Šįkart didesnė paskutinio etapo taškų vertė sutapo su tuo, jog finaliniame Mini ralio čempionato etape laukė ir didesni išbandymai. Nors „Forest Rally“ varžybos vyko kadaise jau naudotais greičio ruožais, kurie tikrai nėra minkščiausi šiame regione, tačiau oro sąlygos padarė savo.
Iki varžybų likus kelioms dienoms regioną ėmė skalbti lietus, tad kelių būklė kiek suprastėjo ir danga tapo nebe tokia tvirta. Ir jei vieną kartą važiuojamuose greičio ruožuose kelio danga krūvį daugiau ar mažiau atlaikydavo, tai ten, kur reikėjo lenktyniauti du kartus, dalyviai susidūrė su iššūkiais – atsirado gana gilios provėžos.
Tačiau dar prieš varžybas visi žinojo, jog tokių sąlygų Druskininkų apylinkėse galima tikėtis. Dėl šios priežasties vieni šiek tiek pasikėlė automobilius, kiti naudojo tvirtesnes padangas. Ir praktiškai visi, kurie šiam raliui ruošėsi žinodami, kad gali laukti sunkumai, varžybų metu didesnių problemų išvengė. Tačiau pramuštos padangos visgi buvo pagrindinė dienos tema dalyvių gretose. Kai kas sugebėjo pažeistus ratus keisti tris ar net keturis kartus.
Iš viso dalyvių laukė aštuoni greičio ruožai, kurių bendras ilgis – kiek daugiau nei 30 kilometrų. Distancija buvo suskirstyta į du greičio ruožus, važiuojamus po sykį ir dar tris greičio ruožus, kuriuos reikėjo įveikti du kartus.
Ralį organizatoriai sugalvojo itin kompaktišką ir dinamišką. Jame nereikėjo sukti tuščių kilometrų, o kai kada pervažiavimas tarp greičio ruožų nesiekė net 100 metrų. Vos finišavę atkarpą dalyviai po trumpo atokvėpio vėl stodavo prie starto praktiškai toje pačioje vietoje, tik kita kryptimi. Dėl optimalios greičio ruožų išdėliojimo sekos dalyviai „Forest Rally“ varžybose kilometrų pervažiavimuose turėjo įveikti vos kiek daugiau nei 90.
Galiausiai po aštuonių greičio ruožų buvo surengta ir apdovanojimų ceremonija, kurioje sportininkus pasveikino Lietuvos automobilių sporto prezidentas Egidijus Janavičius bei Druskininkų vicemeras Simonas Kazakevičius. Beje, prieš varžybas tylos minute buvo pagerbtas per ralį Utenoje žuvęs autosporto bendruomenės narys Rokas Zalūba. Taip pat jo garbei sportiniai automobiliai šiame ralyje važiavo su juodais gedulo kaspinais bei žuvusiojo atminimui skirtais lipdukais.
OC 2WD klasėje „Forest Rally“ varžybose triumfavo Ovidijaus Vaštako ir Ervino Snitko ekipažas. Jie čia po sekundę kiekviename kilometre pranoko Igną Lukoševičių ir Katažiną Šeinauskienę bei sukaupė 28 sek. atotrūkį. Trečiosios vietos trofėjai bei papildomi prizai - „fri.tech“ stabdžių kaladėlių komplektai įteikti ir trečiosios vietos laimėtojams, kuriais tapo Gilvydas Gudeliūnas ir Žilvinas Ramanauskas.
OC 4WD klasėje triumfavo Tautvydo Narušio ir Alekso Gorinskio ekipažas. Jie už savęs paliko Vytautą Grubliauską su Šarūnu Eidininku bei Ernestą Česevičių su Dainiumi Pranckūnu.
SGC-1 klasėje niekas ir vėl nepavijo fenomenaliai greito Vilmanto Karaliaus ir Marko Buteikio ekipažo. Beje, pastarasis šiemet tapo dvigubu Lietuvos ralio čempionu. LASČ sezone Markas Buteikis šį titulą iškovojo kaip vairuotojas, o Mini ralyje – kaip šturmanas. Antroje vietoje įsitvirtino Dainius ir Tomas Zamaros, o Pijus Muralius su Hubertu Jankausku finišavo trečioje vietoje.
