„BMW M3“ daugelį metų buvo vienas geriausių pasirinkimų, jeigu ieškote universalaus sportiško automobilio. Daugelį metų „BMW M3“ buvo gaminamas su kupė, kabrioleto arba sedano kėbulo tipais, tačiau „BMW“ kompanijos vadovams nusprendus praplėsti modelių gamą, „M3“ kupė ir kabrioletas tapo „M4“, o tradicinis „M3“ sedanas išliko „M3“ sedanu.
Nuo pat pirmosios „M3“ modelio karto pasirodymo, „BMW M“ divizijos specialistai neapsiribodavo tik viena „M3“ modelio versija. Kiekviena nauja modelio versija būdavo lengvesnė, išsiskirdavo naujomis kėbulo detalėmis, tikslesniu valdymo ir kas be ko - didesne kaina.
1) BMW M3 E30 Sport Evolution
1990-aisiais metais, automanų pasaulis buvo supažindintas su „BMW M3 E30 Sport Evolution“. Naujoji modelio versija turėjo 2.5 litro, 4 cilindrų benzininį variklį, išvystantį 238 arklio galias.
Palyginus su standartiniu „M3“ modeliu, naujoji versija taip pat buvo 35 kilogramais lengvesnė, išskirtinio dizaino ratlankiais, kėbulo detalėmis.
„BMW“ iš viso pagamino tik 600 šio modelio vienetų.
2 ) BMW M3 GT E36
Nesuklysime pasakę, jog „M3 GT E36“ yra viena rečiausių „M3“ modelio versijų. Aprūpintas specialiai šiam modeliui sukurtomis sėdynėmis, nudažytas „British Racing Green“ spalva (taip pat buvo galima pasirinkti sidabrinę kėbulo spalva) ir iš aliuminio pagamintomis durimis, ribotos laidos „M3 GT E36“ turėjo 3.0 litrų, šešių cilindrų motorą, kuris išvystė 295 arklio galias.
3 ) BMW M3 CSL E46
Daugelio automanų teigimu - tai pati geriausia „M3“ modelio karta. Pakankamai modernus, tačiau ne toks brangus kaip naujesni arba senesni „M3“ modeliai.
„M3 CSL“ buvo vienas pirmųjų modelių, kuris paskatino gamintojus kurti išlengvintus, galingesnius, brangesnius, ribotos laidos modelius. Jis buvo sukurtas ne tam, jog „BMW“ galėtų dalyvauti lenktynėse, o tiesiog dėl noro palepinti ištikimiausius „BMW M“ modelių entuziastus.
Palyginus su standartiniu „M3“ modeliu, „CSL“ svėrė 164 kilogramais mažiau - 1395 kilogramus. Tuo tarpu priekyje sumontuotas motoras išvystė 360 arklio galių.
4 ) BMW M3 GTS E92
Tiesioginis „M3 CSL“ įpėdinis buvo pristatytas 2010 metais. Automobilis buvo sukurtas metu, kai „M3“ naudojo nuostabų 4.0 litrų, 8 cilindrų atmosferinį agregatą.
„M3 GTS“ už standartinį modelį buvo 125 lengvesnis - 1530 kilogramų. Tuo tarpu po kapotu buvo sumontuotas 4.4 litro, 450 arklio galių išvystantis agregatas. Be to, automobilis neturėjo galinių sėdynių, jų vietoje atsirado saugos lankai, o standartinius saugos diržus pakeitė šešių tvirtinimo taškų diržai.
5 ) BMW M3 E90 CRT
Šioje kompanijoje „M3 CRT“ yra pats rečiausias ir pats vertingiausias. „BMW“ iš viso pagaminto tik 67 vienetus.
„CRT“ turėjo į „GTS“ montuotą 4.4 litro darbinio tūrio, 450 arklio galių išvystantį atmosferinį agregatą. Variklio dangtis, bagažinės dangtis ir ant jo esantis spoileris buvo pagaminti iš anglies pluošto. Tačiau „M3 CRT“ turėjo normalias galines sėdynes, ilgą komforto įrangos sąrašą ir kitus standartinio „M3“ atributus.