• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Alpine“ komandos vadovai analizuoja visas įmanomas galimybes, įtraukiant galimybę anksčiau laiko pakeisti Formulės 1 komandos vairuotojų sudėtį, jog užtikrintų, kad ateityje pavyktų išvengti Monako lenktynių scenarijaus.

„Alpine“ komandos vadovai analizuoja visas įmanomas galimybes, įtraukiant galimybę anksčiau laiko pakeisti Formulės 1 komandos vairuotojų sudėtį, jog užtikrintų, kad ateityje pavyktų išvengti Monako lenktynių scenarijaus.

REKLAMA

Praėjusį savaitgalį Formulės 1 lenktynes stebėję žiūrovai turėtų prisiminti sunkiai suvokiamą „Alpine“ komandos vairuotojų incidentą, dėl kurio pirminė ekipos strategija subyrėjo į šipulius. 

Monako lenktynių pradžioje, Estebanas Oconas persekiojo savo komandos draugą Pierre Gasly ir ieškojo progos kaip jį aplenkti. Blogiausia buvo tai, jog jis pasirinko ne patį tinkamiausią momentą, mat abu pilotai išvažiuodami iš posūkio susidūrė. 

Šis susidūrimas iškėlė E. Ocono vairuojamą Formulę į orą, o sugrįžimas ant asfalto kaip reikiant apgadino aikštingo prancūzo bolidą. Natūralu, jog apgadinimai buvo pernelyg rimti, jog jis galėtų tęsti lenktynes, o štai pasipiktinęs ir komandos draugo veiksmų nesupratęs P. Gasly sugebėjo tęsti lenktynes ir netgi sugebėjo iškovoti pirmąjį sezono tašką. 

REKLAMA
REKLAMA

E. Oconas vėliau ne savo noru prisiėmė visą kaltę dėl incidento ir atsiprašė komandos draugų, tačiau „Alpine“ vadovas Bruno Faminas tokiu lenktynininko elgesiu nebuvo sužavėtas. 

REKLAMA

„Tai yra būtent tai, ko mes nenorėjome matyti. Estebano nardymas tarp automobilių buvo visiškai nereikalingas“, – kalbėdamas su „Canal+“ žurnalistais sakė komandos vadovas. 

Automobilių sporto apžvalgininkai mano, jog B. Faminas yra pasirengęs imtis neeilinių veiksmų, jog nubaustų nepaklusnų E. Oconą. Manoma, jog „Alpine“ planuoja Estebaną pasodinti ant atsarginių vairuotojų suolelio, nes komanda tiesiog nebegali daugiau rizikuoti ir stebėti kaip E. Oconas nesilaiko elementarių susitarimų. 

REKLAMA
REKLAMA

„Alpine“ komandos vadovas abejiems lenktynininkams ne vieną kartą yra sakęs, jog varžydamiesi tarpusavyje būtų ypatingai atsargūs ir aštresnius veiksmus taikytų su kitų komandų sportininkais. 

P. Gasly vėliau atskleidė, jog tokio paties pobūdžio strategija turėjo būti taikoma ir Monake. Automobilis, kuris kvalifikuojasi žemesnėje pozicijoje turi padėti tam, kas važiuoja priekyje. 

„Prieš lenktynes mums buvo suteikti aiškūs nurodymai ką daryti. Automobilis, važiuojantis gale turėjo padėti tam, kuris važiuoja priekyje“, – sakė jis. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Manoma, jog šiuo metu už uždarų durų svarstomi įvairūs būdai, galintys išspręsti šią problemą. Ir vienas iš tokių pasiūlymų – pakeisti vairuotojų sudėtį anksčiau laiko.

„Alpine“ puikiai žino, jog karštakošiškas E. Ocono charakteris yra didžiausias jo trūkumas. Tai buvo aiškiai matyti ir anksčiau, kai Estebano komandos draugas buvo Fernando Alonso ar Sergio Perezas. 

Kad ir kokį sprendimą „Alpine“ komanda nuspręs priimti, vargu ar E. Ocono ateitis Formulėje 1 turi bent kokių šviesesnių prošvaisčių. Visgi, po Monako lenktynių jis tik dar kartą patvirtino, jog jis yra linkęs paaukoti komandos gerbūvį dėl asmeninių rezultatų. 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų