„Auto Motor und Sport“ rinkimai iš daugybės kitų išsiskiria tuo, kad čia už savo favoritus balsuoja gausus skaitytojų būrys. 47 kartą surengtoje apklausoje leidinys savo skaitytojams pristatė net 422 skirtingus rinkoje esančius modelius, kurie dėl geriausiųjų titulų varžėsi 13 kategorijų.
„Auto Motor und Sport“ skaitytojams šiais metais pristatė 64 kompaktinius SUV ir visureigius. Jiems savo balsus išdalijo net 101 tūkst. 550 apklausos dalyvių. „Formentor“ simpatijas pelnė dėl unikalaus dizaino, išskirtinių važiavimo dinamikos ir valdymo savybių. Pažymima, kad toks privalumų rinkinys ir padėjo įveikti solidžią konkurenciją.
Nuo 2018 metų CUPRA jau laimėjo ne vieną svarbiausią „Auto Motor und Sport“ apdovanojimą, o visame pasaulyje jau susižėrė 123 įvairius titulus.
Vienas paklausiausių Vokietijoje
„Populiariausių prekių ženklų“ kategorijoje CUPRA užėmė ketvirtą vietą. Aukščiau ji praleido tik tokius prekių ženklus kaip BMW, „Porsche“ ir „Mercedes-Benz“.
Ši Ispanijos markės pozicija atsispindi ir „Formentor“ modelio pardavimo skaičiuose, kurie aiškiai byloja apie didžiulį šio krosoverio populiarumą Vokietijoje. Šios šalies Federalinės motorinio transporto valdybos duomenimis, pernai jis buvo tarp perkamiausių SUV.
2022 metais Vokietijoje buvo parduota 32 tūkst. 639 „CUPRA Formentor“ modelių, arba 85,4 proc. daugiau nei 2021-aisiais. Dėl tokio populiarumo šuolio pernai Vokietijoje daugiau nei kas antras parduotas Ispanijos gamintojo automobilis buvo „Formentor“.
„CUPRA drebina Vokietiją ir dar kartą parodo, ką reiškia būti iššūkio prekių ženklu. Skaitytojų pasirinkimas tik patvirtina mano žodžius. Kaip importuotojai, jaučiamės puikiai galėdami varžytis populiarumu su daugybe stiprių vietos gamintojų. Tačiau mes taip pat džiaugiamės „Formentor“ sėkme. Šis modelis iš tiesų yra kitoks, dėl to jis vėl apdovanojamas. Jis leidžia mums išsiskirti iš minios“, – pažymėjo CUPRA generalinis direktorius Wayne’as Griffithas.