• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobilių sporto arenoje vis dažniau išvystame dailiosios lyties atstoves, kurioms tradicinės veiklos kryptys neteikia jokio malonumo. Išbandžiusios ne vieną sritį, jos atsigręžia į tą, dėl kurios iš proto eina beveik kiekvienas vyras - tai automobiliai. 

Prieš porą mėnesių Jus supažindinome su Kotryna, drifto varžybose dalyvaujančia mergina, kuri dabar neįsivaizduoja savaitgalio be kelionės į varžybas ar tiesiog šoninio slydimo. Šiandien Jums pristatysime dar vieną merginą, kuri taip pat eina iš proto dėl vienos populiariausios autosporto šakos visame pasaulyje. Gerbiamieji automanai ir automanės - susipažinkite su Ieva.

Automobilių sporto arenoje vis dažniau išvystame dailiosios lyties atstoves, kurioms tradicinės veiklos kryptys neteikia jokio malonumo. Išbandžiusios ne vieną sritį, jos atsigręžia į tą, dėl kurios iš proto eina beveik kiekvienas vyras - tai automobiliai. 

Prieš porą mėnesių Jus supažindinome su Kotryna, drifto varžybose dalyvaujančia mergina, kuri dabar neįsivaizduoja savaitgalio be kelionės į varžybas ar tiesiog šoninio slydimo. Šiandien Jums pristatysime dar vieną merginą, kuri taip pat eina iš proto dėl vienos populiariausios autosporto šakos visame pasaulyje. Gerbiamieji automanai ir automanės - susipažinkite su Ieva.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

13578729_10201871867394600_670122877_n


Pradėkime nuo labai nuobodaus klausimo. Kaip tavo gyvenime atsidūrė automobiliai?
- Automobiliai mane žavėjo nuo mažų dienų.. iš tiesų labai mažų. Tėtis iki dabar pasakoja istorijas, kad norint mane mažytę užmigdyti reikėdavo paguldyti į automobilį ir jį užkurti, nustodavau verkti ir ramiai miegodavau. Taip pat ir vaikystėje, visos mano barbės turėdavo ne po vieną žaislinį automobilį. Iš tiesų, prieš driftą daug metų užsiėmiau žirginiu sportu, taigi draugai iki šiol juokauja, kad galop „pritrūkau arklių“ ir taip perėjau į autosportą.
Domėtis automobiliais yra viena, tačiau su jais lenktyniauti – visiškai kas kita. Kam reikėtų padėkoti, jog tave pasodino už sportinio automobilio vairo?
- Padėkoti reikėtų nekokiam gyvenimo tarpsniui. Reikėjo smarkių permainų, adrenalino, kažko „ne moteriško“, didesnės atsakomybės, didesnių potyrių taip ir atsirado sportinis automobilis mano kieme.
Driftas – ne pati moteriškiausia sporto šaka pasaulyje. Kuo tave driftas sužavėjo?
- Driftas sužavėjo tuo, kad tai – kontroliuojamas šoninis slydimas. Tiesiai važiuoti aš galiu kasdien keliaudama į darbą. Driftas - visiškai išskirtinis ir visiškai kitoks važiavimo stilius. Tas išskirtinumas labiausiai ir sužavėjo. Esu bandžiusi dalyvauti slalomo varžybose, esu sėdėjusi greta profesionalaus lenktynininko žiedinėje trasoje, bet atsisėdusi į keleivės vietą drifto automobilyje, po 5 sekundžių galėjau drąsiai teigti, kad važiuosiu drifte, kad ir kiek pastangų reikės įdėti. Tiesiog sužavėjo. O toliau judėti skatina tai, kad kiekvienas važiavimas, kiekviena treniruotė ar varžybos atperka visus sunkumus patirtus norint išvažiuoti į trasą. Man driftas – pats geriausias atsipalaidavimo būdas kokį esu išbandžiusi, pasimiršta viskas – problemos, neramumai, pykčiai. Driftas suveikia kaip „restart” mygtukas kompiuteryje. Persikrauni ir galima toliau gyvent.

REKLAMA

Ieva  „Driftas suveikia kaip persikrovimo mygtukas kompiuteryje“ (1)


Lietuvoje vykstančiose drifto varžybose dalyvauji su BMW kompaktu. Kodėl pasirinkai būtent šį automobilį?
- BMW.. Nes pigūs ekploataciniai kaštai. Pigus automobilis driftui, šiai dienai mažiausiai rūpesčių sukeliantis. Kadangi reikėjo pirmojo drifto bolido, tai atrodė idealiausias variantas. Kodėl kompaktas? Eh, į šitą klausimą atsakyti sudėtingiausia. Netyčia taip gavosi. Kompaktų niekada nemėgau, tikrai nevykęs dizainerių darbelis, bet susidėliojus visus pliusus ir minusus, pasiskaičiavus lėšas, pasitarus teko įsigyti būtent kompaktą. Kaip bebūtų keista, visiškai nesigailiu. Apsitvarkius išvaizdą, kad bent jau man taptų simpatiškas, susitvarkius kitus techninius niuansus, šiai dienai turiu automobilį, neblogai paruoštą „Street“ klasės drifto varžyboms ir galintį konkuruoti su šioje klasėje važiuojančiais priešininkų automobiliais. Be to, jis gana staigus, smagesnis ir vikresnis už kupė ir sedano modelius su kuriais taip pat yra tekę slysti drifto trasoje.
Ar automobilis turi kokių nors modifikacijų? Ar tiesiog įsigijai papildomą padangų komplektą ir iškeliavai į trasą?
- Taip, automobiliui buvo atlikta ne viena modifikacija. Pradėkime nuo to, kad automobilyje plaka nebe originali 2.5 litro darbinio tūrio širdutė, buvo padidintas ratų pasukamumas, sumontuotas hidraulinis rankinis, virintas reduktorius, įdėta geresnį šoninį prilaikymą turinti sėdynė, sudėti standesni amortizatoriai ir spyruoklės. Standartinės, paprasčiausios modifikacijos, šiai dienai būtų netinkamos, nes tiesiog nebepajėgčiau konkuruoti su kitais dalyviais.

REKLAMA
REKLAMA

13589123_10201871867434601_487301836_o


Kaip įvertintum savo pasirodymą šių metų sezone?
- Įvertinčiau tikrai gerai! Na bent jau aš rezultatais esu patenkinta. Žinau ko trūksta ir kur reikia pasitempti, bet taip pat žinau ką darau gerai ir galbūt geriau už didelę dalį varžybų dalyvių. Kompaktą įsigijau prieš žiemą. Tai buvo mano antrasis galu varomas automobilis. Taigi teko sudalyvauti keliose treniruotėse prieš žiemą, na o po žiemos, lengvai apšilus iškart iškeliavau į pirmąsias savo varžybas Dvarkiemyje. Pakliuvau į top 16, na o poriniuose važiavimuose nesužibėjau, nes tai yra mano silpnybė, neesu rimtai jų niekada važiavusi, nelabai turiu kas pagelbėtų ir pamokytų kaip tai reikia daryti. Prasidėjus DRIFT WARS etapams viskas ėjo tik geryn. Panevėžyje iš 40 dalyvių kvalifikacijoje pavyko likti 2 – oje vietoje, poriniai taip pat praėjo gana sklandžiai, iškritau tik top 8 kovoje ir bendroje įskaitoje likau 5 – oje vietoje. J Tai tikrai norėčiau pasidžiaugti, kad turint dar tiek nedaug patirties ir visiškai neturint patirties poriniuose važiavimuose vis tiek pavyksta pravažiuoti neblogai ir manau ateityje pavyks užkopti ir iki prizinių vietų.
Kokie tavo artimiausi planai? Galbūt žadi šiemet ar kitąmet sudalyvauti užsienyje vykstančiose varžybose?
- Artimiausiai planai - ieškoti rėmėjų, norinčių prisidėti, padėti žmonių ir galbūt komandos, bendraminčių, nes to šiame sporte labiausiai trūksta. Merginai ir dar vienai, patikėkit kaip sunku išlaikyti drifto automobilį. Bet yra kaip yra, stengiuosi vardan malonumo ir gerų rezultatų nepasiduoti ir judėti pirmyn, sudalyvauti kuo daugiau varžybų ir parodyti gerus rezultatus. Planuoju šiemet pasirodyti ir semi-pro lygio klasėje, tai tokia būtų naujiena šiems metams. Na, o kas liečia užsienį, labai norėjau nukeliauti į Latvijos „Street“ lygos varžybas, tačiau jų reglamente „Street“ lygos dalyvių automobiliai apibūdinti kiek kitaip, negu Lietuvoje, tad Latvijoje dalyvauti negalėsiu, nes neturiu tam tinkamo automobilio.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ieva  „Driftas suveikia kaip persikrovimo mygtukas kompiuteryje“ (2)


Ievos pasiekimai drifto varžybose. 
1. Pirmosios varžybos D1Sport Winter Drift Challenge 3 Etapas / Pilialaukis - 12 vieta iš 29 dalyvių kvalifikacijoje;
2. D1Sport Drift Wars - 1 Etapas - Panevežys 2016 - 2 vieta iš 40 dalyvių kvalifikacijoje;
3. D1Sport Drift Wars - 2 Etapas - Kėdainiai 2016 - 5 vieta iš 43 dalyvių kvalifikacijoje.
Po 2 – jų praėjusių „Drift Wars“ etapų bendroje įskaitoje užima 6 vietą iš 53 dalyvių.

VIDEO






Nuotraukų autoriai - LL Media, P.R.O.P.E.R, Mantas Gričėnas

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų