Kokie įpročiai vis dar naudingi?
Valytuvų atlenkimas žiemą
Tai tebėra efektyvus būdas apsaugoti valytuvus nuo prišalimo prie stiklo. Esant drėgnam orui ir numatomam šalčiui, pakėlę valytuvus galite išvengti gumelių pažeidimų. Jei jie jau prišalę, rekomenduojama naudoti salono šildymo sistemą, o ne bandyti jėga atplėšti.
Automobilio vilkimas lanksčia vilktimi
Nors kelių eismo taisyklės leidžia automobilį tempti lanksčia vilktimi, ši praktika išlieka rizikinga. Netinkamai atliekamas vilkimas dažnai baigiasi transporto priemonių susidūrimu ar nuvažiavimu nuo kelio. Jei nėra patirties ir įgūdžių, saugiau pasitelkti techninę pagalbą.
Akumuliatoriaus išėmimas nakčiai
Naujuose automobiliuose šis veiksmas dažniausiai nereikalingas, nes jų elektros valdymo sistemos yra pažangios. Tačiau jei akumuliatorius senas ir greitai išsikrauna šaltu oru, tai gali padėti išvengti problemų. Vis dėlto efektyvesnis sprendimas būtų tiesiog laiku pakeisti nusidėvėjusį akumuliatorių.
Langų muilinimas nuo rasojimoAnksčiau vairuotojai naudodavo muilą ar skutimosi putas, tačiau dabar efektyviausias būdas – oro kondicionierius, kuris sausina orą ir mažina drėgmę salone. Jei langai vis tiek rasoja, problema gali būti susikaupusi drėgmė kilimėliuose ar netinkamai veikianti ventiliacijos sistema.
Ką laikas pamiršti?
Variklio šildymas prieš kelionę
Nauji automobiliai greičiau pasiekia darbinę temperatūrą važiuojant, o ne stovint laisvąja eiga. Užvedus variklį užtenka palaukti pusę minutės ir pradėti važiuoti lėtai, palaipsniui didinant apkrovą.
Kartono ar audeklo dėjimas prie radiatoriaus
Šiuolaikiniai automobiliai turi elektronines aušinimo sistemas, kurios prisitaiko prie aplinkos sąlygų. Uždengus groteles galima sutrikdyti oro srautą, o važiuojant mieste – net perkaitinti variklį.
Žibalo pylimas į dyzelinį kurą
Šiuolaikinis žieminis dyzelinas jau turi priedų, neleidžiančių jam užšalti, todėl papildomas skiedimas nereikalingas. Be to, žibalas gali pakenkti kuro sistemai, katalizatoriui ir kietųjų dalelių filtrui.
Papildomo svorio vežiojimas bagažinėje
Seniau galiniais ratais varomiems automobiliams smėlio maišas bagažinėje padėdavo pagerinti sukibimą, tačiau šiandieniniai automobiliai turi traukos kontrolės sistemas (TCS), todėl papildomas svoris nebėra būtinas.