• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sausio mėn. prekybos tinklo „Rimi“ pirkėjai lentynose gali pastebėti kainų ženklinimo pokyčius – nuo šiol etiketės atpažįstamos iš trijų skirtingų spalvų: baltos, geltonos ir rožinės.

Sausio mėn. prekybos tinklo „Rimi“ pirkėjai lentynose gali pastebėti kainų ženklinimo pokyčius – nuo šiol etiketės atpažįstamos iš trijų skirtingų spalvų: baltos, geltonos ir rožinės.

REKLAMA

Pasak minėto prekybos tinklo rinkodaros ir viešųjų ryšių skyriaus vadovės Dalios Čenkienės, kainolapių pokyčiai leis pirkėjams apsipirkti lengviau bei greičiau, sutaupant laiko, rašoma pranešime spaudai.

Aktualiausios nuolaidos dar lengviau pasiekiamos

Minėto prekybos tinklo parduotuvėse, priklausomai nuo jų dydžio, per savaitę taikoma iki 3 000 skirtingų pasiūlymų.

Tam, kad pirkėjai galėtų aiškiau ir greičiau pamatyti geriausius pasiūlymus, prekės nuo šiol yra žymimos trimis skirtingas kainolapiais: baltais – žyminčiais reguliarią kainą, geltonais – nurodančiais geriausius pasiūlymus ar nuolaidas, taikomas be lojalumo kortelės, ir rožiniais, skirtais lojaliausiems pirkėjams – informuojantys apie nuolaidas, taikomas su minėto prekybos tinklo lojalumo kortele.

„Tikime, kad atnaujinti, aiškiai geriausius pasiūlymus vaizduojantys kainoženkliai leis pirkėjams apsipirkti pigiau ir sutaupyti ne tik pinigų, bet ir laiko“, – įsitikinusi prekybos tinklo rinkodaros ir viešųjų ryšių vadovė D. Čenkienė.

REKLAMA
REKLAMA

Nuo šiol minėto prekybos tinklo lojalumo programos dalyviai ne tik iškart mato kainas su taikoma nuolaida, bet ir kiekvieną savaitę gali naudotis įvairiais kuponais, specialiais pasiūlymais, skirtais šeimoms, o pirmadieniais senjorai gauna papildomą 10 proc. nuolaidą savo pirkinių krepšeliui.

REKLAMA

Be to, lojaliems pirkėjams teikiami asmeniniai pasiūlymai, pritaikyti pagal jų apsipirkimo įpročius, taip suteikiant galimybę apsipirkti ne tik pigiau, bet ir užtikrinant, kad kiekvienas pirkėjas gautų jam aktualiausias nuolaidas.

Dar viena spalva ženklina pigesnius produktus

Prekybos tinklas rūpinasi ne tik pigiu, bet ir tvaresniu apsipirkimu. Prieš trejus metus minėtas prekybos tinklas pristatė vieną iš iniciatyvų, padedančių mažinti maisto švaistymą ir atkreipti visuomenės dėmesį į šią aplinkosaugos problemą.

REKLAMA
REKLAMA

Tai – specialiais oranžiniais lipdukais pažymėti nukainoti maisto produktai. Jiems taikomos 30–50 proc. nuolaidos, siekiant skatinti jų suvartojimą, sumažinti atliekų kiekį bei padėti apsipirkti pigiau.

„Tokios priemonės ne tik prisideda prie tvarumo, bet ir atkreipia dėmesį į problemos mastą – vidutinis Lietuvos namų ūkis per metus išmeta maisto už 383 eurus. Tikime, kad tokia iniciatyva skatina pirkėjus aktyviau įsitraukti į kovą su maisto švaistymu“, – pasakoja minėto prekybos tinklo ryšių su visuomene ir korporatyvinės atsakomybės vadovė Eglė Krasauskienė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų