Originalus „Renault 4“ garsėjo savo universalumu. Praėjus 30 metų nuo šio modelio gamybos pabaigos, naujasis „Renault 4 E-Tech“ išlieka toks pat universalus. Elektrinis automobilis skirtas įvairiems poreikiams patenkinti ir yra „Renaulution“ plano dalis, papildanti „Renault“ elektromobilių asortimentą.
Šis modelis priklauso B segmentui, yra šiek tiek didesnis už „Renault 5 E-Tech“ ir orientuotas į platesnę auditoriją. „Renault 5 E-Tech“ skirtas miesto gyventojams, o „Renault 4 E-Tech“ siekia pritraukti įvairaus amžiaus vairuotojus, įskaitant jaunas šeimas, norinčias išbandyti elektromobilius.
Pasak „Renault“ vadovo Fabrice Cambolive'o, šis modelis siekia paversti elektromobilius kasdieniu reiškiniu Europoje. Be „Megane“, „Scenic“ ir naujojo „Renault 5 E-Tech“, dabar „Renault“ turi ir kompaktišką automobilį su erdvia bagažine.
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis
(59 nuotr.) „Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
„Renault 4 e-Tech“ elektromobilis (nuotr. gamintojo)
Išlaikė tęstinumą
„Renault 4 E-Tech“ išlaiko originalaus „Renault 4“ dizaino elementus. Jo variklio dangtis ir priekinės grotelės primena senąjį modelį, o šoniniai langeliai ir durų juostos atkuria „Renault 4 GTL“ bruožus. Taip pat išlaikytos originalaus modelio stogo linijos, o naujovė – stogo bagažinė. Gale bagažinės dangtis paslėptas buferyje, sukuriant įdomų dizaino sprendimą.
Ypatingas akcentas – audeklinis stogas, suteikiantis automobiliui išskirtinumo ir primenantis 7-ojo dešimtmečio „Plein Air“ versiją.
„Renault 4 E-Tech“ bus parduodamas septynių skirtingų spalvų: baltos, pilkos, juodos, raudonos, rudos, žalios ir mėlynos.
Tai antrasis „Renault“ elektromobilis, sukurtas ant „AmpR Small“ platformos. Jis turi 68% bendrų komponentų su „Renault 5 E-Tech“. Dėl ilgesnės ratų bazės ir didesnių ratų, automobilis yra erdvus ir patogus. 4,14 m ilgio automobilis talpina 5 žmones, o jo bagažinės talpa siekia 420 litrų. Be to, priekinė keleivio sėdynė gali būti visiškai nulenkiama, kas suteikia daugiau praktiškumo.
Variklis ir baterija
Automobilis turi 52 kWh bateriją ir 110 kW variklį, leidžiantį nuvažiuoti iki 400 km vienu įkrovimu. Yra galimybė rinktis ir mažesnės galios 90 kW variklį su 40 kWh baterija, kuri leidžia nuvažiuoti virš 300 km.
Didžiausias greitis ribojamas iki 150 km/val., o automobilis įsibėgėja iki 100 km/val. greičiau nei per 8,5 sekundės. Visos versijos turi 11 kW kintamosios srovės įkroviklį, todėl galima lengvai keliauti Europoje.
Iškart paskelbė „Renault 4“ kainą
Jeigu anksčiau pristatytas „Renault 5“ jau pamažu atkeliauja į prancūzų markės atstovybes visoje Europoje, „Renault 5“ prekyboje turėtų pasirodyti kitų metų pradžioje. Vis dėlto, tiek „Renault 5“, tiek šiek tiek didesnis „Renault 4“ kainuos panašiai – nuo maždaug 27 000 eurų. Versija su didesnės talpos baterija kainuos šiek tiek daugiau – nuo maždaug 32 000 eurų.
REKLAMA
REKLAMA