Pakankamai paprasta konstrukcija
Šeši cilindro vožtuvai tiekia kompleksinį paskirstymą arba tiksliau valdydami vožtuvus. Skirtingai nuo originalaus, trijų vožtuvų variklio, turinčio „OHC“ (vieną skirstymo veleną variklio galvoje), naujasis motoras turėjo „DOCH“ konfigūraciją, o tiksliau – du paskirstymo velenus kiekvienoje iš dviejų cilindrų galvučių.
„Maserati“ inžinieriai teigė, kad, variklis turėdamas po tris įsiurbimo ir išmetimo vožtuvus, variklio efektyvumas padidėdavo net 34%. Šį procesą suvaldyti padėjo „Finger Control“ vardu pavadinta sistema, kurioje trys sklendės pasidalijo vienu koromislu – vožtuvo kėlikliu. Tai padėjo sumažinti judančių dalių skaičių variklyje, teoriškai padedant patikimumui ir ilgaamžiškumui.
Centriniai vožtuvai (įleidimo ir išmetimo vožtuvai) buvo sumontuoti skirtingu kampu prie dviejų išorinių vožtuvų. Šoniniai vožtuvai buvo palinkę atitinkamai 11,25° ir 10,50°, dvi sklendės buvo palinkusios 3° (įėjimo) ir 2,5° (išmetimo) nuo galvos plokštumos. Šis kampų skirtumas sukelia „sūkurio“ efektą degimo kameroje, kuris užtikrina puikų oro ir benzino mišinį.
„Maserati“ taip pat teigė, jog du turbokompresoriai turėjo atskirą aušinimo sistemą, garantuojančią visišką patikimumą ir beprecedencinį patvarumą.
Apie eksperimentinio variklio žūtį buvo pranešta, kuomet devinto dešimtmečio pabaigoje, automobilių gamintoja „Maserati“, pristatė gerokai modifikuotą šešių cilindrų motorą, kuris turėjo ne šešis, bet keturis vožtuvus viename cilindre. Tai buvo „6.24“ vardu pavadintas variklis, kuris išvystė net 283 arklio galias ir buvo dviejų litrų darbinio tūrio.
„Maserati“ inžinieriai po ilgų bandymų nusprendė, jog tradicinė – keturi vožtuvai vienam cilindrui, yra pakankamai efektyvi formulė, kuri galėtų pasiūlyti optimalų balansą tarp „Maserati“ automobiliams reikalingos dinamikos ir taršos reikalavimų.
Reikėtų paminėti, jog „Maserati“ nebuvo vienintelis gamintojas, kuris eksperimentavo su šešių ir net septynių vožtuvų viename cilindre formule. Vėliau šį receptą bandė ištobulinti įžymioji „Yamaha“.
Japonijos kompanijos darbuotojai labai greitai suprato, jog ši netradicinė formulė yra pernelyg sudėtinga ir reikalaujanti itin brangių bei netradicinių sprendimų, kurie niekada neleistų pradėti masinės variklio gamybos.