Užsakiusi gėlių puokštę internetu, ji liko it musę kandusi – šventė, deja, buvo sugadinta. Apie savo karčią patirtį moteris papasakojo naujienų portalui tv3.lt.
„Mamą norėjau nudžiuginti gėlių puokšte. Ją išrinkau internetu. Tai buvo net ne puokštė, o 11 eustomos šakelių. Iki tol jau žinojau, kad su puokštėmis galiu smarkiai nudegti, todėl rinkausi gėlių žiedus, įvyniotus į gėlių popierių.
Tai buvo balti, rožiniai, alyvinės spalvos eustomų žiedai. Tai – mėgstamiausios mamos spalvos.
Deja, staigmena nepavyko – vietoje pastelinių spalvų eustomų mano mama iš kurjerio gavo geltonas ir raudonas gerberas su kitokiais gėlių žiedais“, - pasakoja Jovita.
Moteris pasakoja, kad jai gėlių puokštė kainavo 44 eurus, o pristatymas – papildomai 6 eurus, tačiau blogiausia buvo ne tik tai, kad gėlės virto pajuoka, bet ir tai, kad administracija nebuvo linkusi bendradarbiauti ir spręsti problemą. „Salono administracija, kuriame užsakinėjau gėles, man pasakė, kad įvyko klaida ir mamai gali pristatyti kitą puokštę iš eustomų, tačiau jos nebus tokios, kaip nuotraukoje.
Bet tada pradėjau galvoti – kaip jausis mama, kai iš jos vienos gėlės bus paimtos, o kitos įteiktos?
Klausiau administracijos, kaip atrodys gėlių pakeitimas, man niekas nieko nebeatsakė. Pinigai nebuvo grąžinti, nesulaukiau net jokio pasiaiškinimo. Manęs tik vienu sakiniu atsiprašė paaiškindami, kad įvyko klaida“, - nevilties neslepia lietuvė.