Zdenekas Mrkvica su „Tatra“ atstovais susitiko pasikalbėti apie galimybę finansuoti serijinės „Tatra MTX V8“ superautomobilio gamybą. Turėdamas pakankamai finansinių išteklių jis galėjo sau tai leisti, tačiau jis taip pat „Tatra“ atstovams iškėlė dar vieną sąlygą – automobilio gamyba turėtų vykti ne „Tatra“, bet jo nurodytoje gamykloje.
Į tokį verslininko pasiūlymą „Tatra“ atstovai sureagavo dviprasmiškai. Iš vienos pusės jie džiaugėsi, jog šalyje atsirado optimistiškai nusiteikęs verslininkas, kuris gali ir nori skirti dalį savo lėšų projektui, kuris vargu ar kada nors sulauks komercinės sėkmės. Vis dėlto, „Tatra“ atstovai į verslininko iškeltą sąlygą taip pat žiūrėjo kaip į grasinimą.
Ilgokai vykusį susitikimą galiausiai vainikavo sprendimas, kuris nebuvo palankus Z. Mrkvicai. Tačiau net ir sulaukęs neigiamo atsakymo iš „Tatra“ atstovų – jis nepasidavė. Jis tą pačią dieną paskambino savo bičiuliui, išdėstė savo mintis ir planą, be kitą dieną įkūrė naują bendrovę – „Innotech“.
Norėjo sukurti svajonių automobilį
Z. Mrkvica visą savo gyvenimą svajojo sukurti tokį automobilį, kuris niekuo nenusileistų „Ferrari“ markės modeliams.
Kupini rožinių svajonių, jis kartu su savo kolega, Vaclavu Kralu, pradėjo darbuotis ties visiškai nauju ratuočiu, kuris galėtų atitikti Jungtinių Valstijų ir Jungtinių Arabų Emyratų pirkėjų norus.
Kadangi prie automobilio kūrimo dirbo labai mažytė, vos 7 žmonių komanda, naujo modelio kūrimo darbai užtruko trejus metus. Galutinis produktas buvo pristatytas 1995 metais, Brno automobilių parodoje.
Trys varikliai
Vizualiai, pirmasis „Innotech“ darbas niekuo nenusileido tuometiniams superautomobiliams. Aptakios kėbulo formos, didžiulės oro paėmimo angos, dar didesnis galinis spoileris ir „Ferrari F50“ primenantis siluetas sulaukė nemažo susidomėjimo.
Vis dėlto, didžiausias „Innotech Mysterro“ išskirtinumas buvo ne unikali išvaizda, o variklių gama. Matote, automobilio pirkėjai galėjo pasirinkti vieną iš kelių opcijų.
Pačios pigiausios versijos turėjo 5,7 litro benzininį agregatą išvystantį 400 arklio galių ir 520 Nm. Vienu laipteliu aukščiau – 7,7 litro agregatas išvystantis 500 arklio galių.
Tuo tarpu variklių gamos pažiba buvo 9,6 litro, 12 cilindrų benzininis variklis išvystantis, priklausomai nuo modifikacijų, tarp 700 ir 1 000 arklio galių.
Pristatymo metu, automobilį kūrę inžinieriai neslėpė, jog čekiškas superautomobilis gali be didelio vargo pasiekti 340 km/val. greitį, tačiau pasibaigus Brno automobilių parodai, pasibaigė ir tolimesnis „Mysterro“ tobulinimas.
Pritrūko entuziazmo
„Innotech“ iš pradžių planavo „Mysterro“ pardavinėti už 150 tūkst. dolerių ir per metus pagaminti 25 automobilio vienetus.
Deja, pradėti serijinę automobilio gamybą sutrukdė ištuštėjusi banko sąskaita ir tam tikri Jungtinių Valstijų išmetamųjų dujų ir saugumo reikalavimai, dėl kurių čekiškas superautomobilis turėtų praeiti naują konstravimo ir tobulinimo etapą.
Tą akimirką, du kompanijos vėdliai turėjo labai greitai apsispręsti. Ar investuoti likusius pinigus į miglotą ateitį turintį projektą ar sustoti ir ieškoti potencialių užsakovų, kurie norėtų pasinaudoti „Innotech“ teikiamomis paslaugomis? Kad ir kaip būtų gaila, tačiau „Innotech“ pasirinko antrąjį kelią.