Varėnos automobilių sporto klubo vadovas ir šių varžybų organizatorius Jonas Keršys sako, kad vos paskelbus dalyvių registraciją į trečiąjį Lietuvos automobilių Mini ralio čempionato etapą paraiškos pasipylė tarsi lietaus lašai per vasaros liūtį.
Jau per pirmąsias dienas sulaukta daugiau aštuonių dešimčių ekipažų paraiškų. Čia puikuojasi ne tik šios lygos favoritai, tokie kaip Tomas Žekonis su Evaldu Kvederiu, Liudas Šimkus su Giedriumi Kinderiu ar Klaudas Bučinskas su Ignu Benotu.
Paraiškas lenktyniauti atsiuntė ir Lietuvos automobilių ralio čempionato ekipažai, matomi A lygos varžybose. Ukmergės rajono žvyrkeliais skries ir Vilmantas Padegimas su Edvardu Gurevičiumi, Rokas Steponavičius su Dovydu Ketvirčiu bei Deividas Gezevičius su Tomu Nenartavičiumi. Šie ekipažai į Mini ralį atsiveš N5 techniką, kuri tapo šio sezono naujiena Lietuvos ralio padangėje.
Organizatoriai neabejoja, kad greitų, N5 ar R5 serijos automobilių trečiame Lietuvos automobilių Mini ralio čempionato etape galima tikėtis ir dar daugiau, mat praėjus vos porai savaičių po šių varžybų A lygos ekipažų lauks etapas Rokiškyje. Todėl Lietuvos ralio elitas ir ketina atvykti pasitreniruoti būtent į Ukmergę.
Kaip teigia organizatoriai, Mini ralio etapas Ukmergėje bus išskirtinis ne tik gausiu dalyvių būriu ir aukštesnėje lygoje matomais ekipažais, bet ir greičio ruožais. Lenktynes organizuojantys Varėnos ASK atstovai Ukmergės apylinkėse surado itin įdomių kelių. Kadangi šiame regione ralio varžybos nevyko jau daugelį metų, praktiškai niekam iš dalyvių šie greičio ruožai nebus matyti.
Be to, vertinant ralio ilgį per Mini ralio prizmę nuostabą kelią ir kilometrų skaičius. Dalyviams čia teks įveikti kiek daugiau nei 40 kilometrų distanciją, kuri padalinta į devynis greičio ruožus. Tokio sportinių kilometrų skaičiaus Mini ralio istorijoje dar nėra buvę. Be šio rekordo tai dar ne visi siurprizai, kuriuos paruošė organizatoriai.
„Vienas iš greičio ruožų yra numatytas Ukmergės kroso trasoje, tačiau čia naudosime ne autokroso, o senąją ralio kroso kombinaciją su asfaltine dalimi. Ją sukombinuosime kartu su aplinkiniais, greta trasos besidriekiančiais keliais.
Senieji ralio gerbėjai turbūt dar prisimena, kaip tai atrodė, tačiau šiame regione pastaruosius dešimt ar net daugiau metų ralio varžybų nebuvo. Manome, kad tiek greičio ruožas kroso trasoje, tiek kiti greičio ruožai Ukmergės apylinkėse paliks gerą įspūdį ir dalyviams, ir žiūrovams“, - sakė varžybų organizatorius Jonas Keršys.