Su kiekvienu akceleratoriaus paspaudimu mašina šiek tiek pasimuisto, papriekaištauja, paburba, bet į priekį šauna be jokios dramos. Tuomet supranti, jog vokiečių inžinieriai puikiai žino ką daro, nes jau antrą dešimtį įpusėjęs automobilis komforto lygiu ir įvairiausiais žaisliukais neatsilieka nuo moderniausių analogų. Šildomos ir ventiliuojamos sėdynės, dviejų zonų klimato kontrolę, elektra valdomas stogas - tai tik mažytės smulkmenos. Atstumo palaikymo sistema nuo priekyje važiuojančio automobilio? Šekit - prašau!
Didžiausią įspūdį palieka tai, jog įsėdus į „SL 600“ nesijauti, lyg būtum ką tik nusipirkęs bilietą į kelionę laiku. Sėdėdamas viduje niekaip neįtarsi, jog šis automobilis - tai tykantis žvėris, slepiantis beprotišką galią viduje.
Išsiaiškinus apie rafinuotą, bandykime išspręsti raketos klausimą. O šita tema smagi, oj smagi. Į „SL 600“ sumontuoto dvylikos cilindrų darbą palengvina jame įmontuoti du turbokompresoriai. Bendrai - šis orkestras sugeneruoja 500 arklio galių. Verta paminėti, kad automobilis, kurį matote nuotraukose, taip pat turėjo „RennTech“ emblemą, užklijuotą ant bagažinės dangčio. Šios kompanijos logotipas automobilį papuošė prieš tai buvusio šeimininko globoje, Jungtinėse Valstijose, tad žinių apie modifikacijas neturime. Vis dėlto, vadovaujantis „RennTech“ kompanijos duomenimis, jie šiam modeliui siūlo 133 arklio galių ir 210 Nm galios prieaugį.
Norėdami pamatyti kaip 12 cilindrų variklis demonstruoja savo raumenis, galime sužinoti tik vienu būdu - spaudžiame akceleratoriaus pedalą iki dugno.
Super kabriolete įmontuota automatinė pavarų dėže. Trūkumas? Nemanau, nes sėdint taip patogiai ir komfortiškai, net nekyla noro priekaištauti, jog jis neturi mechaninė pavarų dėžės.
Automobilio akceleracija iki 100 km/val. - įspūdinga. Jausmas primena sėdėjimą lėktuve, važiuojančiame pakilimo taku, bet... Bet kas vyksta už 100 km/val. ribos stebina dar labiau. Prie sėdynės prilimpi dar labiau, greičio rodykle kyla maždaug tokiu greičiu kaip mano kasdieninio dyzelio apsuko įjungus laisvą pavarą. Tiesą pasakius, gana sunku surasti tinkamus žodžius, kurie apibūdintų užplūdusias emocijas, bet jeigu kas nors paklaustų - „Koks mano mėgstamiausias svaiginimosi būdas?“ - aš net nedvejodamas atsakyčiau - „V12 Bi-Turbo“.
Net negaliu apsakyti kaip buvo smagu prisiliesti prie gyvos legendos, kuri net praėjus penkiolikai metų nuo to laiko, kai išriedėjo iš „Mercedes Benz“ gamyklos, dar šiandien gali drąsiai stoti prie starto linijos su bet kuriuo šiandien gaminamu superautomobiliu. Nors pergalė ne visuomet bus garantuota, tačiau jis parodys, jog senolis dar turi parako.
„SL 600“ yra puikus įrodymas, jog kai kurie automobiliai tiesiog nesensta.