Dyzelinių variklių atsisakymas yra viena iš daugelio „Volvo“ vadovo plano dalių, kuris turi padėti iki 2030 metų švedišką markę transformuoti į pilnavertį elektromobilių gamintoją. Tokiu būdu „Volvo“ nori užbėgti įvykiams už akių ir nebesukti galvos dėl galimų pokyčių formuojant taršos reikalavimus benzininiams ir dyzeliniams varikliams.
„Elektrinė pavara – mūsų ateitis. Be to, šio tipo pavara yra visomis prasmėmis pranašesnė už vidaus degimo variklius. Elektrinė pavara yra tylesnė, reikalauja mažiau priežiūros ir neteršia mūsų aplinkos“, – paskelbęs šią naujieną pridūrė Jimas Rowanas.
Kadangi „Volvo“ siekia tapti tik elektra varomų transporto priemonių gamintoju, benzininių ir dyzelinių variklių tobulinimas buvo sustabdytas dar 2022 metais. Iškart po to, kai „Volvo“ inžinieriai sugebėjo elektrifikuoti esamas benzinines ir dyzelines jėgaines, bei patobulino iš tinklo įkraunamo hibrido pavarą, kuri šiandien sudaro nemažą dalį pardavimų.
Pagal dabartinį planą, „Volvo“ iš pradžių atsisakys dyzelinių variklių, o vėliau – ir benzininių. Iki dešimtmečio pabaigos „Volvo“ bus siūlomi tik su iš tinklo įkraunama hibridine arba elektrine pavara.
Štai, artimiausiu metu „Volvo“ prekybos salonuose pasirodysiantys „EX30“ ir „EX90“ modeliai bus siūlomi tik su elektrine pavara, be jokių užmačių vėliau pasiūlyti versijas su hibridine pavara. Šiuo metu apskritai nėra aišku kurie modeliai bus tik elektriniai, o kuriems bus lemta turėti benzininio ir elektrinio variklio tandemą.