Kadangi, tai turėjo būti sportiškesnė ir visomis prasmėmis geresnė „BMW M3“ versija, automobilį kūrę „BMW M“ divizijos specialistai labai daug dėmesio kreipė į mašinos svorį ir svorio paskirstymą tarp ašių.
„BMW M“ divizijos specialistai nusprendė „M3“ pasodinti ant griežtos dietos. Didžioji dalis garso izoliacijos buvo pašalinta, elektrinės sėdynės ir navigacijos sistema turėjo išeiti atostgų. Nors oro kondicionierius ir garso sistema nebuvo išmesta, tačiau šios komforto įrangos baziniame modelyje nebuvo.
Dėl įvairių, tačiau labai svarbių pakeitimų pavyko bendrą mašinos svorį sumažinti 110 kilogramų iki 1385 kilogramų ir pasiekti tobulą 50 : 50 svorio paskirstymą bei labai žemą gravitacijos centrą.
Po variklio gaubtu buvo sumontuotas 3.2 litro, 6 cilindrų benzininis variklis. Į „M3 CSL“ montuotas motoras turėjo kitokią oro paėmimo sistemą, specialiai šiam modeliui sukurtą išmetimo kolektorių, išmetimo vožtuvus ir alkūninį veleną. Automobilis taip pat gavo iš nerūdijančio plieno pagamintą išmetimo sistemą. Šie ir kiti motoro patobulinimai leido 6 cilindrų agregato pajėgumą padidinti iki 360 arklio galių ir 370 Nm. Tai yra 17 arklio galių ir 5 Nm daugiau negu standartinis „M3“ variklis.
Dar viena naujovė, kuri buvo pristatyta „BMW M3 CSL“ modelyje - „SMG“ pavarų dėžė. Iš esmės, tai yra ta pati „Getrag“ 6 bėgių mechaninė pavarų dėžė, tačiau jinai turi elektronikos valdomą sankabą. Trumpai tariant, tai yra robotizuota „M3 E46“ pavarų dėžė.
Galutiniame rezultate turėjome neįtikėtinai puikiai valdomą automobilį, kuris sugebėjo Niurburgringą įveikti per 7 minutes ir 50 sekundžių. Net ir šiais laikais, tai yra labai puikus rezultatas, ypač žinant, jog tai nėra visiškai naujas automobilis. Įdomu yra tai, jog šio laiko negalėjo pagerinti nei naujos kartos „M3“, nei „M4“.
„BMW M3 CSL“ buvo gaminamas tik 6 mėnesius, nuo 2003 metų liepos iki tų pačių metų gruodžio. Per šį trumpą periodą „BMW“ pagamino tik 1358 vienetus, iš kurių net 535 turėjo vairą dešinėje pusėje.
Nors šiandien ribotos laidos „M3 CSL“ kainuoja nuo maždaug 30 tūkst. eurų, tačiau jeigu ieškote kur investuoti panašaus dydžio sumą, labai gerai pagalvokite apie „M3 CSL“. Po penkerių metų už šį automobilį gausite žymiai daugiau.