Naujasis padalinys veikia jau 450 dienų. Ką per šį laiko tarpą pavyko pasiekti?
Elmaras Frickensteinas – didžiausias naujų dirbtuvių pranašumas – efektyvumas. Šiame padalinyje naudojame truputėlį kitokius darbo veikimo principus.
– Sudarome keletą komandų, kurios būna atsakingos už tam tikras sritis ir darbus. Kiekvienai komandai suteikiame ne tik konkretų darbą, bet ir tikslą. Kiekviena komanda turi ne tik sukurti, bet ir užbaigti jiems patikėtą užduotį.
– Sprendžiant iš rezultatų, nauja darbo formulė ne tik skatina, bet ir motyvuoja inžinierius, kurie jiems patikėtą užduotį atlieka gerokai efektyviau.
Kokie yra tolimesni autonominių automobilių plėtros etapai?
Elmaras Frickensteinas – Šiuo metu mes didžiausią dėmesį skiriame kelioms technologijoms: dirbtiniam intelektui ir realių sąlygų simuliacijoms. Taip pat po truputėlį plečiame bandomųjų automobilių parką. Šiuo metu visame pasaulyje važinėja 80 prototipų, kurių dėka galime išbandyti mūsų technologijas realiame pasaulyje.
Kokią naudą gaus „BMW“ automobilių pirkėjai?
Elmaras Frickensteinas – 2021 metais pasiūlysime gerokai tobulesnę ir efektyviau veikiančią sistemą, kuri akivaizdžiai praturtins automobilio vairavimo patirtį. Efektyviai veikianti autonominio važiavimo sistema leis mūsų klientams atgauti vieną svarbiausių dalykų pasaulyje – laiką.
– „Highway Pilot“ sistema leis mūsų klientams nuvažiuoti iš Miuncheno į Hamburgą, pavyzdžiui, važiuojant 130 km/val. greičiu, ir sėdint už vairo užsiimti jiems svarbiais dalykais: skaityti laikraštį, mėgautis kelione ar tiesiog atsipalaiduoti.
Parengta pagal „BMW AG“ medžiagą