• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prieš keletą dešimtmečių, kiečiausio kiemo bachūro statusą buvo galima užsitarnauti keliais būdais. Vienas iš jų – įsigyti brangų automobilį. Vis dėlto, kai kai Lietuvoje prasidėjo visuotinis automobilių tobulinimo bumas, iš daugelio garažų išriedėdavo mašinos, dėvėdamos ekstremaliai atrodančias „Rieger Tuning“ kėbulo apdailas. Na, arba bent jau jų kopijos.

Prieš keletą dešimtmečių, kiečiausio kiemo bachūro statusą buvo galima užsitarnauti keliais būdais. Vienas iš jų – įsigyti brangų automobilį. Vis dėlto, kai kai Lietuvoje prasidėjo visuotinis automobilių tobulinimo bumas, iš daugelio garažų išriedėdavo mašinos, dėvėdamos ekstremaliai atrodančias „Rieger Tuning“ kėbulo apdailas. Na, arba bent jau jų kopijos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Rieger Volkswagen Scirocco GTO Cabrio


Matote, Vokietijoje devinto dešimtmečio pabaigoje įkurta įmonė norėdama į save atkreipti dėmesį ir išsiskirti iš kitų, labai greitai suprojektavo keletą naujų kėbulo detalių, kurios eilinį „Volkswageną“ paversdavo į tą mašinėlę, kuri yra labai panaši į „Ferrari“. Juk tai svajonės išsipildymas, nes iki „Rieger Tuning“ atsiradimo ekstremaliais pokyčiais užsiimdavo tik „
Koenig Specials“.
Įgyvendinus vieną, o vėliau dar keletą sėkmingų projektų, pro „Rieger Tuning“ dirbtuvių duris pradėjo riedėti automobiliai, kurie tapo savotiška sensacija. Kukliai atrodančius „Volkswagen Scirocco“ ar antros kartos „Volkswagen Golf“ pavirsdavo grėsmingai atrodančiais automobiliais.

REKLAMA

Rieger Volkswagen Golf


„Rieger Tuning“ nuolatos didžiausią dėmesį skirdavo ne automobilio techninei daliai, o automobilio išvaizdai, o tiksliau – stiliui. Vokietijoje įsikūrusios įmonės darbuotojai stengdavosi jūsų dėdei ar seneliui priklausiusį automobilį paversti modifikuotų ratuočių parodos žvaigžde. Beprotiškai platūs sparnai, dar platesni buferiai sugebėdavo sukurti įspūdį, jog jie buvo ne bendro naudojimo keliams, o „Deutsche Tourenwagen Masters“ žiedinių lenktynių čempionatui. Skirtumas tik tas, jog užvedus variklį išgirstumėte ne didžiulį griausmą, o santūrų ir tylų murkimą.
Jeigu bendrovės veiklos pradžia buvo pažymėta projektais, kuriais buvo siekiama laužyti standartus, tai nuo devinto dešimtmečio pradžios panašaus pobūdžio projektai buvo gerokai retesnis reiškinys. Be abejonės, daugelis iki šiol atsimena „Opel Calibra“, kuri „Rieger Tuning“ specialistų deka galėjo virsti į miniatiūrinę „Ferrari“ kopiją, tačiau tai buvo paskutinis kartas, kai „Rieger Tuning“ sugebėjo nustebinti.

REKLAMA
REKLAMA

Rieger Opel Calibra


Metams bėgant „Rieger Tuning“ vadovai tiesiog nusprendė veikti atsižvelgdami į tuomet vyravusias tendencijas. Būtent todėl į viršų pasikeliančios durys tapo tikra retenybe, o jų vietą užėmė subtiliau atrodantys priekinių buferių pažeminimai.
Metams bėgant pasikeitė ne tik bendrovės vadovų požiūris, bet ir automobiliams skirtų aksesuarų išvaizda. Vietoje ekstremaliai atrodančių spoilerių ar buferių gavome šiek tiek subtiliau atrodančius analogus, kurie netrukus duris atvėrė link tokių gamintojų kaip: BMW, „Mercedes-Benz“, „Audi“ ir netgi „Porsche“.
Šiandien „Rieger Tuning“ vis dar užsiima ta pačia veikla kaip ir prieš dvidešimt metų, tačiau net ir atsivertė 2020-ųjų katalogą, jame neišvystumėte nieko radikalaus ar verčiančio sušukti – tai bent! Pažvelgę į naujausią aksesuarų katalogą išvystumėte įmonę, kuri siekia įtikti dviejų kartų automanams. Tie, kurie užaugo su senąja „Rieger Tuning“ stilistika ir su ta, kuri užaugo semdamiesi įkvėpimo iš bendraminčių anapus Atlanto.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų