Iš virtualaus į realų pasaulį perkeltas M3 GTR išlaikė visas detales, dėl kurių jis buvo pamėgtas žaidėjų: ryškus kėbulo apipavidalinimas, išskirtinis kėbulo detalių komplektas, masyvus galinis spoileris.
Kruopščiai atkurtos net smulkiausios detalės, tokios kaip dvigubi šoniniai išmetimo vamzdžiai ir variklio dangtyje esančios oro paėmimo angos, kurios tapo vizitine šio automobilio kortele.
BMW sako, kad virtualiame pasaulyje išgarsėjęs modelis varomas 4,0 litrų, 8 cilindrų atmosferiniu varikliu, išvystančiu 443 arklio galias. Automobilio (realus) maksimalus greitis siekia 259 km/val.
Dėl kruopščiai išgryninto ir lenktynėms pritaikyto interjero, automobilio svoris siekia vos 1 100 kg.
Šis M3 GTR sukurtas vadovaujantis lenktynėms paruošta „BMW M3 GTR“ versija. Ji autosporto pasaulyje išgarsėjo 2001 metais, kuomet Jörgo Müllerio vairuojamas automobilis laimėjo net septynias iš dešimties lenktynių. Be to, pagal tuomet galiojusias „American Le Mans Series“ (ALMS) taisykles, BMW turėjo pagaminti ribotą kiekį „Strassenversion“ modelių, tinkamų naudoti bendro naudojimo keliuose.
Tuo tarpu žaidime „Need For Speed: Most Wanted“ M3 GTR tapo pagrindinio veikėjo automobiliu, tačiau dėl klastingų ir permainingų žaidimo istorijos vingių, šiuo automobiliu žaidėjai galėjo mėgautis neilgai.
„Need For Speed: Most Wanted“ žaidėjai turėjo pradėti lenktynininko karjerą iš naujo, pergalėmis iškovoti nelegalių lenktynių karaliaus titulą ir tokiu būdu atgauti savo automobilį.
Šiandien iš virtualaus pasaulio atkeliavęs M3 GTR eksponuojamas BMW Welt muziejuje Miunchene, kur kiekvienas „Need for Speed“ fanas gali iš arti apžiūrėti vieną iš labiausiai atpažįstamų lenktynių automobilių.