Išgirdę žodį vestuvės dažniausiai visi įsivaizduoja triukšmingą šventę, jaunuosius apsuptus jiems artimiausių žmonių, tačiau vilniečiai Gabrielė ir Robertas sulaužė visus standartus ir žiedus sumainė būdami dviese, Graikijoje, Rodo saloje, fone ošiant jūrai.

Šio savo sprendimo sutuoktiniai visiškai nesigaili, mat vestuvės praėjo taip, kaip jie ir tikėjosi – romantiškai, kukliai, tačiau jiems svarbiausia tą dieną buvo pasidžiaugti vienas kito kompanija.

Susipažino prieš 11 metų

Gabrielė su Robertu susipažino labai seniai – prieš 11 metų. Pažinties istorija, kaip teigia pati Gabrielė – nieko nestebinanti. Susipažino per pažįstamus draugus, klube, o vėliau viskas išsirutuliojo į draugystę.

„Mes kartu jau 11 metų ir šiais metais vyras jau „prispaudė prie sienos“ ir sako: „Dabar arba niekada, jau turi būti mano žmona“, – juokiasi moteris.

Sužadėtuvės taip pat įvyko romantiškoje aplinkoje, prieš 4 metus. Tuo metu jie atostogavo Latvijoje su draugais, sėdėjo paplūdimyje ir Robertas pasipiršo Gabrielei, tarp pačių artimiausių draugų. – „Buvo labai smagi diena, visi kartu atšventėme. Mes viską darome tokiais dideliais tarpais, vestuvės taip pat įvyko tik po keturių metų, nes savo prioritetus dėliojomės kitaip.“

Gabrielė prisimena, jog su Robertu visada svajojo apie vestuves, kurios būtų kitokios nei visų: Graikijoje – ši šalis visada buvo jų širdyje. Savo vestuves įsivaizdavo ten, kur gražus oras, kur nereikia jaudintis dėl lietaus, kaip dažnai būna Lietuvoje.

Pirminė mintis buvo, jog kartu į Graikiją skristų ir šeima bei artimieji, tačiau praėjusią vasarą pora vis tik nusprendė, jog nori pasidaryti šventę tik sau. Taigi, po 4 metų išaušo vestuvių diena, kurią jaunieji sutiko Graikijoje, Rodo saloje.

Nusprendė švęsti dviese

„Mūsų draugystė tikrai nėra trumpa, mes vienas kitą visą laiką vos ne vadindavome vyru ir žmona, todėl nusprendėme, jog norime pasidaryti šventę sau. Susiradome organizatorius „Storos graikiškos vestuvės“, kurie planuoja vestuves Graikijoje ir nuskridome ten atostogų. Lietuvoje pirkome suknelę, kostiumą, žiedus, o visais kitais dalykais pasirūpino organizatoriai.

Mano suknelė buvo su daug nėrinių, karoliukų, ilgu šleifu. Ji buvo visai kitokia nei aš ją įsivaizdavau, tačiau kai matavausi sukneles ir užsidėjau šitą – ji pavergė mano širdį, jaučiau, kad tai būtent mano suknelė“, – šypteli pašnekovė.

Šventės dieną jie buvo dviese, be jokių pašalinių žmonių. Žinoma, buvo žmonės, kurie sutuokė jaunuosius labai gražioje vietoje, tarp uolų, gražios architektūros, šalia jūros. Įvyko labai intymi ir jautri ceremoniją, po to fotosesija ir vakarienė ant jūros kranto.

„Jūra skalavo mūsų kojas. Buvo labai gražu ir romantiška, žvakių šviesoje. Torto neturėjome, tačiau vakarienės metu valgėme desertus, turėjome šampano. Fotosesijos metu fotografė pagavo keletą turistų, kurie mėtė žiedlapius, tarsi būtume ne vieni. Daugiau jokių momentų iš tradicinių vestuvių nebuvo. Tiesiog džiaugėmės vienas kitu“, – su meile kalba Gabrielė.

Kainavo pigiau nei Lietuvoje

Prieš ceremoniją jie 5 dienas atostogavo, o po jos turėjo dar 5 dienas pasidžiaugti Rodo sala. Viską atšventė vienu metu: paatostogavo, susituokė ir dar turėjo medaus mėnesį.

Paklausta apie tai, kaip į tokį poros sumanymą vestuves švęsti dviese reagavo artimieji bei draugai, moteris atsako, jog jų reakcija buvo tikrai gera:

„Prieš pranešdami jiems, mes jaudinomės, nes tėvai tokią svarbią dieną nori būti su vaikais ir matyti šventę, tačiau jie sureagavo gerai, apsidžiaugė, mano mama apsiverkė iš džiaugsmo, kad galiausiai nusprendėme susituokti. Nebuvo jokių neigiamų reakcijų. Draugai džiaugėsi taip pat.

Tiesą pasakius ceremonijoje patys artimiausi žmonės dalyvavo. Mes padarėme tiesioginę transliaciją ir sujungėme šeimos narius bei draugus į bendrą skambutį, pasistatėme telefoną ir jie viską stebėjo, kartu su mumis iškėlė šampano taurė, plojo, kartu verkė – praktiškai visi buvome kartu.“

Grįžę į Lietuvą sutuoktiniai vestuves paminėjo su šeima: Gabrielės tėvais bei sese ir su Roberto tėvais. Restorane turėjo vakarienę, o su draugais paminėti dar nepavyko, mat vasarą visi yra išsivažinėję. Tačiau jie yra pažadėję draugams, jog apsirengs savo vestuvinius rūbus ir visi kartu paminės šią nuostabią šventę.

Tikslių skaičių, kiek kainavo vestuvės Rodo saloje Gabrielė neatskleidė – viskas priklauso nuo kiekvieno žmogaus norų, kaip kas nori švęsti:

„Mes kažko labai prabangaus nedarėme. Buvo jauki, paprasta ceremonija. Dabar galima susikviesti ir muzikantus iš kito pasaulio krašto. Viskas priklauso nuo kiekvieno galimybių ir norų. Kaip mūsų organizatoriai sako, vestuvės gali kainuoti nuo tūkstančio iki begalybės.

Mūsų vestuvės nebuvo labai brangios, kaip mes sakėme – manau tikrai pigiau nei Lietuvoje, tai galime paneigti tą mitą, kad užsienyje švęsti yra brangu. Tikrai ne. Ypač Rodo saloje, kur kainos ir kokybės santykis draugiškas kišenei.“

Tuoj aš nusispjausiu į jus!
jūra skalavo kojas , o visi sveikinosi nuotoliu - kažkoks visuotinas karantinas!
Stastistikos departamento darbuotojos su
Kokios dar tradicijos, jeigu myli kitam zmogu tu su juo ir busi, o vestuves gali Buti tik svente, santuoka reikalinga valdziai, kada ji butu uztikrinta kad tures jus savo statistikoje kaip garanta, kad bus mokesciu moketoju, juk jeigu vienas kita myletume ir "tuiktumemes" be jokiu popieriu, valzia pradetu trimituoti, kad niekas nesituokia ir tai pavojus valstybes islikimui, cia panasiai kaip lietuvos gyventoju statistiskai 2,5 min, nors velnias zino kiek ju isvyke, ir su lietuva nieko bendro turet nenori.