Šio tyrimo metu buvo analizuojamas vadinamasis PP100 rodiklis – tai praneštų problemų skaičius, tenkantis šimtui naujų automobilių. Kuo mažesnė reikšmė, tuo mažiau gedimų teko automobilio savininkai.
Daugiau patarimų perkant naudotą automobilį – specialioje rubrikoje „Iš antrų rankų“.
Šių metų tyrimo bendras vidurkis siekė 192, t. y. dviem punktais mažiau nei 2024-aisiais. Tiesa, situacija skirtingose gamintojų grupėse skyrėsi.
Prabangių markių segmente matomas ryškus pagerėjimas. Vidutinis gedimų skaičius sumažėjo nuo 230 iki 203.
Daugiausia prie to prisidėjo „Tesla“, kurios rezultatas pagerėjo net 62 punktų. Tuo metu populiarių gamintojų rodikliai šiek kiek pablogėjo. Vidutinis gedimų skaičius padidėjo nuo 181 iki 187.
Tyrime pabrėžiama, kad aukštesnį gedimų skaičių prabangių automobilių klasėje lemia du veiksniai. Šių modelių pirkėjai yra reiklesni ir jautresni bet kokiems netikslumams. Be to, brangesniuose automobiliuose įdiegta daugiau funkcijų, kurioms sugesti – didesnė tikimybė.
Didžiausią nepasitenkinimą, kaip ir ankstesniais metais, kelia multimedijos sistemos. Nors jų patikimumas šiek tiek pagerėjo (sumažėjo nuo 44,5 iki 42,6 ), šis segmentas išlieka problematiškiausias.
Vis daugiau fizinių valdiklių yra perkeliama į jutiklinius ekranus, o tai, kaip nurodo tyrimo autoriai, didina vairuotojų nepasitenkinimą.
Vertinant bendrą situaciją, šiame tyrime geriausiai pasirodė dvi Japonijos markės, o tarp lyderių rikiuojasi ir kai kurie gamintojai iš Pietų Korėjos ir JAV.
Netikėtai gerą rezultatą užfiksavo „Jaguar“. Markė, kuri šiuo metu Europoje laikinai nutraukė naujų automobilių prekybą.
Tuo tarpu Europos gamintojai šiemet itin neišsiskyrė. Reitingo apačioje atsidūrė „Audi“, „Volvo“ ir „Volkswagen“. Tiesa, tarp prasčiausiai įvertintų gamintojų pateko ir kai kurios japoniškos markės – „Infiniti“, „Mazda“ bei „Mitsubishi“.
Tyrimas atliktas remiantis 92 694 automobilių savininkų ir naudotojų atsiliepimais. Respondentai vertino automobilius per pirmuosius 90 nuosavybės dienų – laikotarpį, kuris dažnai atskleidžia tiek konstrukcinius trūkumus, tiek naudotojo patirtį kasdienėje eksploatacijoje.
„J.D. Power 2025“ tyrimo rezultatai:
- Lexus – 166
- Nissan – 169
- Hyundai – 173
- Jaguar – 175
- Chevrolet – 178
- Honda – 179
- Dodge – 180
- Kia – 181
- Buick – 183
- Genesis – 183
- Jeep – 186
- Subaru – 187
- Porsche – 188
- Ford – 193
- BMW – 196
- Acura – 198
- GMC – 199
- Cadillac – 200
- Toyota – 200
- Lincoln – 206
- Land Rover – 208
- Mercedes-Benz – 210
- Chrysler – 213
- Mini – 218
- Ram – 218
- Mitsubishi – 222
- Mazda – 225
- Volkswagen – 225
- Infiniti – 242
- Volvo – 258
- Audi – 269
Elektriniai automobiliai:
- Tesla – 200
- Rivian – 274