. Ačiū, kad praskaidrinote mūsų gyvenimus.
Dieve, saugok tave savo glėbyje ir tikimės, kad dabar rasi ramybę amžinajame poilsyje“, – rašė vienas „Instagram“ vartotojas.
Influenceris buvo palaidotas šeštadienį Santa Tekloje.
Vertino savo darbą
Savo „YouTube“ kanalą jis sukūrė 2012 m. ir galėjo pasigirti 178 000 prenumeratorių.
Jame jis apžvelgdavo maisto užkandines ir dalydavosi juokingomis akimirkomis iš savo kelionių ir kasdienio gyvenimo.
Viename iš savo vaizdo įrašų jis skundėsi, kad jo gimtojoje šalyje influenceriai nėra vertinami.
Jis sakė: „Labai vertinu, kai prekių ženklai ar žmonės įvertina mano darbą, nes mano šalyje, Salvadore, prekių ženklai neremia turinio kūrėjų.
Jie mieliau moka didžiulius pinigus už dalyvavimą televizijoje, nors mes turbūt galėtume suteikti jiems geresnę reklamą. Galbūt ne kiekybės požiūriu, bet mūsų reklama yra veiksminga ir mes turime savo pasiekiamumą.
Dauguma įmonių bando jums mokėti barteriniais sandoriais ir nenori į jus investuoti, o kitur, radijuje ir televizijoje, išleidžia didelius pinigus.
Bet kas žiūri televizorių ar klausosi radijo? Dabar viskas yra internete.“
Paskutinė influencerio žinutė „Instagram“ tinkle buvo vaizdo įrašas, kuriame jis balandžio 24 d. sekėjams į pasakojo apie savo motociklą.
Paskutinis jo vaizdo įrašas „YouTube“ buvo įkeltas praėjusį mėnesį. Vloge vyras nufilmavo savo pietus su draugais maisto turguje Santa Teklos mieste.