Itin gausiai į Druskininkus susirinko SGC-2 klasė. Joje startavo keturiolika dalyvių, o finišą pasiekė devyni duetai. Geriausią rezultatą čia užfiksavo Lukas Gordonas su Rugile Sakalauskaite. Ekipažui atvykus į paskutinio greičio ruožo finišą šturmanė neslėpė laimės ašarų, kadangi sėkmingas pasirodymas paskutiniame etape jiems garantavo Lietuvos čempionų titulą. Antroje vietoje įsitvirtino Aurimas ir Žilvinas Šliažai, o nuo pastarųjų vos trimis sekundėmis atsiliko Rokas ir Simonas Ravinskiai.
SGC-3 kategorijoje pergalę pasiekė Šarūnas Glikas su Daumantu Vasiliausku. Benas Kaškauskas su Mariumi Muraliumi į viršų kėlė antrosios vietos trofėjus, o trečiąją poziciją iškovojo itin sudėtingą sezoną puikia nata pabaigęs „RallyFreaks“ duetas – Mantas Dilys ir Laurynas Matonis.
SGC-4 įskaitoje aštuonis greičio ruožus sparčiausiu tempu įveikė Gediminas Daunoras bei Vitoldas Ambrozaitis. Išties sunkiai diena klostėsi antrąją vietą iškovojusiems Vytautui Venclovui su Dariumi Akelaičiu. Jie per dieną pramušė tris ratus, serviso metu taip pat keitė šakę bei vairo traukę ir šių darbų laiku atlikti nespėjo, tad gavo dar ir laiko baudos. Nuo jų galutinėje rikiuotėje šešiomis sekundėmis atsiliko Edgaras Briedys ir Redas Milašius.
Svečių įskaitoje niekas neprilygo Deivido Gezevičiaus ir Arnoldo Petkevičiaus ekipažui. Nors svečiai startavo rikiuotės pabaigoje ir visuomet gaudavo blogiausią kelio dangą, tai jų nesustabdė ir ekipažas šventė užtikrintą pergalę. Antroje vietoje įsitvirtino ralio discipliną dar tik bandantis perprasti Julius Masonas, kuriam stenogramą šį kartą skaitė šių metų Lietuvos ralio čempionas Aisvydas Paliukėnas. Ant trečiosios vietos laiptelio prasibrovė Emilis Kucka su Eimantu Jankumi, už savęs palikę ne vieną labiau patyrusį dalyvį ir kelis pažangesnius automobilius.
Veteranų įskaitoje keturiolikos sekundžių pranašumu pergalę šventė Antanas Akučka, kuriam stenogramą skaitė Robertas Valkeris. Vilmantas Padegimas su Edvardu Gurevičiumi žengė ant antrojo laiptelio, o Valentinas Junevičius su Ernestu Laurinavičiumi džiaugėsi trečios vietos trofėjais.
Jaunųjų vairuotojų gretose greičiausias buvo Aurimas Šležas, pranokęs Žygimantą Trumpelį bei Pijų Muralių.
„Retro“ klasėje didžiausią greitį bei ištvermę parodė Genadijus Makejevas ir Rūta Makejevienė. Marius Obeliūnas su Marcelinu Sorkinu buvo antri, o Arnoldas Kriūka su Mečislovu Grinkevičiumi iškovojo trečiosios vietos trofėjus.
Komandinėje įskaitoje daugiausiai taškų surinko ir nugalėtojais tapo komanda „Pilėnai“. Antroje vietoje finišavo „Alytaus autoklubas by Marimotors“. Trečiosios vietos trofėjus įteiktas komandai „Vilniaus ratai“.
Po šių varžybų suskaičiavus galutinius sezono rezultatus Lietuvos automobilių Mini ralio čempionato dalyviai kartu su kitų disciplinų nugalėtojais bei prizininkais bus pagerbti lapkričio 9-ą dieną Lietuvos automobilių sporto federacijos rengiamuose metiniuose apdovanojimuose.