Šiemet „Perlas Go Rally Daugai 2023“ organizatoriai dalyviams paruošė 138 km ilgio distanciją, iš kurių 27 km ekipažams reikės įveikti koviniu režimu. Šis atstumas suskirstytas į keturis, po du kartus važiuojamus greičio ruožus. Visi greičio ruožai varijuos 3-4 kilometrų ilgio amplitudėje ir drieksis Alovės bei Daugų seniūnijų keliais. Varžybų prologas ir kulminacija įvyks Daugų miesto parke, greta kurio įsikurs ir ralio serviso zona.
Kaip teigia vienas iš šio ralio organizatorių Ronaldas Rutkauskas, greičio ruožai pasižymės savo sudėtingumu reljefo prasme, tad Mini ralio dalyviams čia reikės pademonstruoti maksimalią koncentraciją ir itin tiksliai užsirašyti stenogramas.
„Šio sugrįžimo į Alytaus rajoną nebūtų be vietos valdžios palaikymo, todėl esame labai dėkingi Alytaus rajono savivaldybei, jos merei Rasai Vitkauskienei bei vicemerui Aurimui Truncei už tai, kad nuoširdžiai palaikė mūsų idėją ir šio renginio sugrįžimui uždegė žalią šviesą. Sulaukėme pagalbos ir, svarbiausia, realios pagalbos, nes nesvarbu, ar tai A lygos ralis, ar Mini ralis, politinės valios ir palaikymo reikia visuomet.
Taip pat labai norime pasidžiaugti, kad turime stiprų vardo partnerį „Perlas Go“. Jų dėka mūsų visos idėjos ir norai tapo realybe. Kalbant apie pačias varžybas, jų sportinę dalį ir konkrečiai greičio ruožus, dalyviams pasiūlysime tikrai įdomų trasų reljefą. Gerai matomų atkarpų šiek tiek yra, bet praktiškai didžioji dalis greičio ruožų bus įkalnės, nuokalnės, posūkiai su teigiamais ir neigiamais posvyrio kampais. Nepamirškime to, kad tai yra Dzūkija ir čia mes turime miškų, kur lauks tikrai siauros atkarpos ir klaidai vietos čia nebus. Ypač paskutinis greičio ruožas pasižymės tuo, kad drieksis labai miškinga vietove.
Kai kurios atkarpos bus naudojamos dar iš tų laikų, kai čia vykdavo Alytaus ralis. Dabartinės kartos lenktynininkams šie keliai visai nežinomi, tačiau mes džiaugiamės galėdami prikelti antram gyvenimui tuos legendinius greičio ruožus ar jų dalis“, - sakė Ronaldas Rutkauskas.
Šią savaitę organizatoriai ėmėsi dar vieno darbo – sėdo į ralio automobilį, naująjį „Dacia Jogger“, apvažiavo visus greičio ruožus bei juos nufilmavo. Jau kitą savaitę ši medžiaga virs išsamia greičio ruožų apžvalga, su kuria susipažinti galimybę turės tiek patys „Perlas Go Rally Daugai 2023“ dalyviai, tiek šias varžybas stebėti atvyksiantys žiūrovai. Be to, „Marimotors Racing“ ruošia ir ralio gidą, kuriame suguls visa esminė informacija apie būsimas ralio varžybas.
„Mūsų kaip organizatorių noras yra surengti ralį taip, kad Mini ralio dalyviai pajustų, kad dalyvauja tikrai kokybiškose varžybose. Kad apie jas būtų rašoma, rodoma, kad tai keltų susidomėjimą, kad renginys būtų patrauklus tiek dalyviams, tiek žiūrovams. Nes mes suprantame, kad Mini ralis yra Lietuvos ralio kalvė – kuo daugiau susidomėjimo Mini raliu, tuo didesnė tikimybė ateityje pamatyti į aukštesnes lygas iš Mini ralio atėjusius sportininkus. Tikiu, kad populiarindami Mini ralio čempionatą ir skirdami daug dėmesio šioms varžyboms, jų organizavimui, nušvietimui ir vykdymui, prisidėsime prie bendrų tikslų garsinant šią automobilių sporto šaką“, - sakė Ronaldas Rutkauskas.
Drąsiai galima teigti, kad po ketverių metų pertraukos Mini ralis, toks, koks yra dabar, grįžta į gimtinę, nes būtent Alytaus apylinkėse 2019-ais metais įvyko pirmasis žvyrinis Mini ralis, visiškai pakeitęs Mini ralio sampratą ir šią discipliną visam laikui perkėlęs nuo asfalto ant žvyro.
Šiuo metu „Perlas Go Rally Daugai 2023“ varžybų dalyvių sąraše jau puikuojasi 81-o ekipažo paraiška. Tiek klasių, tiek absoliučios įskaitos nugalėtojų čia lauks kompanijos „Lanksti linija“ sukurti unikalūs, iš metalo pagaminti trofėjai, kurių bendras svoris siekia net kelias dešimtis kilogramų.