Dešimtame dešimtmetyje kultinio automobilio statusą užsitarnavęs „Honda Prelude“ sugrįš siekdamas įtikti naujai vairuotojų kartai, kuriai dažniau rūpi aplinkosauga, ekologija ir efektyvumas, o sportiškumas ir griausmingas variklio garsas nėra didžiuliai prioritetai.
Nepaisant šių pokyčių, „Honda“ yra įsitikinusi, jog aptakių formų kupė sugebės suderinti ne tik didžiulį vairavimo malonumą, bet ir efektyvumą.
Skirtingai nei „Civic Type R“, kuris buvo sutvertas važinėti bendro naudojimo keliuose ir lenktynių trasose, būsimas „Prelude“ bus labiau orientuotas į kasdieniškumą ir patogumą.
Priekinius automobilio ratus suks 2,0 litrų, keturių cilindrų benzininis variklis, kuriam kompaniją palaikys elektros motoras.
Kaip ir „Civic“ bei kitų „Honda“ modelių atveju, „Prelude“ naudos efektyvią, bet ir galingą hibridinę pavarą, kuri išvystys daugiau nei 200 arklio galių.
„Honda Prelude“ projekto vadovas Tomoyuki Yamagami kalbėdamas su britų leidiniu „Autocar“ sakė, jog sportiškai atrodančio kupė autoriai nori pademonstruoti, jog bendrovė sugeba suderinti didelį efektyvumą su dinamiškais automobiliais, kuriuos smagu vairuoti, nors pasaulyje vis didesnį vaidmenį atlieka CO2 emisijų rodikliai.
Nors naujasis modelis Europoje bus pristatytas 2025-aisiais, tačiau liepos 11-14 dienomis įvyksiantis „Goodwood Festival of Speed“ taps vieta, kur bus surengta „Honda Prelude“ prototipo premjera.