„Blastolene Indy Special“ – Jungtinėse Valstijose gyvenančio Randy Grubbo fantazijos vaisius ir inžinerinio sumanumo kūrinys.
Garbaus amžiaus senjoras, bent jau anapus Atlanto, yra puiki žinoma itin spalvingoje Jungtinių Valstijų automobilių kultūros arenoje. Vis dėlto, „Blastolene Indy Special“ nebuvo pirmasis automobilių entuziasto projektas, kuris sulaukė tarptautinės bendruomenės dėmesio.
Gerokai anksčiau, 2002 metais, Randy Grubbo iš įvairiausių detalių, buvusių po ranka ir artimiausiame sąvartyne, sukonstravo Jay Leno dėmesį patraukusį „Blastolene Special“ – tai buvo 6,4 metro ilgio, 4300 kilogramų sveriantis automobilis, kurio ratus sukęs tanko variklis išvystydavo 810 arklio galių ir net 2160 Nm sukimo momentą. Natūralu, jog šis unikalus Randy kūrinys labai greitai iškeliavo į žinomiausio automobilių kolekcionieriaus garažą. Bet tai buvo tik pradžia.
Netrukus žymusis auksarankis visuomenei pademonstravo dar įspūdingesnį, stipriau žandikaulį priverčiantį prilaikyti projektą – „Blastolene Indy Special“. Kruopščiau surinktas, daugiau bemiegių naktų pareikalavęs monstras šį kartą bandė pademonstruoti kaip galėtų moderni „Indy 500“ laimėtojo, AJ Watson vairuoto bolido interpretacija.
Projekto autorius ne vieną kartą pripažino, jog įkvėpimo sėmėsi iš šeštame ir septintame dešimtmečiuose AJ Watson vairuotų bolidų, kurie lenktynių trasoje skleisdavo perkūniją primenančius garsus ir dinaminėmis savybėmis dabar nenusileistų moderniausiems sportiškiems kupė.
Antroji klasikinio „Indy 500“ bolido iteracija buvo gerokai aptakesnė ir elegantiškesnė, ir ne tokia grubi – visiška priešingybė „Blastolene Special“, bet tai tik mažytės smulkmenos, nes šiame automobilyje dominuoja gigantiškas 29.3 litro tanko variklis, kuris, beje, yra aušinamas oru. Būtent dėl šios priežasties projekto autoriai variklio skyrių paliko atvirą, nes beveik 30 litrų darbinio tūrio variklis norėdamas neperkaisti, kiekvieną akimirką bando pasinaudoti visokeriopa gryno oro pagalba.
910 arklio galių išvystantis agregatas buvo suporuotas su „Allison“ keturių laipsnių transmisija, kuri įprastai yra montuojama į keleivius vežiojančius autobusus.
Ir visai tai dengia rankomis iš aliuminio pagamintas kiautas bei skoningai atrodančios smulkios detalės. Tiesiog pažvelkite į interjerą, kuris primena 1930-aisiais lenktynių trasoje siautėjusius „Bentley“. Tai – žavus, išskirtinis ir unikalus automobilis, kuris galėjo gimti tik Jungtinėse Valstijose.