Šiuo metu Formulės 1 čempionate pirmaujantis M. Verstappenas savaitgalį vykusiose varžybose finišavo šeštoje pozicijoje. Iš tiesų, lenktynėse, kuriose trūko veiksmo po incidento pirmajame rate, galutinis finišavusių dešimtukas praktiškai nepasikeitė, mat teisėjams iškėlus raudoną vėliavą, visi varžybų dalyviai suskubo išnaudoti „nemokamą“ sustojimą aptarnavimo zonoje.
M. Verstappenas buvo vienas iš nedaugelio varžybų dalyvių, kurie nusprendė padangų keitimą atlikti antrąjį kartą tikintis, jog jam pavyks pranokti priekyje važiavusį G. Russellą („Mercedes“), tačiau net ir turėdamas ryškų sukibimo su kelio danga pranašumą, jam nepavyko aplenkti lėtesnio varžovo.
„Po to, kai buvo iškelta raudona vėliava, mūsų suplanuota strategija buvo sužlugdyta“, – po varžybų sakė M. Verstappenas.
„Aš tiesiog bandžiau važiuoti paskui G. Russellą, tačiau bandydamas tausoti padangas negalėjau palaikyti tokio pačio tempo. Tai, žinoma, buvo labai nuobodu, nes kai kuriose atkarpose tiesiog negali važiuoti maksimaliu režimu. Trumpai tariant – tai nėra lenktyniavimas“, – tęsė jis.
Nepaisant to, „Red Bull“ lyderis pripažino, jog unikali Monako lenktynių trasos konfigūracija yra viso to dalis ir tuo pačiu pabrėžė, jog net ir smulkūs konfigūracijos pakeitimai galėtų įnešti daugiau intrigos.
„Norėčiau pabandyti pakeisti keletą dalykų. Šiuo metu trasoje nėra jokių galimybių aplenkti varžovą. Jeigu manęs paprašytų patarimų, pasistengčiau atsižvelgti į visas įmanomas galimybes“
Po sėkmingo „Ferrari“ piloto Charles'o Leclerco pasirodymo, M. Verstappeno pranašumas vairuotojų įskaitoje sumažėjo iki 31 taško. Tuo tarpu komandinėje įskaitoje „Red Bull“ turi tik 24 taškų pranašumą.