Pilvą kutenanti aerodinamika
Pro priekiniame buferyje esančią patekęs oras niekur nepradingsta. Kaip matote patys, jis patenka po automobiliu, o ten sklendžiantį orą pasitinka net šeši skirtingo ilgio pelekai, kurie dar kartelį paskirsto orą ir tokiu būdu padidina automobilio prispaudžiamąją jėgą.
Galinio spoilerio svarba
„Ferrari 488 GTB“ turi fiksuotą galinį spoilerį, kuris pozicijos nekeičia. „Ferrari“ inžinieriai norėdami pagerinti galinės automobilio dalies sukibimą su kelio danga, atsisakė poziciją keičiančio spoilerio. Vietoj to - galinėje automobilio dalyje veikia du komponentai. Vienas iš jų - šis mažytis spoileris.
Oro paėmimo angos gale
Antrasis pagalbininkas leidžiantis prispausti galinę automobilio dalį - dvi oro paėmimo angos. Tačiau už šių oro paėmimo angų slepiasi du tarpiniai suslėgto oro aušintuvai. Galima sakyti, jog šios oro paėmimo angos atlieka du darbus. Sukuria prispaudžiamąją jėgą ir aušina intercoolerius.
Galinis difuzorius
Ar matote skirtumą? Mažytis spoileris nusileidžia, kai automobilio greitis pasiekia 130 km/val. Pasak „Ferrari“ kompanijos atstovų, būtent ši mažytė detalė važiuojant 250 km/val. sukuria net 317 kilogramų prispaudžiamąją jėgą!