• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nuožmi konkurencija. Būtent tai automobilių gamintojus skatina tobulėti ir neužmigti laikant vieną ar kitą nugalėtojo taurę, kurią jiems įteikė nereikšmingų apdovanojimų organizatoriai, todėl natūralu, jog atsikvėpti neleidžianti konkurencija į pasaulį išleido kaip niekada daug, gerų, lygiaverčių kompaktinės klasės atstovų, kurie, regis, gali išpildyti bet kokį statistinio vairuotojo norą. Pats sustoja, pats vairuoja. Ko daugiau gali norėti?

Daugelį metų kompaktinės klasės karaliumi yra laikomas „Volkswagen Golf“. Tai vienas iš tų, labai retų tvarinių, kurį galima pirkti užsimerkus. Tik prieš tai įvardinkite spalvą kokios norite, sumokėkite pradinį įnašą ir laukite kada iš Vokietijos atkeliaus „Das Auto“.
Taip galima elgtis ne tik dėl itin stipraus prekinio ženklo įtakos, bet dėl pačio automobilio, kuris vienareikšmiškai yra geriausias kompaktinės klasės hečbekas. Kaip universalus, gausybės gerų, naudingų ir svarbių savybių ratuotis – jam tiesiog nėra lygių, tad jeigu šiuo metu ieškote kompaktinės klasės hečbeko, tiesiog keliaujate į artimiausią „Volkswagen“ atstovybę ir perkate „Golfą“. Nesukate galvos ir nesiklausykite ką sako kiti.
Vis dėlto, jeigu pirkdami automobilį turite kitokių poreikių ir reikalavimų, tuomet „Golfas“ gali atrodyti kaip pernelyg brangi, pernelyg niūriai, pernelyg daug kompromisų reikalaujanti mašina. Būtent tada ir prasideda ilgos bei varginančios alternatyvų paieškos. Ypač, jeigu ieškote automobilio, kuris tiktų ne tik išstypusiems paaugliams, bet ir žmogui, kuriame dar rusena jaunatviškumo ugnelė, skatinanti išlėkti pasivažinėti ir prasiblaškyti tarp užmiesčio vingių.
Jeigu esate vienas iš tokių, tuomet mes siūlome susipažinti su dvejais išsišokėliais, kurių tėveliai ėmėsi visų įmanomų gudrybių juos pažaboti, jog neprikrėstų šunybių. Ir vis dėlto, griežtas auklėjimas ir nuglūdinti kampai, tiek „Honda Civic“, tiek „Ford Focuse“ slepia vėjavaikišką charakterį, kuris, mus, kaip vairuoti mėgstančius individus, džiugina labiau negu bet kuris kitas kasdieniškas analogas.
Tad šį kartą pabandysime išsiaiškinti kuris iš šių dviejų kasdieniškų hečbekų yra tas, kuris gali tapti krikščioniška ir racionali alternatyva grynakraujui, ugnimi besispjaudančiam analogui.

Nuožmi konkurencija. Būtent tai automobilių gamintojus skatina tobulėti ir neužmigti laikant vieną ar kitą nugalėtojo taurę, kurią jiems įteikė nereikšmingų apdovanojimų organizatoriai, todėl natūralu, jog atsikvėpti neleidžianti konkurencija į pasaulį išleido kaip niekada daug, gerų, lygiaverčių kompaktinės klasės atstovų, kurie, regis, gali išpildyti bet kokį statistinio vairuotojo norą. Pats sustoja, pats vairuoja. Ko daugiau gali norėti?

Daugelį metų kompaktinės klasės karaliumi yra laikomas „Volkswagen Golf“. Tai vienas iš tų, labai retų tvarinių, kurį galima pirkti užsimerkus. Tik prieš tai įvardinkite spalvą kokios norite, sumokėkite pradinį įnašą ir laukite kada iš Vokietijos atkeliaus „Das Auto“.
Taip galima elgtis ne tik dėl itin stipraus prekinio ženklo įtakos, bet dėl pačio automobilio, kuris vienareikšmiškai yra geriausias kompaktinės klasės hečbekas. Kaip universalus, gausybės gerų, naudingų ir svarbių savybių ratuotis – jam tiesiog nėra lygių, tad jeigu šiuo metu ieškote kompaktinės klasės hečbeko, tiesiog keliaujate į artimiausią „Volkswagen“ atstovybę ir perkate „Golfą“. Nesukate galvos ir nesiklausykite ką sako kiti.
Vis dėlto, jeigu pirkdami automobilį turite kitokių poreikių ir reikalavimų, tuomet „Golfas“ gali atrodyti kaip pernelyg brangi, pernelyg niūriai, pernelyg daug kompromisų reikalaujanti mašina. Būtent tada ir prasideda ilgos bei varginančios alternatyvų paieškos. Ypač, jeigu ieškote automobilio, kuris tiktų ne tik išstypusiems paaugliams, bet ir žmogui, kuriame dar rusena jaunatviškumo ugnelė, skatinanti išlėkti pasivažinėti ir prasiblaškyti tarp užmiesčio vingių.
Jeigu esate vienas iš tokių, tuomet mes siūlome susipažinti su dvejais išsišokėliais, kurių tėveliai ėmėsi visų įmanomų gudrybių juos pažaboti, jog neprikrėstų šunybių. Ir vis dėlto, griežtas auklėjimas ir nuglūdinti kampai, tiek „Honda Civic“, tiek „Ford Focuse“ slepia vėjavaikišką charakterį, kuris, mus, kaip vairuoti mėgstančius individus, džiugina labiau negu bet kuris kitas kasdieniškas analogas.
Tad šį kartą pabandysime išsiaiškinti kuris iš šių dviejų kasdieniškų hečbekų yra tas, kuris gali tapti krikščioniška ir racionali alternatyva grynakraujui, ugnimi besispjaudančiam analogui.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Honda Civic Sport Plus ir Ford Focus ST-Line


DIZAINAS


Visuotinės eksperimentacijos laikais, kompaktinės klasės automobilių klubo nariai atrodė kaip „Keršytojų“ kompanija. Kiekvienas pasižymintis savitu stiliumi, geromis ir įkyriomis savybėmis, dėl kurių jis tiesiog būdavo kitoks negu kaimyno vairuojamas analogas. Tik ne šiais laikais.
Gamintojų baimė susimauti ir techninių reikalavimų vingrybės skatina automobilių dizainerius pagalvoti ne apie emociją, bet apie funkcionalumą ar netgi tikslą, kurio jie siekia pasiekti su nauju modeliu. Štai kad ir mėlynasis „Focusas“, kuris buvo kuriamas su mintimi įtikti bei patikti visoms vartotojų grupėms.

REKLAMA

Honda Civic Sport Plus ir Ford Focus ST-Line


Matote, naujojo „Focus“ projektas užgimė atsižvelgiant ne tik į Europos vairuotojų poreikius. Pieštukais, beretėmis ir raitytais ūsais pasidabinę dizaineriai siekė sukurti „visiems“ skirtą transporto priemonę, todėl „Ford“ specialistai iš tiesų atsižvelgė į Šiaurės Amerikos, Japonijos, Australijos, Vokietijos bei Brazilijos vartotojų poreikius bei nuomonę. Greičiausiai dėl šios priežasties – juk turėjo įtikti daugybei skirtingus požiūrius turinčių ir nevienodus kriterijus automobiliui keliančių vartotojų grupių – naujasis „Focus“ atrodo kaip skirtingų kultūrų kokteilis.
Žvelgiant iš toli gali pagalvoti, jog tai gali būti korėjietiškos, galbūt amerikietiškos ar netgi prancūziškos markės ratuotis. Ir visgi, šį eksperimentą galime laikyti pavykusiu, nes jis tikrai neatrodo banaliai ar lyg bandytų kopijuoti populiaresnius konkurentus.
Visiška priešingybė yra šalia stovintis varžovas – „Honda Civic“. Ir ne tik šioje poroje, bet ir masyvioje kompaktinės automobilių smėlio dėžėje, kur tikrai netrūksta įvairovės. Tad ką „Honda Civc“ daro gerai – sugeba išsiskirti. Tik ši išskirtinumo korta, mums asmeniškai, asocijuojasi su sumaištimi.
Iš pažiūros – tai nėra bjaurus automobilis, bet jį pasibjaurėtinu daro elementai, sufleruojantys sąsajas su „Civic Type R“. Tiesiog pažiūrėkite į plastiku užkimštas, priekiniuose ir galiniuose buferiuose esančias žiotis. Susidaro įspūdis, jog „Civic“ hečbekui inžinieriai užmovė „Civic Type R“ buferius ir pasakė – valio. Tai – labai sportiška, kai iš tikrųjų jie yra didžiausia problema. Tad jeigu tik turėtume galimybę, šias kėbulo apdailos dalis iškart pasiglemžtume iš „Civic“ sedano, kuris kone idealiai pademonstruoja kokią įtaką gali turėti minimalūs pakeitimai.












































Vertinimo kriterijus Ford Focus ST-Line Honda Civic Sport Line
Išskirtinumo faktorius 7 balai 8 balai
Interjero dizainas 7 balai 7 balai
Eksterjero dizainas 8 balai 7 balai
Ilgis (mm) 4378 4518
Plotis (mm) 1825 1799
Aukštis (mm) 1439 1434
Ratų bazės ilgis (mm) 2700 2697

REKLAMA
REKLAMA

INTERJERAS


Niūrūs, su liniuote suprojektuoti automobilių interjerai jau seniai tapo praėjusio dešimtmečio reliktu. Įgudę dizaineriai trokšta suprojektuoti ne tik patrauklią mašinos išvaizdą, bet ir vidų, kuriame, beje, praleisite didžiąją dalį laiko.
Šių ratuočių autoriai, akivaizdu, vadovaujasi skirtingais požiūriais į tai kaip turi atrodyti vairuotojo vieta ir kaip turi atrodyti jaukus automobilio interjeras. Nors šiuo faktu norėtųsi džiaugtis, bet kaip žinote patys – idealių automobilių nebūna.
Prieštaringiausias ratuotis šioje poroje yra „Honda“, kurios interjeras kelia tokį patį sąmyšį galvoje kaip ir „Civic“ išvaizda. Iš pirmo žvilgsnio interjero koncepcija atrodo moderniai ir šiuolaikiškai: skaitmeninis prietaisų skydelis, pakankamai didelis lietimui jautrus ekranas centrinėje konsolėje, o aplink juos – pakankamai senamadiški sprendimai. Tik nesupraskite klaidingai – fizinių mygtukų naudojimas labai palengvina naudojimąsi automobiliu, tačiau galutinis šios interjero koncepcijos išpildymas tikrai nėra pats geriausias.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Honda Civic Sport Plus


Kartais sunku suprasti kaip technologijų pripildytoje šalyje gyvenantys inžinieriai nesugeba sukurti padoriai veikiančios multimedijos, aiškiai valdomo prietaisų skydelio ir galiausiai – paimti pavyzdį iš kai kurių europietiškų automobilių, kurių kūrėjai turi itin griežtą kokybės kontrolės vadovą.
Vis dėlto, jeigu galite susitaikyti su retkarčiais nemalonius jausmus keliančia kokybę (kaip automobilis surinktas, kokios medžiagos jame panaudotos), „Honda Civic“ turi užtektinai priežasčių, dėl kurių norėtųsi bičiuliams pasakyti – „O va mano Civike...“ Pavyzdžiui, „Civic“ suteikia kone tokį patį erdvės pojūtį kaip ir „Škoda Octavia“. Net ir bagažinės tūris, atsižvelgiant į automobilio dydį – milžiniškas, siekiantis net 420 litrų, tad teoriškai, nulenkus galines sėdynes, į šią japonišką spintelę turėtumėte sutalpinti kalnų dviratį.
Peržengus „Ford“ slenkstį pasijauti, lyg būtum staiga peršokęs iš 2010 į 2020-uosius. Kiekvienas prisilietimas, kiekvienas bandymas ieškoti atsainaus darbo požymių baigiasi taip pat – be jokių užuominų apie siekį paaukoti keleivių gerbūvį dėl 50 eurų didesnio pelno.

REKLAMA

Ford Focus ST-Line


„Focus“ kūrėjai, akivaizdžiai, laikėsi europietiškų tradicijų – logika pagrįstų sprendimų ir elementarumo. Matyti, jog prietaisų valdymo architektūra buvo sukurta taip, jog ją galėtų perprasti net ir 5-metis, kuris po kiekvieno apsilankymo automobilyje sujaukia visus įmanomus parametrus. Net jeigu jam pavyktų tai padaryti, sutvarkyti mažojo sutriaus betvarkę yra labai lengva. Galbūt, netgi per lengva.
Vis dėlto, mums atrodo, jog „Ford“ specialistai siekdami ištobulinti „elementarus ir racionalus“ receptą truputėlį persistengė. Atsižvelgiant į tai, jog tai „ST-line“ modelis, kuris standartinį „Focus“ praturtina storu, maloniai rankose laikomu vairu ir šturmui per Europą tinkamoms sėdynėms, mes norėtume, jog automobilio viduje būtų bent žiupsnis įdomesnių dizaino elementų, o ne tik funkcionalumo, vairuotojui skirtos vietos ir pagirtinos ergonomikos pavyzdžių, apie kuriuos „Honda“ galėtų tik pasvajoti.



























































Vertinimo kriterijus Ford Focus ST-Line Honda Civic Sport Line
Interjero erdvė 7 balai 8 balai
Interjero apdailos medžiagos 8 balai 6 balai
Surinkimo kokybė 8 balai 6 balai
Ergonomika 8 balai 6 balai
Matomumas 8 balai 7 balai
Prietaisų skydelio informatyvumas 9 balai 7 balai
Daiktams skirtų dėtuvių kiekis ir funkcionalumas 8 balai 7 balai
Multimedijos sistema 8 balai 5 balai
Technologijų ir pagalbinių sistemų veikimas 8 balai 8 balai
Bagažinės tūris (l) 375 - 1354 420 - 1209

REKLAMA

DINAMIKA


Laikai, kai automobilio dinaminių savybių šaunumą galėjome vertinti tik pagal variklio darbinį tūrį – jau seniai praeityje. Modernus, net ir 1,3 litro darbinio tūrio, varikliukas labai dažnai daugeliu parametrų pranoksta 1,6 arba 1,8 litro analogą, pagamintą prieš gerą dešimtmetį.
Europoje suprojektuotas „Ford Focus“ kone idealiai atspindi šiandienines tendencijas. Mažiausią raumenų masę turinčių benzininių variklių tūris yra ne ką didesnis negu standartinio pieno pakelio. Tuo tarpu mūsiškame įtaisytas agregatas yra kur kas rimtesnis įrankis. Tai – 1,5 litro, bet vis tiek trijų cilindrų agregatas, gebantis išvystyti 150 arklio galių (galima ir 182 AG versija).
Puikiai suprantame, jog šiais laikais 150 arklio galių atrodo nuobodžiai, tačiau perdėtai galingų ir perdėtai greitų automobilių amžiuje „Fordo“ siūloma dinamika suteikia kitokius pojūčius. Vien todėl, jog nuo 2000 iki pat 5500 sūkių ribos jis nesiožiuoja, nespringsta ir tiesiog sklandžiai leidžia automobiliui greitėti. Jis tiesiog suteikia lengvumo jausmą, kurio taip trūksta daugumoje analogų. Mes esame įsitikinę, jog priekinės dalies lengvumą ir žvalų riaumojimą plačiame sūkių diapazone įtakoja būtent 3 cilindrų konfigūracija, kuri turi ir pastebimą trūkumą. Vienas iš jų – variklio skleidžiama vibracija. Tai – tiesiog 3 cilindrų variklių konfigūracijos ypatybė, o ne „Ford“ inžinierių atlaidumas. Ir žinoma, nereikėtų užmiršti tipinio 3 cilindrų variklio skleidžiamo garso, kuris tam tikrais momentais primena motorolerį, bet tai – mažytės smulkmenos.
Iš Japonijos kilęs „Honda Civic“ savo kompanionui stengiasi nenusileisti. Jame tūnančio motoro tūris taip pat siekia 1,5 litro, tačiau jame stūkso ne trijų, o keturių cilindrų konfigūracija, kuri suteikia minimalų pranašumą keliose srityse.
Sprogstamasis užtaisas į varančiuosius ratus perteikiamas sklandžiau ir be jokių juntamų vibracijų. Nors jis išvysto mažesnį sukimo momentą, tačiau japoniška širdelė jį išvysto gerokai platesnėje sūkių amplitudėje. Ir šis skirtumas pasijaučia kai siekiate pagreitėti arba aplenkti kitą eismo dalyvį. Apskritai, šis variklis yra pati ryškiausia „Civic“ savybė, dėl kurio tikrai norėtųsi apsvarstyti japoniško hečbeko įsigijimą, bet tik tada, jeigu mokate naudotis mechanine pavarų dėže. Tradicinę automatinę pavarų dėžę imituojanti „CVT“ elgiasi kaip ir bet kuri bepakopė transmisija. Kiekvieną kartą čiumpa variklį už gerklės ir priverčia jį kriokti. Net ir tada, kai to nereikia. Susidaro jausmas, jog ji siekia varikliui suteikti perdėtą dinamikos pliūpsnį ir niekada nesugeba nurimti.



























































Vertinimo kriterijus Ford Focus ST-Line Honda Civic Sport Plus
0 - 100 km/val. (gamintojo/mūsų užfiksuotas laikas) 8,8 / 8,6 8,2 / 8,3
60 - 100 km/val. 4,8 4,6
80 - 120 km/val. 5,9 5,7
Variklio išvystoma galia 150 AG esant 6000 aps/min. 182 AG esant 6000 aps/min.
Didžiausias sukimo momentas 240 Nm esant 1600 aps/min. 220 Nm esant 1700 - 5500 aps/min.
Maksimalus greitis 210 km/val. 200 km/val.
Degalų sąnaudos testo metu (mieste/užmiestyje/greitkelyje) 8,1 / 5,7 / 7,1 7,9 / 5,9 / 6,7
Degalų bako talpa 52 litrai 46 litrai
Taršos emisijos klasė Euro 6 Euro 6
Su pilnu baku nuvažiuosite ~ 700 kilometrų ~ 550 kilometrų

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

VALDYMAS


Automobilių gamintojų siekis įtikti visiems, mūsų nuomone, ne visuomet būna geras sprendimas. Vis dėlto, puikiai suprantame jų sprendimą. Juk didžioji dalis vairuotojų nori, jog jų sėdimoji tupėtų ant patogaus fotelio, pro kolonėles skambėtų naujausias Jazzu albumas, o užsklandoje veikiantys agregatai veiktų... užsklandoje. Tai kone idealiai paaiškina kodėl kompaktinės klasės karaliumi daugelį metų yra „Volkswagen Golf“. Universalus, visiems įtinkantis automobilis, tačiau šio testo dalyviai yra kitokie. Jie tarsi saulės spindulys niūrią žiemos dieną arba ryžtingus sprendimus priimantis prezidentas.
„Honda Civic“ ir „Ford Focus“ automobilių konstruktoriai šiuos hečbekus kūrė atsižvelgdami į labai specifinę vairuotojų grupę. Į tą, kuriai rūpi kaip sklandžiai persijungia norima pavara, kaip tiksliai į pasukimus reaguoja vairo mechanizmas ir kaip sklandžiai veikia visų, alyva suteptų agregatų sąjunga. Trumpai tariant – šių automobilių kūrėjai stengėsi užtikrinti, jog jie teikia didžiausią vairavimo malonumą.

REKLAMA

Honda Civic Sport Plus ir Ford Focus ST-Line


Kad ir kaip banaliai skambėtų ši frazė – „didžiausias vairavimo malonumas“ – šiandien tai ypatingai retas reiškinys, nes ši savybė labai dažnai suplakama su patogiomis sėdynėmis, gera garso izoliacija bei automobilio sugebėjimu stabiliai pūpsoti ant kelio skrendant 150 km/val. Tačiau tai – nėra vairavimo malonumas.
Vairavimo malonumą automobilis teikia tuomet, kai vairuotojui skirti instrumentai veikia nepriekaištingai ir kai pakabos, transmisijos ir variklio sąjunga užtikrina, jog važiuodami bet kokiu greičiu jaustumėte kaip jie veikia, kodėl jie taip veikia duotuoju momentu ir kokį grįžtamąjį ryšį jie suteikia.
Tad kokį grįžtamąjį ryšį suteikia ši hečbekų porelė? Pirmiausiai pažvelkime į „Honda Civic“ talentų krepšelį, kuriame tūno ne vienas ir ne du akivaizdūs privalumai, tad nuo ko pradėti? O gi pradėkime nuo fakto, jog teste dalyvavęs modelis jau standartinėje įrangoje turėjo adaptyvius amortizatorius, kurie įprastu režimu visai neblogai susitvarko su milžiniška asfaltuotų ruožų įvairove. Žinoma, jeigu norite truputėlį pasikratyti – tai galite padaryti labai lengvai, tačiau kasdieniškose situacijose „Sport“ režimas absoliučiai nereikalingas, nes išlaikant šaltą protą ir elgiantis... racionaliai, „Honda Civic“ pradeda džiuginti vikrumu, naujiems automobiliams nebūdingu judrumu ir netgi leidžia juo mėgautis važiuojant neypatingai dideliais greičiais. Kortų namelis pradeda byrėti, kai pradedama ieškoti galimybių ribų, o jos, mūsų nuostabai, stūkso vos nuo vieno stipresnio akceleratoriaus spustelėjimo.

REKLAMA

Honda Civic Sport Plus ir Ford Focus ST-Line


Netrukus pasidaro akivaizdu, jog „Civic“ netoleruoja agresyvių, grubių manevrų. Pavyzdžiui, išvažiuojant iš posūkio ir truputėlį stipriau stipriau paspaudus akceleratorių, jog iš posūkio išvažiuotumėte greičiau, bet linksmybes netrukus sustabdo pakankamai jautriai veikianti elektroninė stabilumo kontrolė. Kiekvieną kartą, kai norite prasilėkti su vėjeliu, elektroniniai pagalbininkai iš visų jėgų bando vairuotoją apmuturiuoti tramdomaisiais marškiniais.
Tuo tarpu „Ford Focus“ yra absoliuti priešingybė. „ST-Line“ įrangos lygį turintis modelis iškart atkeliauja su 1 centimetru žemesne pakaba ir truputėlį standesne pakabos konfigūracija negu „Sanitex“ vadybininkui skirtas „Focus“, tačiau tai – mažytė smulkmena prieš kokius fokusus šis hečbekas gali pademonstruoti.
„Ford“ inžinierių kūrinys eilinį kartą pademonstruoja koks turi būti bene idealus pakabos balansas ir visose įmanomose situacijose elgiasi neutraliai. Jis nėra toks nervingas ir įsitempęs kaip „Honda Civic“, jis entuziastingiau sutinka žinią, jog čia ir dabar į posūkį įvažiuosite greičiau negu to nori jūsų uošvienė, bet tuo pačiu po 30 minučių trukusios vakaruškos apsiramina ir tampa tiesiog eiliniu hečbeku. O tai – būtent tai ko mes ieškome kiekviename automobilyje. Universalumo, leidžiančiu juo džiaugtis Anykščių rajono glūdumoje ir kelionėje link Klaipėdos greitkelyje. Tik turime vieną rekomendaciją – venkite standartinių modelių, turinčių torsiono siją galinėje pakaboje.







































Vertinimo kriterijus Ford Focus ST-Line Honda Civic Sport Plus
Pakabos suteikiamas komfortas 7 balai 8 balai
Stabilumas posūkiuose ir važiuojant didesniu greičiu 9 balai 7 balai
Manevringumas 8 balai 7 balai
Stabdžių sistemos efektyvumas 8 balai 7 balai
Garso izoliacija 8 balai 6 balai
Padangų išmatavimai bandytame modelyje 215/50 R17 235/45 R17

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

EKSPLOATACIJA


Mūsų džiaugsmui, šio testo dalyviai yra panašūs ne tik savo filosofija, bet ir komforto įrangos lygiais. „Focus“ pas mus atvyko turėdamas „ST-Line“ įrangos lygį, o „Honda“ – „Sport Plus“. Tiek vienas, tiek kitas siekia akcentuoti sportišką, žaismingesnę modelių pusę ir tai puikiai atsispindi jų išvaizdoje ir privalumais.
„Honda“ šioje poroje atrodo kaip geresnis kainos ir gaunamų žaislų pavyzdys. „Sport Plus“ komplektacijoje, ko gero, yra viskas (ir dar daugiau) negu galite užsimanyti. Oda aptrauktas vairas, keli vairavimo asistentai, kelios saugumo sistemos, šildomos sėdynės, atstumo davikliai priekyje ir gale, galinė vaizdo kamera. „Honda“ jau bazinėje įrangoje turi priedus už kuriuos „Ford Focus“ prašo papildomų investicijų. Pavyzdžiui? Atstumo davikliai – 454 eurai, šildomos sėdynės – 227 eurai, priekiniai (ir galiniai) LED žibintai – 877 eurai.

REKLAMA

Honda Civic Sport Plus ir Ford Focus ST-Line


Perkant „Focus Focus“, pats logiškiausias ir racionaliausias sprendimas yra pažymėti varnelę ties „Paketas NR.3“, kuris kainuoja 2798 eurus. Jį rekomenduojame rinktis vien dėl to, jog jis automobilio įrangą papildo tokiais priedais kaip: šildomomis sėdynėmis, šildomu priekiniu stiklu, 10 garsiakalbių „Bang & Olufsen0 garso sistema, pastovaus greičio ir atstumo palaikymo sistema, berakte atrakinimo sistema ir dar tuntu privalumų, kurie ilgalaikėje perspektyvoje teiks labai daug džiaugsmo, tad teoriškai, „Fordo“ galutinė kaina sieks maždaug 27 tūkst. eurus. Jeigu būsite mandagūs ir iškalbingi – gerokai mažiau.
O kur mūsų mėgstamos alternatyvos? Jūsų nuostabai, mes asmeniškai įžvelgiame tik vieną, potencialų šių automobilių konkurentą. Iš Japonijos kilusią „Mazda 3“, kuri yra čiut-čiut brangesnė, bet siūlo charizmą, klasės standartus laužiančias važiavimo savybes ir kokybę. Tris, itin svarbias savybes, kurių negali pasiūlyti nei „Hyundai“, nei „Kia“, nei „Peugeot“ ar „Renault“. O ką jau kalbėti apie „Toyota“, kuri šių automobilių tarpe atrodo kaip neandertalietis.

















































Vertinimo kriterijus Ford Focus ST-Line Honda Civic Sport Plus
Pigiausio modelio kaina 18 810 eurų 18 500 euru
Bandyto modelio kaina 24 190 eurų 26 770 eurų
Papildomos įrangos pasirinkimas ir kaina 8 balai 8 balai
Standartinė garantija 5 metų / 100 000 3 metų / 100 000
Planinių aptarnavimų dažnumas Kas 30 tūkst. kilometrų Kas 15 tūkst. kilometrų
Išlaidos planiniams aptarnavimams nuvažiavus 100 000 kilometrų 704 eurai 1198 eurai
Numatoma išliekamoji vertė po 5 metų  42 procentai 35 procentai
Atstovybių tinklas Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje Vilniuje

REKLAMA

Honda Civic Sport Plus ir Ford Focus ST-Line
Jeigu esate vienas iš tų, kuris prioritetą teikia vairavimo malonumui, net neabejojame, jog pirkdami automobilį iškart praleidžiate silpniausias arba dyzelinu varomas versijas. Iki šiol kiekvienas iš mūsų buvome šventai įsitikinę, jog sportiškiausios modelių versijos yra tos, kurios teikia didžiausią emocijų ir netikėtų krykštavimų dozę. Vis dėlto, už šį malonumą kiekvienas gamintojas prašo sumokėti ne visus džiuginančią sumą.
Tuo tarpu šio testo dalyviai siekia įrodyti, jog jūs neprivalote pirkti „Focus ST“ arba „Civic Type R“ versijų. Jie už gerokai mažesnę piniginę injekciją siūlo ne ką mažiau smagų vakarėlį. Ypač „Focus“ hečbekas su 1,5 litro darbinio tūrio benzininiu varikliu. Ši kombinacija tiesiog fenomenali. Ne tik šioje poroje, bet ir kompaktiškų hečbekų jūroje.
Tuo tarpu „Honda“, vis dar išlieka artima „Honda“ įkūrėjo filosofijai. Net keista kaip stipriai jis primena senesniuosius „Civic“ modelius, kurie taip pat buvo vikrūs, skatinantys pavarą keisti kuo vėliau, tačiau tai yra ir privalumas ir trūkumas. Kokybine prasme „Honda“ nuo „Ford Focus“ atsilieka keliais didžiuliais žingsniais, tad kol „Honda“ nepabandys sumažinti atsilikimo, tol „Honda Civic“  liks daugumos konkurentų šešėlyje. O gaila, nes šis japoniškas hečbekas turi milžinišką potencialą.

REKLAMA
REKLAMA

Honda Civic Sport Plus


MUMS PATIKO



  • Interjero erdvė ir milžiniško dydžio bagažinė, kuri be didesnių problemų sutalpins padangų komplektą

  • Žvalus ir dinamiškas benzininis variklis

  • Stebėtinai maloniai veikianti „CVT“ pavarų dėžė

  • Perkant automobilį gamintojas neapkrauna storu papildomos įrangos katalogu. Išsirenkate variklį, įrangos lygį ir spalvą. Viskas.

  • Tikslus vairo mechanizmas bei „Honda“ automobiliams būdingos valdymo savybės

  • Pagyrų verta vairuotojo pozicija

  • Konkurencinga kaina. Aukščiausios komplektacijos modelis su visai įmanomais priedais kainuoja vos 28 000 eurų. Analogiškas „Golf“ su silpnesniu benzininiu motoru kainuotų keliais tūkstančiais daugiau


MUMS NEPATIKO



  • Kvestionuojamos apdailos medžiagos

  • Turbūt viena prasčiausių multimedijos sistemų rinkoje. Blogesnę gamina tik „Toyota“. Gera žinia – „suporavę“ savo išmanųjį telefoną su multimedijos sistema, ją galėsite pamiršti visam laikui

  • Juokingai mažas degalų bakas, siekiantis 46 litrus

  • Bandytame modelyje su „Sport Plus“ įrangos paketu sumontuotos kietos, plokščios sėdynės nėra labai malonus kompanionas ilgose kelionėse

  • Eksterjero dizainas – skonio reikalas, bet tik hečbeke montuojami priekiniai ir galiniai buferiai su gigantiškomis plastmasinėmis detalėmis sudaro įspūdį, jog dizaineris serga vidurio amžiaus krize



REKLAMA

Ford Focus ST-Line


MUMS PATIKO



  • Geriausiomis valdymo savybėmis pasižymintis hečbekas šiame segmente

  • Stebinanti trijų cilindrų variklio dinamika

  • „ST-Line“ apdaila ir kartu su ja atkeliaujantys priedai sukuria išvaizdaus automobilio paveikslą

  • Puikus derinys tarp sportiškumo, dinamikos ir taupumo, galinčio priversti atsisakyti dyzelinio variklio

  • Malonios, bet sumanios smulkmenos. Pavyzdžiui, atsidarius duris į paviršių išlenda plastmasinė durų apsauga, kuri žioplinėtojams neleis apibraižyti šalia stovinčio automobilio šonų

  • Akustinis komfortas, net ir važiuojant didesniu nei 110 km/val. greičiu

  • Erdvus interjeras. Vietos netrūksta net ir keleiviams sėdintiems gale


MUMS NEPATIKO



  • Interjerui trūksta žiupsnio žaismingumo, kuris atspindėtų automobilio charakterį

  • Gamyklinė navigacija – tik už papildomą sumą. Keista, nes tokiam pačiame kainų lygyje esantys analogai siūlo naudotis šiuo privalumu už gerokai mažesnę kainą

  • Standartinė komforto įranga galėtų būti gausesnė


GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų