• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pastaruoju metu restomodų (modernizuotų klasikinių automobilių) kūrimas tapo populiariu užsiėmimu, tačiau dauguma iš jų dėvi europietiškų, amerikietiškų, o ne japoniškų gamintojų emblemą. Atsižvelgiant į tai, specializuotų „JDM Legends“ dirbtuvių meistrai mato šią nišą kaip puikią galimybę. Jie ryžosi sukurti kultinio „Nissan Skyline 2000 GT-R“ šiuolaikinę interpretaciją, kuris automobilių entuziastų bendruomenėje geriau žinomas „Kenmeri“ pravarde.

35

Pastaruoju metu restomodų (modernizuotų klasikinių automobilių) kūrimas tapo populiariu užsiėmimu, tačiau dauguma iš jų dėvi europietiškų, amerikietiškų, o ne japoniškų gamintojų emblemą. Atsižvelgiant į tai, specializuotų „JDM Legends“ dirbtuvių meistrai mato šią nišą kaip puikią galimybę. Jie ryžosi sukurti kultinio „Nissan Skyline 2000 GT-R“ šiuolaikinę interpretaciją, kuris automobilių entuziastų bendruomenėje geriau žinomas „Kenmeri“ pravarde.

REKLAMA

Nors iš pradžių atrodo, kad tai – originalus, tikras „GT-R“, tačiau, iš tikrųjų, jis buvo sukonstruotas pasinaudojus „Nissan Skyline 2000 GT“ modelio pagrindą. 

REKLAMA
REKLAMA

Tai buvo racionalus sprendimas, nes originalus „GT-R“ buvo gaminamas tik 1972–1973 m. Iš viso buvo pagaminti vos 197 šio modelio vienetai, todėl  „GT-R“ yra itin retas ir brangus automobilis, o jo „dvynys“ – „2000GT“ – buvo pasirinktas kaip įperkamesnė alternatyva.

REKLAMA

Savaip unikalus

Originalaus „Nissan Skyline 2000 GT-R“ gamybą sustabdė 1973 m. prasidėjusi pasaulinė naftos krizė, po kurios ženkliai sumažėjo galingų sportinių automobilių paklausa, tačiau susižavėjimas originaliu modeliu niekur nepradingo. 

Būtent dėl šios priežasties „JDM Legends“ restomodas atkartoja originalaus „GT-R“ stilių, į pagalbą pasitelkiant įvairiais estetiniais elementais, padedančiais sukurti autentišką išvaizdą. Tačiau įdomiausia dalis yra ne ši.

REKLAMA
REKLAMA

Originalus „GT-R“ buvo varomas šešių cilindrų atmosferiniu varikliu, išvystančiu 160 arklio galių. „GT“ modelis turėjo kuklesnį variklį su 130 arklio galių, tačiau „JDM Legends“ dirbtuvių projekte originalus variklis buvo išmestas.

Po šio automobilio variklio dangčiu slypi modernus, „Nissan“ L serijos variklis, kuris naudoja dyzelinio motoro bloką. Projekto autoriai teigia, kad šis sprendimas buvo pasirinktas, nes dyzelinio variklio blokas lengviau telpa po variklio dangčiu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Svarbiausia yra tai, kad galutinis rezultatas - įspūdingas. Galinius automobilio ratus suka 406 arklio galių kaimenė, kurią vairuotojas turi suvaldyti su mechanine pavarų dėže. 

Automobilio važiuoklė taip pat buvo patobulinta: sumontuoti reguliuojami sportiniai amortizatoriai, o už 15 colių „RS Watanabe“ ratlankių slepiasi gerokai efektyvesnė stabdžių sistema. 

REKLAMA

Salone sumontuotos sportinės „Datsun Competition“ sėdynės, o durų apdailos detalės buvo pagamintos iš anglies pluošto. Be to, siekiant užtikrinti minimalų svorį, automobilyje buvo panaudotas minimalus garso izoliaciją pagerinančių medžiagų kiekis. Tvirtinama, kad dėl to japoniškas kupė sveria vos 1 134 kilogramus. 

Kaina? „JDM Legends“ ties šiuo klausimu išlieka paslaptingi. 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų