Į atnaujintą saloną atvykusius klientus pasitiks naujo dizaino baldai ir erdvės, o nuo šiol didesniame ir patogesniame laukiamajame bus galima ne tik pasimėgauti kava, bet ir produktyviai dirbti kompiuteriu.
Dėmesys detalėms
Tuo pačiu patogiau galės dirbti ir „Autotoja“ komanda, nes daug dėmesio buvo skirta darbo ergonomikos gerinimui bei įrengti keičiamo aukščio darbo stalai. Kaip pasakoja „Autotoja“ generalinis direktorius Vytautas Naujalis, paskutinį kartą salonas atnaujintas 2016 metais, tačiau pokyčiai šįkart nepalyginamai didesni.
„Visada siekiame, kad mūsų klientai jaustų „Toyota“ kokybę ne tik sėsdami į automobilį, bet ir atvykę į saloną. Todėl jį pertvarkėme taip, kad atitiktų aukščiausius „Toyota“ standartus – būtų modernesnis, malonesnis ir patogesnis tiek klientams, tiek ir mūsų darbuotojams. „Toyota“ kaip gamintojas turi viziją, kad visi Europos salonai atrodytų vienodai. Taip klientas galės pasijausti kaip antruose namuose ir bet kuriame mieste aiškiai atpažintų salono erdves, kur dirba naujų automobilių komanda, kur priėmimas į servisą. “, – pabrėžia V. Naujalis.
Jis papildo, kad per ateinančius kelis metus privalės atsinaujinti visi „Toyota“ salonai Europoje. Tuo tarpu „Autotoja“ ne tik įgyvendino rekonstrukciją pirmieji Lietuvoje, bet ir vieni pirmųjų Baltijos šalyse.
Nauja klientų patirtis
Salonas, ankščiau buvęs vientisa didele erdve, tarsi išsidalino į atskiras zonas. Įėjus pasitinka žalia sąmanų siena su užrašu „Sveiki atvykę į Autotoją“. Vienoje salono pusėje galima apžiūrėti naujausią „Toyota“ modelių gamą, o kitoje – klientų laukimo erdvė, kuriai papildomo jaukumo suteikė žemesnės lubos.
Salono erdvė pasipildė ne tik naujais ir moderniais baldais, tačiau ir išmaniosiomis technologijomis. Šiandien atvykus į atnaujintą „Autotoja“ saloną, dėmesį pirmiausiai patrauks milžiniškas LED ekranas, kuris ne tik nuo bendros erdvės atskiria automobilių atidavimo zoną, bet ir turės nemažai panaudojimo galimybių.
Taip pat nuo šiol „Autotoja“ salone galima sulaukti ne tik individualios konsultacijos apie dominantį modelį, bet ir pasidomėti apie jį salone išdėstytuose jutikliniuose ekranuose. Čia klientai galės susipažinti su esamais modeliais, jų aksesuarais ir kitais dalykais. Negana to, šioje sistemoje bus galima pamatyti ir visus salono parduodamus naudotus bei patikrintus „Toyota“ automobilius.
Išsirinkus ir sulaukus savo automobilio, ateina smagiausias metas – naujo „Toyota“ atsiėmimas. Dabar ši akimirka bus dar įsimintinesnė, nes „Autotoja“ salone buvo atnaujinta ir automobilių atidavimo vieta. Ši erdvė tapo privatesnė ir jaukesnė, kad automobilio atsiėmimas būtų įsimintina patirtis.
Taip pat nuo 2018 metų salono kieme buvo įrengta erdvi stoginė naudotų automobilių ekspozicijai, kad klientai ją galėtų apžiūrėti bet kokiu oru. Nuo šiol „Autotoja“ salone pirkti naudotą automobilį bus dar patogiau, nes kartu su atnaujinimais buvo įrengta ir naudotų automobilių perdavimo zona, kur naujo pirkinio atsiėmimas suteiks nepamirštamas emocijas.
Tvariai gaminama ir naudojama energija
Tiesa, didelės dalies atnaujinimų klientai ir salono lankytojai nepamatys, tačiau jie ne ką mažiau svarbūs. V. Naujalis pasakoja, kad „Toyota“ klientai šiuos automobilius renkasi ne tik dėl patikimumo, nes jiems lygiai taip pat svarbu, kad transportas būtų draugiškas aplinkai. Dėl šios priežasties buvo pasirūpinta ir „Autotojos“ pastato tvarumu.
„Rekonstrukcijos metu įsirengėme saulės elektrinę bei renovavome šilumos ir kondicionavimo sistemas. Džiaugiamės, kad savo veiklai galime naudoti atsinaujinančius energijos šaltinius. Artėjant vasarai, galiu pasakyti, kad šiltuoju sezonu 80 proc. savo elektros kiekio padengiame energija iš saulės elektrinių. Negana to, prieš atnaujinimo darbus buvo renovuota salono šildymo ir šaldymo sistema, kuri leido dar stipriau sumažinti energijos vartojimą.“, - sako jis.