• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Artėjantis jubiliejinis „Press Rally 2025“ žada ne tik rekordinį dalyvių skaičių, bet ir išskirtinius vardus starto protokole. Viena ryškiausių šių metų naujienų – bendras Vaidoto Žalos ir Antano Juknevičiaus ekipažas. Du žinomiausi Lietuvos Dakaro lenktynininkai sės į vieną automobilį ir varžysis šventinėje žurnalistų ralio fiestoje.

18

Artėjantis jubiliejinis „Press Rally 2025“ žada ne tik rekordinį dalyvių skaičių, bet ir išskirtinius vardus starto protokole. Viena ryškiausių šių metų naujienų – bendras Vaidoto Žalos ir Antano Juknevičiaus ekipažas. Du žinomiausi Lietuvos Dakaro lenktynininkai sės į vieną automobilį ir varžysis šventinėje žurnalistų ralio fiestoje.

REKLAMA

Vaidotui Žalai šis bus jau penktasis startas „Press Rally“. Pasak jo, šios varžybos – ne tik lenktynės, bet ir galimybė pasimėgauti bendraminčių atmosfera. Būtent dėl to šalia savęs jis pakvietė sėsti Antaną Juknevičių – kolegą iš Dakaro maratonų ir patyrusį šturmaną.

„Norėjau ekipaže turėti tokį patį benzingalvį. A. Juknevičius – ne tik puikus lenktynininkas, bet ir patyręs kelio knygos skaitytojas. Kai jam paskambinau, sutikimas buvo akimirksnis“, – kalbėjo V. Žala.

REKLAMA
REKLAMA

Išskirtinė proga – elektromobilis trasoje

Dar viena intriga – jų pasirinktasis automobilis. Žinomas lenktynininkas vietoje įprasto benzininio bolido „Press Rally“ startui pasirinko elektrinę „Škoda Elroq“. Anot V. Žalos, tai unikali galimybė išbandyti elektromobilio galimybes sportinėmis sąlygomis – patirtis, kurios kol kas negali pasiūlyti nei Dakaras, nei klasikinio ralio varžybos.

REKLAMA

„Press Rally“ – reta proga sportiškai vairuoti elektrinį automobilį. Su A. Juknevičiumi iškart pradėjome planuoti strategiją – kur ir kada krausimės, kokias programėles naudosime, kaip optimizuoti energijos vartojimą“, – pasakojo V. Žala.

Miestų trasos – tikslumo ir įgūdžių testas

„Press Rally“ organizatoriai šiemet ypač daug dėmesio skyrė trasų įvairovei. Varžybų dalyviai varžysis ne tik Kačerginės „Nemuno žiede“, bet ir specialiai tam pritaikytose Kauno, Alytaus ir Druskininkų gatvėse.

REKLAMA
REKLAMA

„Miesto trasos – tai ypatingas žanras. Greitis čia ne visada lemia pergalę. Reikia preciziško valdymo, manevringumo ir gebėjimo išlaikyti koncentraciją siaurose erdvėse. Man tokie ruožai – artimi ir malonūs“, – teigė Žala.

Visi greičio ruožai miestuose bus atviri žiūrovams. Dalyviai kovos ne tik dėl taškų, bet ir dėl Alytaus bei Druskininkų merų taurių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pergalė – ne tik tikslas, bet ir garbės reikalas

Pasak V. Žalos, varžybų tikslas – ne tik gerai praleisti laiką. Ekipažas turi ambicingų planų. Nors elektrinis automobilis teoriškai gali turėti trūkumų palyginus su galingesne benzinine technika, Žala primena: lietaus trasoje dažnai nugali ne arklio galios, o vairuotojo įgūdžiai ir taktika.

REKLAMA

„Jei oras bus prastas – mums tai tik privalumas. O A. Juknevičius, esu tikras, net nesutiktų važiuoti, jei nesiektume rezultato“, – šypsojosi lenktynininkas.

Vienybės jausmas ir žiūrovų palaikymas – neatsiejama dalis

Pasak V. Žalos, miestų greičio ruožai žiūrovams suteikia unikalią galimybę matyti automobilių sportą iš arti, o dalyviams – patirti tikrą adrenalino atmosferą.

„Važiuoti ten, kur stebi tūkstančiai akių, yra visiškai kita patirtis. Tai ne tik varžybos – tai šventė, bendruomenė ir bendraminčių susitikimas“, – apibendrino V. Žala.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų