„Volvo Cars“ buvo vienas pirmųjų automobilių gamintojų pasaulyje paskelbęs, jog iki 2030 metų planuoja atsisakyti tradicinių benzininių ir dyzelinių variklių ir vietoje jų siūlyti tik elektra varomus modelius. Tačiau net ir turint stiprų kinų koncerno „Geely“ užnugarį, „Volvo Cars“ nėra įsitikinusi, jog iki 2030 metų bendrovei pavyks pasiekti savo tikslų.
„Volvo Cars“ generalinis direktorius Jimas Rowanas aptardamas ketvirčio finansinius rezultatus prasitarė, jog kol elektrifikacija įgaus didesnį pagreitį skirtinguose pasaulio kampeliuose, „Volvo Cars“ toliau investuos į hibridinius ir iš tinklo įkraunamus hibridus, tik dar kartą patvirtindamas, jog sąlygas rinkoje diktuoja ne gamintojai, o pirkėjai.
Atstovų tinklas abejoja elektromobilių ateitimi
„Automotive News“ leidinio žurnalistams pakalbinus Jungtinėse Valstijose veiklą vykdančius „Volvo Cars“ atstovus, jie nevyniojo žodžių į vatą ir teigė, jog gamintojo skelbiami tikslai neturi nieko bendro su realybe. Jie mano, jog „Volvo Cars“ turės ir kitame dešimtmetyje pardavinėti hibridinius automobilius.
„Turėsime tai daryti, nes kitaip mes žlugsime. „Volvo Cars“ su šia, vien tik elektrinių automobilių strategija gerokai persistengė“, – sakė savo tapatybės nenorėjęs atskleisti „Volvo Cars“ atstovas.
Su šios markės planais susipažinę automobilių industrijos ekspertai taip pat sako, jog „Volvo Cars“ dabar didžiausią dėmesį sutelks į hibridinius automobilius.
„Volvo Cars“ sieks pasinaudoti „Geely“ koncernu, jog galėtų išplėsti iš tinklo įkraunamų hibridų modelių gamą. Tai reiškia, jog netolimoje ateityje „Volvo Cars“ pradės naudoti variklius ir kitas technologijas, kurias sukurs nauja „Renault Group“ ir „Geely“ koncerno įmonė, kurios pagrindinis tikslas – gaminti naujos kartos vidaus degimo variklius.
Švedijoje įsikūręs gamintojas taip pat svarsto atnaujinti benzininiams varikliams skirtą platformą, kurios pagrindu šiuo metu gaminama ištisa modelių gama.
Anksčiau buvo skelbiama, jog dabar prekyboje esanti „Volvo XC90“ modelio karta į pensiją iškeliaus 2030 metais be galimybės išvysti įpėdinį, tačiau elektromobilių rinkoje esantis neapibrėžtumas skatina koreguoti planus.
Daugiausiai pardavė benzininių automobilių
„Volvo Cars“ atstovai norėdami pabrėžti savo pasiekimus elektromobilumo srityje šių metų pradžioje džiaugėsi pardavę rekordinį kiekį elektromobilių ir iš tinklo varomų hibridų.
Vadovaujantis oficialia „Volvo Cars“ statistika, 2023 metais gamintojas pardavė 113 419 elektromobilių ir 152 561 iš tinklo įkraunamą hibridą. Vis dėlto, bendroje pardavimų statistikoje iki šiol dominuoja tradicinį variklį turintys modeliai.
Benzininių ir dyzelinių „Volvo“ automobilių paklausa praėjusiais metais siekė daugiau nei 440 tūkst. vienetų.