• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Artėjant Belgijos GP ir Vengrijos etapui, „Formulės 1“ sezonas pasiekė esminį lūžį. Varžovai ruošia paskutinį rimtą bandymą mesti iššūkį čempionato lyderiams „McLaren“. Komanda iš Maranelo į Belgiją atvyko su naujos konstrukcijos galine pakaba, kuri turėtų maksimaliai išnaudoti jau Austrijoje išbandytą atnaujintą dugno aerodinamiką.

Artėjant Belgijos GP ir Vengrijos etapui, „Formulės 1“ sezonas pasiekė esminį lūžį. Varžovai ruošia paskutinį rimtą bandymą mesti iššūkį čempionato lyderiams „McLaren“. Komanda iš Maranelo į Belgiją atvyko su naujos konstrukcijos galine pakaba, kuri turėtų maksimaliai išnaudoti jau Austrijoje išbandytą atnaujintą dugno aerodinamiką.

REKLAMA

Kol kas „McLaren“ bolidas laikomas geriausiu visapusiškai – vienodai efektyvus tiek greitose, ilgose „Spa“ trasos kreivėse, tiek lėtuose ir techniškuose „Hungaroring“ posūkiuose. Būtent tai verčia varžovus ieškoti itin tikslių sprendimų, kad bent kiek priartėtų.

Daugiau naujienų apie „Formulės 1“ čempionatą galite perskaityti specialioje rubrikoje.

Naujoji „Ferrari“ galinė pakaba sukurta taip, kad automobilio aerodinaminė platforma veiktų kuo stabilesniu režimu, neprarandant prispaudžiamosios jėgos stabdant ar greitėjant. Taip pat siekiama išvengti per didelio bolido dugno kontakto su asfaltu. Tai itin svarbu, nes įvedus griežtesnes taisykles baiminamasi, kad per didelis dugno nusidėvėjimas gali lemti diskvalifikaciją.

REKLAMA
REKLAMA

Po to, kai „Ferrari“ pristatė naują dugno specifikaciją, komanda padarė akivaizdžią pažangą. Bolidas tapo labiau prognozuojamas, o pilotai – labiau pasitikintys automobiliu. Charlesas Leclerc’as tai patvirtino jau pirmojo bandymo metu. Austrijoje jis iškovojo vietą pirmoje startinėje eilėje ir finišavo ant podiumo. Silverstoune abu „Ferrari“ pilotai turėjo pakankamai greičio, kad pretenduotų į lyderių gretas, tačiau individualios klaidos lėmė, kad galutinėje rikiuotėje teko tenkintis trečiąja.

REKLAMA

Optimizmas ir ambicijos

Natūralu, kad C. Leclerc’as neslepia atsargaus optimizmo: „Nors dar nesame ten, kur norėtume būti, einame teisingu keliu. Naujas dugnas pasiteisino, o artimiausi atnaujinimai leis dar labiau priartėti prie „McLaren“. Gal jų ir neaplenksime, bet tikrai galime sukurti jiems spaudimą.“

Jam pritaria ir Lewisas Hamiltonas, kuris palaipsniui vis geriau jaučiasi prie „Ferrari“ bolido vairo. Per pastaruosius keturis etapus britas tris kartus įveikė C. Leclerc’ą kvalifikacijoje ir surinko tiek pat taškų – po 40. Vis dėlto pirmasis podiumas jam vis dar nepasiekiamas.

REKLAMA
REKLAMA

„Nenoriu lenktynes pradėti ketvirtoje vietoje ir ten pat baigti. Dažniau turėtume rizikuoti, bandyti alternatyvias strategijas, ypač kai tai galima daryti be rizikos. Tobuliname komunikaciją tarp manęs, inžinierių ir komandos – tikiu, kad tai duos vaisių“, – teigia L. Hamiltonas.

L. Hamiltonas taip pat aiškiai žvelgia į ateitį. Pasak jo, C. Leclerc’as jau atrado sau tinkamiausią „Ferrari“ bolido sureguliavimą, o jis pats vis dar ieško. Todėl septyniskart pasaulio čempionas pabrėžia, kad naujos kartos 2026 m. „Ferrari“ bolidas turėtų būti kuriamas atsižvelgiant ir į jo vairavimo stilių: „Noriu, kad 2026 metų bolide būtų ir mano DNR.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Belgijos „Spa“ ir Vengrijos „Hungaroring“ trasos pasižymi visiškai skirtingomis charakteristikomis – viena išsiskiria didelio greičio posūkiais ir ilgomis tiesiosiomis, kita – lėtais, techniškai sudėtingais vingiais.

Jei „Ferrari“ naujasis galinės pakabos sprendimas pasiteisins abiejose trasose, tai bus rimtas ženklas, kad komanda gali mesti realų iššūkį „McLaren“ ir kovoti dėl titulo. Šie etapai taps svarbiu testu ne tik technikai, bet ir komandos ambicijoms antrai sezono pusei.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų