„Wards Auto“ šiemet turėjo įvertinti net 34 skirtingus kandidatus, tarp kurių buvo 25 elektrifikuotos jėgainės. Tarp jų – 13 elektrinių pavarų, 6 hibridinės ir 6 su iš tinklo įkraunamo hibrido technologija. Rinkimuose taip pat dalyvavo 9 tradiciniai vidaus degimo varikliai.
Dauguma rinkimuose dalyvavusių hibridinių pavarų naudojo 4 cilindrų benzininius motorus, tačiau hibridinės sistemos buvo suporuotos ir su gerokai pajėgesniais 6 ar 8 cilindrų agregatais.
Jokių papildomų elektrifikacijos priedų neturinčių variklių gretose buvo vienas 3 cilindrų agregatas, trys 4 cilindrų motorai, trys 6 cilindrų ir du V8 tipo varikliai.
Rinkimuose dalyvavusių variklių darbinis tūris svyravo nuo 1,2 iki 6,2 litro.
Nugalėtojai tradiciniuose „Wards Auto“ variklių rinkimuose buvo vertinami pagal išvystomą variklio galią, sukimo momentą, efektyvumą, įdiegtas technologijas ir inžinerinius sprendimus.
„Wards Auto“ nugalėtojų sąrašas:
- BMW X5 xDrive50e – 3,0 litrų, 6 cilindrų su iš tinklo įkraunamo hibrido technologija
- Chevrolet Corvette E-Ray – 6,2 litro, 8 cilindrų su hibridine technologija
- Ford F-150 PowerBoost – 3,5 litro, 6 cilindrų su hibridine technologija
- Honda Civic Hybrid – 2,0 litrų, 4 cilindrų su hibridine technologija
- Hyundai Ioniq 5 N AWD – Elektrinė pavara
- Kia EV9 GT – Elektrinė pavara
- Porsche Cayenne E-Hybrid – 3,0 litrų, 6 cilindrų su iš tinklo įkraunamo hibrido technologija
- Ram 1500 Tungsten – 3,0 litrų, 6 cilindrų benzininis variklis
- Toyota Camry XSE AWD – 2,5 litro, 4 cilindrų su hibridine technologija
- Toyota Corolla GR – 1,6 litro, 3 cilindrų benzininis variklis