• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Volvo“ markės inžineriniu ir technologiniu flagmanu turėjęs tapti „EX90“ vis dažniau sulaukia kritikos iš žmonių, kurie skubėjo juos įsigyti. Tačiau dabar lojalus markės gerbėjas Vickenas Kanadjianas, susidūręs su nesibaigiančiais EX90 gedimais, pradėjo viešą nepasitenkinimo kampaniją – sukūrė specialią svetainę, kurioje dokumentuoja visus gedimus. Galiausiai jis padavė „Volvo“ į teismą.

Volvo“ markės inžineriniu ir technologiniu flagmanu turėjęs tapti „EX90“ vis dažniau sulaukia kritikos iš žmonių, kurie skubėjo juos įsigyti. Tačiau dabar lojalus markės gerbėjas Vickenas Kanadjianas, susidūręs su nesibaigiančiais EX90 gedimais, pradėjo viešą nepasitenkinimo kampaniją – sukūrė specialią svetainę, kurioje dokumentuoja visus gedimus. Galiausiai jis padavė „Volvo“ į teismą.

REKLAMA

Ironiška, tačiau V. Kanadjianas buvo ilgametis ir svarbiausia, patenkintas „Volvo XC90“ savininkas. Viskas pasikeitė per tris dienas po to, kai jis šių metų kovą atsiėmė savo naująjį, ilgai lauktą EX90. 

REKLAMA
REKLAMA

Daugiau naujienų iš spalvingo automobilių pasaulio – specialioje „Automobilių kultūra“ rubrikoje.

REKLAMA

Nuo tos akimirkos, pasak jo, prasidėjo nesibaigiantis techninių gedimų ir vizitų į servisą košmaras, kurį jis detaliai, su įrodymais, dokumentuoja svetainėje MyVolvoEX90.com.

Gedimų sąrašas – ilgas ir stebinantis. Viskas prasidėjo nuo neveikiančių raktų – į automobilį buvo galima patekti tik per mobiliąją programėlę. Vėliau, po programinės įrangos atnaujinimo, turėjusio ištaisyti problemas, situacija tik pablogėjo: nustojo veikti centrinis ekranas, durelės pačios užsirakindavo ir atsirakindavo, savaitei dingo oro kondicionieriaus funkcionalumas.

REKLAMA
REKLAMA

Tačiau kantrybės taurę perpildė incidentas greitkelyje birželio mėnesį. Važiuojant dideliu greičiu, automobilis staiga prarado galią, o prietaisų skydelyje pasirodė nurodymas nedelsiant sustoti ir perkrauti sistemą.

Tiek atstovybė, tiek pati „Volvo Canada“ pripažino, kad tai buvo „itin pavojinga situacija“. Po šio įvykio savininkas pareikalavo iš „Volvo“ pakeisti automobilį arba grąžinti pinigus.

Tačiau „Volvo“ atsakymas buvo arogantiškas – abu prašymai buvo atmesti, o klientui pasiūlyta toliau „spręsti problemas“ su servisu. Neturėdamas kitos išeities, V. Kanadjianas kreipėsi į teismą, reikalaudamas ne tik grąžinti visus sumokėtus pinigus, bet ir atlyginti patirtą žalą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų