„Ducati Multistrada V2S“ yra vienas iš tų motociklų, gebančių pasiūlyti išskirtinį balansą tarp galios ir komforto, tarp technologijų ir paprastumo, kartu išlaikydamas šūsnį savybių, kurios džiugino ankstesnių modelių savininkus.

Naudoja naują variklį
„Lietuvos metų motociklas 2025“ konkurse dalyvaujantis „Ducati Multistrada V2 S“ pristatomas su visiškai nauju 890 cm³ darbinio tūrio varikliu, išvystančiu 115 arklio galių. Šis agregatas pakeitė anksčiau naudotą 937 cm³ „Testastretta“ motorą. Nors tūris kiek mažesnis, naujasis variklis pasižymi pažangesne konstrukcija ir sklandesniu veikimu, ypač kasdienėse eismo sąlygose.
Variklis integruotas į važiuoklę kaip laikančioji konstrukcijos dalis (angl. stressed member), todėl nebereikia atskirų rėmo jungčių, o tai leidžia sumažinti bendrą svorį ir padidinti konstrukcijos standumą.
Nors tai nėra galingiausias Ducati gamintojo agregatas, šis variklis išsiskiria itin geru balansu. Žemuose sūkiuose jis užtikrina komfortišką ir sklandų judėjimą miesto eisme, o pasiekęs aukštesnius sūkius išlieka energingas, todėl puikiai tinka greitesniam važiavimui užmiestyje ar magistralėje.
Jėgos agregatas komplektuojamas su šešių pavarų transmisija, kurioje įdiegta „Ducati Quick Shift“ sistema. Ji leidžia perjungti pavaras aukštyn ir žemyn nenaudojant sankabos – greitai ir švelniai, net ir stipriai akceleruojant.
Atnaujintas rėmas ir važiuoklė
Didžiausias pokytis – nauja važiuoklės struktūra. Vietoje ankstesnio plieninio Trellis tipo rėmo dabar naudojamas aliuminio monokokas. Dėl šios sprendimo jis sveria tik 4 kg ir veikia ne tik kaip konstrukcinis elementas, bet ir kaip integruotas techninis mazgas: oro filtro dėžė, įsiurbimo kolektoriai bei degalų įpurškimo sistema dabar įtaisyti tiesiai rėmo ertmėje. Tai padeda sumažinti svorį, centralizuoti masę ir optimizuoti erdvės panaudojimą.
Atnaujintas motociklas komplektuojamas su „Ducati Skyhook Suspension Evo“ technologija, kuri nuolat analizuoja kelio dangą ir prisitaiko prie važiavimo sąlygų realiu laiku.
Motocikle įdiegta visa svarbiausių elektroninių pagalbinių sistemų gama: stabdžių antiblokavimo sistema (ABS), veikianti ir posūkiuose, traukos kontrolė, variklio stabdymo jėgos valdymas ir kruizo kontrolė.
Taip pat siūlomi keli važiavimo režimai, kurie automatiškai suderina variklio galią, pakabos darbą ir pagalbinių sistemų nustatymus atsižvelgiant į eismo sąlygas ar pasirinktą važiavimo stilių. Visi parametrai ir informacija aiškiai pateikiami 5 colių įstrižainės spalvotame TFT ekrane.
Konkurse dalyvaujančio „Ducati Multistrada V2S“ vizitinė kortelė:
- Gamintojas ir modelis: Ducati Multistrada V2S
- Kaina nuo: 16 000 €
- Konkursui pristatomo modelio kaina: 18 500 €
- Tipas (kategorija): Touring
- Variklio tipas: Benzininis
- Variklio darbinis tūris: 890 cm³
- Cilindrų skaičius: 2
- Galia: 115 AG
- Sukimo momentas: 92 Nm
- Įsibėgėjimas 0–100 km/h: 3,2 sek.
- Maksimalus greitis: 232 km/h
- Svoris: 202 kg
- Atstovas Lietuvoje: UAB Autobrava
- Papildoma informacija / technologijos / ypatybės: Vienas pažangiausių touring klasės motociklų rinkoje. Puikus balansas tarp sportiškumo ir komforto, aprūpintas moderniausiomis Ducati elektroninėmis sistemomis.
Išrinkite „Tautos motociklą“
Konkursas „Lietuvos metų motociklas“ – nuo 2023 metų Lietuvos žurnalistų autoklubo organizuojamas projektas. Šalyje surengti rinkimai parodė, kad Lietuvoje iš tiesų trūko tokio formato projekto, mat jis sulaukė didžiulio susidomėjimo tiek iš motociklų gamintojų atstovų, tiek iš motociklininkų bendruomenės, o prie konkurso atidarymo šventės vartų nusidriekė netgi spūstys.
Balandžio 29-ą paskelbtas„Lietuvos metų motociklo 2025“ rinkimų startas, o kartu visi „plieninių žirgų“ gerbėjai kviečiami ne tik stebėti, kam profesionalų komisija skirs aukščiausius įvertinimus, tačiau ir patiems prisidėti prie rinkimų.
Kaip ir praėjusiais metais, motociklininkai ir motociklams prijaučiantys kviečiami tv3.lt portale atiduoti savo balsą labiausiai patinkančiam modeliui ir taip išrinkti vienintelį, kuris labiausiai nusipelnė „Tautos motociklo 2025“ vardo.