• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Visi puikiai žinome kaip Audi sugebėjo pakeisti pasaulio ralio čempionatą su pirmuoju lenktyniniu bolidu, kuris turėjo keturių varomųjų ratų pavarą. Nors gamyklinė gamintojo komanda sugebėjo iškovoti nemažai pergalių, tačiau B grupėje atsiradus pajėgesniems varžovams, vokiečiai atrodo sugebėjo nuryti karčią piliulę ir susikoncentravo į kitas automobilių sporto šakas. Vis dėlto, viskas buvo truputėlį kitaip, nes Audi iš tikrųjų planavo pakeisti revoliucinį B grupės bolidą, visiškai nauju. 
Audi subūrė pačius gabiausius automobilių sporto divizijos inžinierius, pakvietė komandos greičiausią pilotą - Walterį Rohrlą ir pradėjo kūrimo darbus ties nauju ralio bolidu, kuris turėjo pažeminti visus konkurentus.

Visi puikiai žinome kaip Audi sugebėjo pakeisti pasaulio ralio čempionatą su pirmuoju lenktyniniu bolidu, kuris turėjo keturių varomųjų ratų pavarą. Nors gamyklinė gamintojo komanda sugebėjo iškovoti nemažai pergalių, tačiau B grupėje atsiradus pajėgesniems varžovams, vokiečiai atrodo sugebėjo nuryti karčią piliulę ir susikoncentravo į kitas automobilių sporto šakas. Vis dėlto, viskas buvo truputėlį kitaip, nes Audi iš tikrųjų planavo pakeisti revoliucinį B grupės bolidą, visiškai nauju. 
Audi subūrė pačius gabiausius automobilių sporto divizijos inžinierius, pakvietė komandos greičiausią pilotą - Walterį Rohrlą ir pradėjo kūrimo darbus ties nauju ralio bolidu, kuris turėjo pažeminti visus konkurentus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

53a1a290


Vokiečiai su gausia inžinierių komanda išvyko į slaptą prototipų gamyklą, kuri stovėjo tuometinėje Čekoslovakijoje. Naujasis projektas buvo kuriamas naujai ralio grupei, kuri turėjo pakeisti gausiai išpopuliarėjusią B grupę. Tuometiniai FIA vadovai norėjo sukurti dar greitesnę, saugesnę ir ekstremalesnę ralio grupę, kuriai buvo duotas Group S vardas.
Vadovaujantis naujomis taisyklėmis, naujieji bolidai turėjo turėti ne daugiau kaip 300 arklio galių išvystantį variklį. Važiuoklės ir kitų komponentų reikalavimai buvo labai panašūs į šiuolaikinių WRC bolidų.

REKLAMA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Kaip bebūtų keista, tačiau Audi į naująjį bolidą nusprendė sumontuoti šešių cilindrų benzininį variklį, kuris buvo žymiai sunkesnis negu keturių ar penkių cilindrų agregatai iš kurių buvo galima išspausti dar ne tokį pajėgumą.
Vis dėlto, įpusėjus pirmiesiems bandymams, tarptautinė automobilių sporto federacija ne tik nutraukė B grupės egzistavimą, bet ir į šiukšlių dėžę išmėtė Group S projektą.

REKLAMA
REKLAMA

20155567zu3


Labiausiai buvo gaila Audi Sport Quattro RS prototipų. Audi iš viso buvo pagaminusi maždaug 10 lenktyninio bolido prototipų, tačiau iki šios dienos išliko tik du! Vienas šiuo metu stovi Audi muziejuje, o kitas priklauso vienam VAG koncerno akcininkui. Kur pradingo likusieji egzemplioriai? Jie buvo sunaikinti VAG koncerno vadovybės.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų