Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Turine vykusioje Italijos technologijų savaitėje Europos Komisijos pirmininkė Ursula von der Leyen pristatė netikėtą planą, skirtą spręsti gilėjančiai Europos automobilių pramonės krizei.

Turine vykusioje Italijos technologijų savaitėje Europos Komisijos pirmininkė Ursula von der Leyen pristatė netikėtą planą, skirtą spręsti gilėjančiai Europos automobilių pramonės krizei.

REKLAMA

Nors pramonė jaučia didelį spaudimą dėl sudėtingų reguliavimo ir ekonominių sąlygų, EK vadovė pasiūlė sprendimą, kuris nesusijęs su dabartinių „žaliųjų“ taisyklių peržiūra.

Daugiau naujienų iš automobilių pasaulio galite perskaityti „Automobilių naujienos“ rubrikoje.

REKLAMA
REKLAMA

Von der Leyen paragino ES kolegas priimti naują „AI-first“ strategiją, teikiant dirbtiniam intelektui prioritetą visuose sektoriuose, įskaitant asmeninę mobilumo sritį.

REKLAMA

Autonominiai automobiliai išspręs visas problemas?

EK pirmininkė pabrėžė, kad Europai negalima atsilikti nuo pasaulinių tendencijų. „Autonominiai automobiliai jau yra realybė Jungtinėse Valstijose ir Kinijoje. Tas pats turėtų galioti ir Europoje“, – pareiškė U. von der Leyen.

Pagal jos viziją, autonominio vairavimo sistemos gali tapti finansiškai naudingos automobilių gamintojams sunkiu periodu.

REKLAMA
REKLAMA

Be ekonominės naudos, minėtos sistemos turėtų pagerinti eismo saugumą, sumažinti spūstis ir susieti atokias vietoves su viešuoju transportu.

Norėdama paskatinti pokyčius, U. von der Leyen jau turi ir konkretų planą. Ji siūlo sukurti Europos Sąjungos miestų tinklą, kuriame autonominiai automobiliai galėtų būti laisvai bandomi. Prieiga prie šio tinklo būtų suteikiama tik Europos prekės ženklams, kas, tikimasi, paskatintų visą pramonę.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Automobilių ateitis – ir ateities automobiliai – turi būti gaminami Europoje. Pasiekime tai“, – ambicingai apibendrino U. von der Leyen.

Automobilių pramonės atstovai pasiūlymai stebisi

EK pirmininkės pasiūlymas buvo sutiktas su nuostaba, kadangi automobilių pramonės atstovai jau kurį laiką bando įtikinti ES padėti išspręsti problemas, kurios kilo iš dalies dėl pačios Europos Sąjungos politikos. Iki šiol tai nedavė jokių konkrečių rezultatų.

REKLAMA

Kritikai teigia, kad Europos gamintojai šiuo metu neturi galimybės investuoti didelių sumų į dar vieną rizikingą ir sudėtingą technologiją. Autonominio vairavimo sistemos yra sunkiai įveikiama užduotis, kuri gali neatnešti komercinės naudos artimiausiu metu.

Anot rinkos analitikų, Europos automobilių gamintojams reikia spręsti jau egzistuojančias problemas: valdyti nekonkurencingas gamybos sąnaudas ir grąžinti pasiūlą į pavidalą, kurio reikalauja vartotojai.

Kitaip tariant, jiems reikia stabilizuoti dabartinį verslo modelį, o ne investuoti į naujas, futuristines technologijas, kurių komercinio pritaikymo efektyvumo dauguma gamintojų gali tiesiog nesulaukti.

REKLAMA
Kokį planą ta kalė gali pasiūlyti. Jos iniciatyva dusina normalių auromobilių gamybą ir verčia gaminti ir pirkti elektrinį šūdą. Tegul užčiaupia srėbtuvę ir tyli subinę suraukus. Griauti žaliąjį komunizmą.
Kuo toliau, tuo labiau įsitikinu, kad Uršula su EK svita yra užslaptintas Putino ginklas nustekenti europą, arb visisiška nevykėlių komanda!
STOP EKEKTRINIAMS AUTOMOBILIAMS
STOP EKEKTRINIAMS AUTOMOBILIAMS
Jei ir toliau bludis su tais elektriniais automomibiliais ir su tuo žaliuoju kursu, tai greitai bus daug bankrotų. Europos automobilių gamintojai bus sužlugdyti. Bus padaryta didelė žala. Ar žalą padariusi ES padengs žalą , nuostolius
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų