Tokių užmačių kiekvienais metais turi dešimtys specializuotų dirbtuvių, tačiau „E-Legend“ įkūrėjas Markusas Holzingeris planuoja pilnavertiškai veikiančius prototipus į bendro naudojimo kelius išleisti 2022 metais, o ribotą serijinę gamybą pradėti 2023 metais. Galiausiai – šio projekto tikslas yra paįvairinti tradicinį ir šiek tiek nuobodų elektromobilių parką.
„Audi Sport Quattro“ buvo akivaizdus šio projekto įkvėpimo šaltinis. Žema stogo linija, platūs klubai bei ganėtinai trumpa ratų bazė yra tos savybės, kurias rastume ir „Audi Sport Quattro“. Be abejonės, jeigu pažvelgtumėte į „Audi Sport Quattro“ ir „E-Legend“ surastumėte ir daugiau panašumų, bet tai tik maža dalis gerybių.
Pats svarbiausias pokytis – elektros pavara. Automobilio kūrėjas tikina, jog „E-Legend EL1“ pasiūlys 816 arklio galių generuojančią elektros pavarą, kurios dėka sportiškas kupė iki 100 km/val. spurtuos vos per 2,8 sekundės. Ne ką prastesnį spurtą automobilis pademonstruos, kai reikės spurtuoti nuo 0 iki 200 km/val. – „E-Legend EL1“ tai padarys per mažiau nei 10 sekundžių ir galiausiai pasieks maksimalų 250 km/val. greitį.
Kaip ir dauguma modernių elektromobilių, „EL-1“ turi ne vieną, bet keletą elektros motorų, o tiksliau – tris. Vienas iš jų suks priekinius ratus, o kiti du – galinius ratus. Projekto autoriai neatskleidžia ar galia tarp priekinės ir galinės ašies bus paskirstoma tolygiai ar priklausomai nuo važiavimo sąlygų, tačiau mes nenustebtume, jeigu „E-Legend EL1“ galios paskirstymo koeficientas tarp ašių siektų 50/50.
„E-Legend EL1“ kūrėjai didžiuojasi, jog jiems pavyko sukurti ganėtinai lengvą elektromobilį. Tuščio automobilio svoris siekia 1680 kilogramų, iš kurių net 550 kilogramų svorį sudaro 90 kWh talpos baterija. Pastaroji turėtų užtikrinti 400 kilometrų nuvažiuojamą atstumą, net ir tada, kai su automobiliu elgsitės kaip nutrūkę nuo grandinės. Be to, automobilio kūrėjai tikina, jog vieno baterijos įkrovimo turėtų užtekti bent dviem Niurburgringo ratams įveikti, naudojant agresyviausią „Sport“ režimą.
Neeilinio projekto autoriai neslepia, jog didžiausias iššūkis buvo baterijos aušinimas. Kadangi tai – greitas ir galingas elektromobilis, kuris skatins vairuotojus užsukti į lenktynių trasas, efektyvi aušinimo sistema buvo laikoma prioritetu. Elektromobilio kūrėjai tikina, jog buvo labai svarbu užtikrinti, jog akumuliatorių būtų galima efektyviai įkrauti, nepriklausomai nuo oro ar važiavimo sąlygų.
„E-Legend“ planuoja pagaminti 30 „EL1“ modelio vienetų, tačiau tai – tik pradžia. Vėliau tikimasi imtis naujų projektų, kurie leistų pažvelgti kaip naujame tūkstantmetyje atgimsta kitos automobilių pasaulio legendos. Pavyzdžiui, „Lancia Stratos“, „Renault 5 Turbo“ ar „Peugeot 205 Turbo 16“.
Ribotos laidos elektromobilio kaina nebus maža – 1,06 mln. eurų, tačiau automobilio kūrėjai teigia, jog kiti, panašaus pobūdžio projektai kainuoja žymiai daugiau. Pavyzdžiui, „Rimac Nevera“ kainuoja daugiau nei du milijonus eurų, „Lotus Evija“ – taip pat daugiau nei du milijonus eurų, tad šiek tiek daugiau nei 1 mln. eurų siekianti automobilio kaina įvardijama kaip savotiškas pranašumas.