Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ilgai kertiniu Europos Sąjungos klimato politikos akmeniu laikytas sprendimas nuo 2035-ųjų uždrausti naujų benzininių ir dyzelinių automobilių prekybą atsidūrė rimtame pavojuje. Didžiausios Europos Parlamento frakcijos – Europos liaudies partijos (EPP) – lyderis Manfredas Weberis viešai pažadėjo, kad sieks šį draudimą atšaukti. 

11

Ilgai kertiniu Europos Sąjungos klimato politikos akmeniu laikytas sprendimas nuo 2035-ųjų uždrausti naujų benzininių ir dyzelinių automobilių prekybą atsidūrė rimtame pavojuje. Didžiausios Europos Parlamento frakcijos – Europos liaudies partijos (EPP) – lyderis Manfredas Weberis viešai pažadėjo, kad sieks šį draudimą atšaukti. 

REKLAMA

Interviu Vokietijos spaudai M. Weberis pabrėžė, kad jo frakcija neatsisako klimato neutralumo tikslų, tačiau reikalauja lankstesnio požiūrio. 

Daugiau naujienų iš automobilių pasaulio galite perskaityti „Automobilių naujienos“ rubrikoje.

REKLAMA
REKLAMA

„Reikia leisti konkuruoti visoms technologijoms“, – teigė jis, siūlydamas atverti kelią ne tik elektromobiliams, bet ir vandeniliu, hibridinėmis technologijomis bei sintetiniais degalais varomiems automobiliams, jei tik jie atitiks griežtus taršos reikalavimus.

REKLAMA

Pasak jo, tai suteiktų daugiau stabilumo milijonus europiečių įdarbinančiai pramonei, kuri šiuo metu kenčia nuo didelių kaštų ir milžiniškos konkurencijos iš užsienio.

Tuo tarpu draudimo šalininkai perspėja, kad toks žingsnis atgal būtų pražūtingas. Jų teigimu, tai sumenkintų jau padarytas milžiniškas investicijas į elektromobilių gamybą ir infrastruktūrą bei sukeltų pavojų ilgalaikiams ES klimato įsipareigojimams pasiekti neutralumą klimatui iki 2050 metų.

REKLAMA
REKLAMA

Sprendimų laukiama iki metų pabaigos

M. Weberio pareiškimas nėra iš piršto laužtas. Europos Komisija jau anksčiau signalizavo, kad ruošiasi peržiūrėti 2035-ųjų draudimo reglamentą.

Svarstoma, kad galėtų būti padarytos išimtys automobiliams, naudojantiems klimatui neutralius sintetinius degalus, ar tam tikroms hibridinėms pavaroms. Laukiama, kad pirmieji sprendimai šiuo klausimu bus priimti dar iki šių metų pabaigos.

REKLAMA
Kaip ir pas mus seime taip ir ES yra protingu bet yra papuola ir kaušų kurie yra neadekvatus sprendimas. O ta zalia politika aplamai yra sukciu plano dalis
Žales kursas na panašus į antros pakopos pensijų kaupima visur vadovauja VAGYS IR AFERISTAI SU DARBO STAŽU nėra jokio skirtumo ar Lietuva ar ES tie patys banditai.
Daryk tą duonpisę, makrofleksas
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų