• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Neeilinį požiūrį į automobilius turintys „Zagato“ specialistai sukūrė tik du „Lancia Thema“ universalus. Vieną iš jų vairavo „Fiat“ grupės lyderis ir vizionierius Gianni Agnelli. Dabar būtent šis unikalus egzempliorius ieško naujo šeimininko. Už kokią kainą? Be abejonės, už išskirtinę kainą.

8

Neeilinį požiūrį į automobilius turintys „Zagato“ specialistai sukūrė tik du „Lancia Thema“ universalus. Vieną iš jų vairavo „Fiat“ grupės lyderis ir vizionierius Gianni Agnelli. Dabar būtent šis unikalus egzempliorius ieško naujo šeimininko. Už kokią kainą? Be abejonės, už išskirtinę kainą.

REKLAMA

Aukcionų namai „RM Sotheby’s“ balandžio mėnesį planuoja surengti išskirtinį renginį, kurio metu bus parduoti trys automobiliai iš Gianni Agnelli kolekcijos.

Parduodamų automobilių gretose: „Fiat Panda 4x4“, „Fiat 130 Familiare“ ir žinoma – „Lancia Thema Kombi“, kurį sukūrė garsūs „Zagato“ specialistai.

2003 metais miręs Gianni Agnelli buvo ne tik turtingas ir įtakingas pramonės magnatas, bet ir tikra stiliaus ikona. Būdamas „Fiat“ vadovu, jis, žinoma, vairavo savo koncerno automobilius, tačiau jis taip pat neatsispyrė ir ypatingiems užsakymams.

REKLAMA
REKLAMA

Numatoma kaina – išskirtinė

Klasikinių automobilių ekspertų teigimu, šis „Lancia“ universalas turi dvi priežastis, dėl kurių aukciono metu tikimasi pagerinti netikėtą rekordą.

REKLAMA

Visų pirma – „Lancia Thema“ universalas priklausė G. Agnelli, kurio vadovavimo metu „Fiat“ koncernas klestėjo. Būtent jis modernizavimo automobilių gamybą Italijoje ir netgi išgelbėjo Enzo Ferrari kailį, kuomet jis atsisakė parduoti „Ferrari“ markę „Ford“.

Antroji priežastis – automobilis buvo suprojektuotas „Zagato“ specialistų. Vien „Zagato“ emblema ant bagažinės dangčio šio universalo vertę padidina keletą kartų, todėl nenuostabu, kad aukciono metu tikimasi gauti ne mažiau kaip 80 000 eurų.

REKLAMA
REKLAMA

„RM Sotheby's“ ekspertų teigimu, aukciono metu yra didžiulė tikimybė, kad „Lancia Thema“ universalas bus parduotas už rekordinę 160 000 eurų sumą, o tai pranoktų net ir itin retų, „Ferrari“ variklį turėjusių „Thema 8.32“ versijų kainą.

Vienas iš keturių brolių

Devintame dešimtmetyje „Alfa Romeo“, „Fiat“, „Lancia“ ir „Saab“ susivienijo bendram tikslui. Keturių gamintojų inžinieriai nusprendė sukurti aukštesnės klasės sedanus, kurie galėtų pasižymėti specifinėmis savybėmis, bet tuo pačiu turėtų daug bendrų komponentų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Taip gimė „Tipo 4“ vardu pavadintas projektas, kurio pagrindu serijinėje gamyboje pasirodė keturi modeliai: „Alfa Romeo 164“, „Fiat Croma“, „Lancia Thema“ ir „Saab 9000“.

Visi šie automobiliai turėjo tokią pačią priekinių varančiųjų ratų pavarą, skersai sumontuotus variklius. Netgi „Croma“, „Thema“ ir „9000“ modelių priekinės durys buvo identiškos, tačiau išorės ir vidaus dizainai buvo unikalūs.

Ne vieną skirtumą buvo galima įžvelgti ir variklių gamoje. Štai, „Alfa Romeo“ kliovėsi įžymiais „Arese“ šešių cilindrų varikliais, „Saab“ – keturių cilindrų varikliais su turbokompresoriumi, „Lancia“ išgarsėjo dėl „Ferrari“ motoro, o štai „Fiat“ džiugino itin ekonomiškais dyzeliniais varikliais.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų