Tradiciniuose automobiliuose šie nešvarumai dažnai tirpsta dėl šilumos, sklindančios iš variklio skyriaus, tačiau elektromobiliai tokio šilumos šaltinio neturi. Ši situacija paskatino automobilių koncerną „Stellantis“ ieškoti sprendimų – bendrovė kuria elektrinę ratų arkų šildymo sistemą.
Vadovaujantis Jungtinių Amerikos Valstijų patentų biuro (USPTO) paviešinta informacija, „Stellantis“ sukūrė specialų šildymo elementą, kuris būtų įmontuojamas tarp automobilio kėbulo ir ratų arkos posparnio.
Šildymo sistema būtų maitinama elektromobilio baterijos. Karštis sklistų per posparnį, tirpdydamas ledą ir sniegą, taip užtikrinant, kad šie nebesikauptų ir nesukeltų nepatogumų nei vairuotojams, nei aplinkiniams.
Be to, bendrovės inžinieriai eksperimentuoja su laidžiąja plėvele, kuri galėtų būti tiesiogiai uždengiama ant ratų arkos posparnio paviršiaus. Tokia technologija ne tik apsaugotų kėbulą, bet ir patį šildymo elementą bei jo elektros instaliaciją.
„Stellantis“ planuoja šią technologiją naudoti pirmiausia elektromobiliuose ir įkraunamuose hibriduose, nes jie neišskiria tiek šilumos, kiek nuolatos veikiančius benzininius ar dyzelinius variklius turintys automobiliai.
Nors ši idėja atrodo perspektyvi, iki šiol nėra aišku ar ji taps realybe masinėje gamyboje, ar liks vienu iš daugybės nepanaudotų patentų.