Per beveik du dešimtmečius Horneris „Red Bull“ komandą atvedė prie šešių konstruktorių čempionų titulų ir aštuonių asmeninių čempionų pergalių vairuotojų įskaitoje.
Daugiau naujienų apie „Formulės 1“ čempionatą galite perskaityti specialioje rubrikoje.
Tačiau praėjus vos metams po viešai nuskambėjusio asmeninio skandalo, susijusio su įtariamais „netinkamais veiksmais“ prieš kolegę moterį – dėl kurių jis du kartus buvo išteisintas – Horneris neteko savo posto.
Šaltiniai teigia, kad pagrindinė sprendimo priežastis buvo ne vien reputaciniai klausimai, bet ir įtempti santykiai komandos viduje. Ypač sudėtinga situacija buvo su Maxu Verstappenu ir jo tėvu Josu Verstappenu, su kuriais Hornerio santykiai pastaraisiais metais buvo itin įtempti. Vokietijos leidinys Auto Motor und Sport skelbia, kad ir pats M. Verstappenas pastaruoju metu ėmė spausti „Red Bull“ vadovybę, reikalaudamas atsisveikinti su Horneriu, priešingu atveju – svarstytų pasitraukimą iš komandos.
Dar anksčiau pasirodė pranešimų apie galimas Verstappeno derybas su „Mercedes“. Pasak Motorsport Italy, šios derybos galėjo būti sąmoningai inicijuotos kaip strateginis svertas siekiant didesnės įtakos „Red Bull“ komandos viduje ir tam tikrų personalinių sprendimų.
Sprendimas atleisti Hornerį gali laikinai sustiprinti „Red Bull“ pozicijas išlaikant Verstappeną. Tačiau daug kas priklausys nuo komandos rezultatų artimiausiu metu. Šių metų sezone „Red Bull“ jau dabar beveik praradusi galimybę kovoti dėl čempionų titulo, o 2026 metais laukia esminiai techninio reglamento pokyčiai, kurie gali visiškai pakeisti jėgų balansą „Formulėje 1“.