Bent žiupsnelį „Alfa Romeo“ istorijos ragavę benzingalviai turėtų žinoti, jog naujo modelio vardas nėra atsitiktinių skaitmenų ir raidžių kratinys. Tai – prieš keletą dešimtmečių sukurto, tokiu pačiu vardu pakrikštyto modelio, moderni interpretacija.
Nors naujasis modelis neturi absoliučiai jokio tiesioginio ryšio su moderniais lenktyniniais „Alfa Romeo“ automobiliais, tačiau net neabejojame, jog naujasis „33 Stradale“ nebus mažiau geidžiamas nei pirmtakas. Juolab, „Alfa Romeo“ pagamino tik 18 originaliojo „33 Stradale“ vienetų.
„Alfa Romeo“ atsižvelgdama į šio modelio vardą, iškart paskelbė, jog yra pasiruošusi pagaminti 33 egzempliorius. Net jeigu šiandien turėtumėte pakankamai pinigų ir pažinčių „Alfa Romeo“ vadovybėje, „33 Stradale“ įsigijimas būtų praktiškai neįmanomas, mat visa suplanuotų pagaminti automobilių serija buvo išparduota dar praėjusiais metais.
Bendrovė tvirtina, jog automobilis buvo sukurtas neseniai įkurtame „Bottega“ padalinyje, kurio darbuotojai bus atsakingi už tokių, išskirtinių, ribotos laidos modelių kūrimą. Tad labai tikėtina, jog panašaus kalibro automobilius „Alfa Romeo“ pristatinės ir ateityje.
Maždaug 3 mln. eurų įkainotas automobilis bus gaminamas „Carrozzeria Touring Superleggera“ specializuotose dirbtuvėse, kuriose kiekvienam klientui bus suteikta absoliuti laisvė susikurti savito stiliaus „33 Stradale“.
Kaip ir daugelis prieš tai pasirodžiusių ribotos laidos „Alfa Romeo“ automobilių, taip ir „33 Stradale“ buvo sukurtas į pagalbą pasitelkiant jau egzistuojančius komponentus. Didžioji dalis komponentų yra identiški „Maserati MC20“ superautomobilių, tačiau šių dviejų automobilių ryšis nėra atsitiktinis.
Dar prieš keletą metų „Alfa Romeo“ su keliais partneriais dirbo prie „6C“ vardu pavadinto kupė. Paskelbus apie šio modelio pasirodymą, kūrimo darbai jau buvo ganėtinai stipriai pažengę į priekį, tačiau kasmet nuomonę keičiantys koncerno vadovai nusprendė šį projektą perleisti „Maserati“, mat milžiniškoje „Stellantis“ koncerno mišrainėje būtent „Maserati“ yra markių piramidės viršūnėje.
Kaip ir „Maserati MC20“, „33 Stradale“ gali būti siūlomas su 3,0 litrų, 6 cilindrų benzininiu varikliu, išvystančiu daugiau kaip 620 arklio galių, arba su 750 arklio galių generuojančia elektrine pavara, kuri su pilna įkrova turėtų nuvažiuoti maždaug 380 kilometrų atstumą.
„Alfa Romeo“ pripažįsta, jog elektrinė versija yra maždaug 500 kilogramų sunkesnė, tačiau tai neturėtų būti didelė kliūtis įspūdingai dinamikai. Elektrinė „Alfa Romeo 33 Stradale“ versija iki 100 km/val. įsibėgės vos per 2 sekundes.