Pirmasis automobilis - „Audi“
Ne vieną kartą kalbėjome apie pirmojo automobilio svarbą. Jeigu tik automanų galimybės leidžia, pirmasis jų automobilis bus ypatingas. Ne išimtis ir šios istorijos kaltininkas Aurimas. Nuo mažų dienų su tėčiu garaže praleisdavęs vaikinas kaip šiandien atsimena atsuktuvų ir plaktukų garsus, kurie sklisdavo iš automobiliams skirto garažo. Tačiau garažas nebuvo vienintelė vieta, kurioje Aurimas būdavo apsuptas automobiliais.
Namuose stūksojo milžiniška žurnalų apie automobilius kolekcija, kuriuos Aurimas perskaitydavo ne po vieną, ir ne po du kartus. Kiekvienas žodis, kiekviena nuotrauka, kiekvienas žurnale matytas ir aprašytas automobilis buvo išstudijuotas.
„Kol skaitydavau senesnius žurnalus, vis laukdavau sekančio numerio, kuriame galėsiu sužinoti ką nors naujo. Kaip šiandien atsimenu dieną, kai į namus atkeliavo žurnalas apie automobilius, o jame buvo pristatomas 3 serijos „BMW“, o tiksliau - „E46“. Tai buvo, lyg meilė iš pirmo žvilgsnio, nes nuo tada „E46“ buvo vienas iš tų automobilių apie kuriuos svajojau.“
Vis dėlto, pirmasis automobilis ne iš tolo nepriminė svajonių automobilių. Tai buvo „Audi Coupe GT“, atkeliavusi iš devinto dešimtmečio. Automobilis buvo nupirktas su mintimi, jog Aurimas jį galėtų naudoti kiekvieną dieną. Tad paprasta konstrukcija, maži eksploatacijos kaštai ir patraukli „Audi Coupe GT“ išvaizda puikiai atitiko pirmojo automobilio reikalavimus.
„Eksploatuojant tokį automobilį kiekvieną dieną, labai greitai pamatai kaip drastiškai keičiasi Audi išvaizda ir stovis. Kadangi mašina buvo nepriekaištingo stovio, man tiesiog nesinorėjo jos eksploatuoti kiekvieną dieną.“
„BMW“ era
„Audi“ automobiliui atsistojus į garažą, Aurimas pradėjo naujo geriausio draugo paieškas. Vaikino reikalavimai buvo pakankamai aiškūs : Veržlus, galingas, gerai valdomas, išvaizdus automobilis.
Per vienerius metus Aurimas apžiūrėjo ir išbandė ne vieną automobilį, tačiau daugiausiai gerų emocijų ir didžiausią malonumą teikė tik vienas - „BMW 330 Ci“. Aurimas nusprendęs susipažinti su savo vaikystės svajonių automobiliu nesuklydo.
„Nusprendžiau tvirtai, jog noriu konkretaus varianto - „BMW 330 Ci“ su 3.0 litrų darbinio tūrio benzininiu varikliu, pilnu „M-Tech“ paketu ir mechanine pavarų dėže.“, - priduria Aurimas.
Modifikacijos padėjo pašalinti trūkumus
Kodėl automanai tobulina automobilius? Kiekvienas automanas nori pagerinti savo automobilio charakteristikas, išvaizdą ar net komforto lygį. Būdų tai padaryti yra beprotiškai daug, tačiau Aurimas pirmąsias automobilio modifikacijas atliko ne tik dėl to, jog jis to norėjo, bet ir dėl to, jog norėjo pašalinti smulkius trūkumus.
Pirmiausia buvo pakeisti amortizatoriai ir spyruoklės. Viena sulūžusi spyruoklė ir prasto stovio amortizatoriai paskatino Aurimą įsigyti pilną šių detalių komplektą. Tik vietoj standartinių, gamyklinių detalių jis galvojo apie reguliuojamo aukščio amortizatorius arba standesnių amortizatorių su žeminančiomis spyruoklėmis konfigūraciją.
„Nenorėjau, jog automobilio pakaba būtų per standi. Važinėdamas kiekvieną dieną nenoriu iš automobilio išlipti su skaudančia nugarą, tad pasirinkau antrąjį variantą - standesnius amortizatorius su žeminančiomis spyruoklėmis“
Sekantis darbas - visų važiuoklės gumų keitimas. Buvo sudėti pilnavidurės gumos sailentblokai, reduktoriaus ir porėmio gumos. Sumontuoti raižyti „ATE Powerdisk“ stabdžių diskai, „Ferodo“ stabdžių kaladėlės ir įmontuotas strut bar'as tarp priekinių amortizatorių atramų.
Vėliau sekė automobilio išores tobulinimo darbai.
„Automobilis turi gamyklinę Shadow Line apdailą, tad mano noras buvo išbaigti šį dalyką iki man norimų smulkmenų. Sumontavau juodos spalvos radiatoriaus grotelės, skaidrūs posūkių žibintai, lengvai tamsinti posūkių žibintai sparnuose, lengvai tamsinti galiniai LED žibintai ir kas be ko - „CCFL Angel Eyes“.
Paskutinis potėpis - automobilio salonas. Interjere apdailos buvo pagamintos iš anglies pluošto, įsigytas „Short Shift“ bėgių perjungimo svirtis ir „ZHP“ pavarų perjungimo svirties antgalis. Aurimas tai pat sumontavo sėdynių nugarinės dalies pripūtimą.
Na ir paskutinė „smulkmena“ - „18 colių „BMW M3“ ratlankiai.
„Tai ką matote nuotraukose yra galutinis, daugiau nei tris metus kasdien eksploatuojamo automobilio vaizdas, kuris kiekvieną dieną džiugina mano širdį“, - priduria Aurimas.