• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Liekant vis mažiau iki vasaros ralio sezono pradžios Lietuvoje, apie savo dalyvavimą „Lithuanian Rally4 Trophy“ projekte paskelbė 24-erių rokiškėnas Saimonas Daudžvardis. Jis bus vienas iš jaunosios kartos lenktynininkų, kurie šiemet kovos dėl istorinio prizo – 70 tūkstančių eurų vertės stipendijos startuoti kitų metų Europos ralio čempionate. Sportininkas, atsisveikinęs su nepatikimu trečios kartos „Volkswagen Golf“, nuo šiol pilotuos gamyklinį „Ford Fiesta R2T“ automobilį.

Liekant vis mažiau iki vasaros ralio sezono pradžios Lietuvoje, apie savo dalyvavimą „Lithuanian Rally4 Trophy“ projekte paskelbė 24-erių rokiškėnas Saimonas Daudžvardis. Jis bus vienas iš jaunosios kartos lenktynininkų, kurie šiemet kovos dėl istorinio prizo – 70 tūkstančių eurų vertės stipendijos startuoti kitų metų Europos ralio čempionate. Sportininkas, atsisveikinęs su nepatikimu trečios kartos „Volkswagen Golf“, nuo šiol pilotuos gamyklinį „Ford Fiesta R2T“ automobilį.

REKLAMA

S. Daudžvardis buvo labai arti automobilių sporto kone visą laiką. Jis ilgus metus stebėjo kaip tėtis Virginijus dalyvavo Lietuvos automobilių ralio čempionate su „Opel Kadett GSI 16V“ automobiliu. Galiausiai, 2019 metais jaunuolis sulaukė savo šanso: pats sėdo už vairo ir atliko saugos misiją namų ralyje. 

Visgi, S. Daudžvardis, kaip pilnateisis dalyvis, varžybose debiutavo tik 2023 metais mini ralio etape Ukmergėje su trečios kartos „Volkswagen Golf“. Kol kas, tai yra vienintelis jaunojo piloto varžybų finišas. Vėliau lenktynininkas protarpiais pasirodydavo jau aukščiausios lygos varžybose, tačiau taip ir niekada nepasiekė finišo linijos dėl įvairių automobilio techninių kaprizų.

Nesibaigiančių problemų lavina paskatino vaikiną įsigyti pasaulinio lygio komandos „M-Sport“ konstruotą „Ford Fiesta R2T“ bolidą. Tai priekiniais ratais varomas inžinerijos kūrinys, turintis 1 litro darbinio tūrio benzininį variklį, kuris gali pasiekti iki 180 arklio galių bei 250 Nm sukimo momentą. 

REKLAMA
REKLAMA

„Gamyklinio automobilio“ statusą įprasmina įmontuota sekvencinė 5 pavarų dėžė bei prestižinės „Reiger“ kompanijos amortizatoriai. Nors „Ford Fiesta R2T“ priklauso senesnei „R2“ automobilių generacijai, kuri savo techniniais parametrais šiek tiek nusileidžia naujesnėms „Rally4“ alternatyvoms. Visgi, net ir 2014 metais pagamintas modelis leidžia pajusti vairavimo malonumą žvyrinėse trasose skriejant dideliu greičiu.

REKLAMA

„Pasirinkau „Ford Fiesta R2T“ automobilį, nes noriu tobulėti ir jausti technikos patikimumą. Tikiuosi gauti vertingos patirties varžantis tarp stiprių sportininkų, kurie mane motyvuoja siekti aukščiausių rezultatų. Laukiu starto su dideliu užsidegimu ir esu pasiryžęs atiduoti visas jėgas ir visą laiką, kad pasiekčiau geriausius rezultatus“ – nekantriai laukdamas sezono pradžios pasakojo S. Daudžvardis.

„Lithuanian Rally4 Trophy“ startuos kartu su Lietuvos automobilių ralio čempionatu, gegužės 16-17 dienomis, Lazdijuose. Apie savo ketinimus kovoti dėl 70 tūkstančių eurų stipendijos, skirtos startuoti kitų metų Europos ralio čempionate, yra pareiškę ir kiti trys jaunieji ralio talentai – Markas Buteikis, Aras Kvedaras ir Erikas Valkeris.

 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų