vilkikai
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „vilkikai“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „vilkikai“.
ESTT galutinai nusprendė naikinti įpareigojimą vilkikus gražinti į jų registracijos šalį
Europos Sąjungos Teisingumo Teismas (ESTT) penktadienį priėmė galutinį sprendimą, kuriuo naikinamas Mobilumo paketo įpareigojimas vilkikus kas aštuonias savaites grąžinti į jų registracijos šalį, pranešė Susisiekimo ministerija.
Nauja lietuviška „Delamode“ grupės įmonė dirbs su Azijos kroviniais
Didžiausios Lietuvoje krovinių ekspedijavimo įmonės „Delamode Baltics“ paskutinėmis rugpjūčio dienomis Vilniuje įkurta antrinė bendrovė „Delamode Global Solutions“ orientuosis ne į Baltijos šalių krovinius ir klientus, bet į Azijos ir Europos įmones, skelbia portalas „Verslo žinios“.
„Tai bus nauja veikla, kurios mes iki šiol nevykdėme. Nauja bendrovė teiks pasaulinės logistikos sprendimus – didžiąja dalimi iš Kinijos, bet ne tik iš jos.
Vyriausybė palaiko siūlymą aiškiau reglamentuoti vilkikų emisijos klasę
Vyriausybė trečiadienį pritarė siūlymui aiškiau reglamentuoti vilkikų ir autobusų emisijos klasę, pagal kurią mokamas kelių naudotojo mokestis.
Susisiekimo ministerijos parengtiems atitinkamiems Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo pakeitimams dar turės pritarti Seimas.
Lietuvos naujų vilkikų rinka susitraukė perpus
Lietuvos naujų sunkvežimių rinka šių metų pirmąjį pusmetį susitraukė perpus – lyginant su pernykščiais rezultatais, tai yra didžiausias nuosmukis Europos Sąjungoje (ES).
Kaip nurodoma pranešime, šių metų pirmąjį pusmetį Lietuvoje buvo įregistruoti 3062 nauji sunkvežimiai, kurių masė viršija 16 tonų – tai 49,2 proc. mažiau nei pernai tuo metu. Tuo metu per tą patį laikotarpį ES naujų sunkvežimių rinka išaugo 0,3 proc. – iki 151,4 tūkst.
Pareigūnai skyrė baudas vyrams, be teisių vairavusiems tą patį sunkvežimį
Vilniuje vyrui surašytas administracinio nusižengimo protokolas už tai jog neturėdamas teisės vairavo sunkvežimį, baudą gavo ir vėliau transporto priemonę perėmęs įmonės vadovas.
Ketvirtadienį 10.30 val., gautas pranešimas apie galimai neblaivų sunkvežimio „Man“ vairuotoją Vilniuje. Kelių policijos skyriaus ekipažas nurodytą sunkvežimį sustabdė Apkasų gatvėje.
Paaiškėjo, kad 61 metų sunkvežimio vairuotojas yra blaivus, tačiau neturi teisės vairuoti šios kategorijos transporto priemonės.
Kalvarijos pasieniečiai sulaikė tris Vokietijoje pavogtus vilkikus
Kalvarijos pasieniečiai sulaikė tris Vokietijoje vogtus vilkikus, ketvirtadienį pranešė Valstybės sienos apsaugos tarnyba (VSAT).
Anot pasieniečių, visas šias transporto priemones vairavo Kirgizijos piliečiai.
Naktį iš pirmadienio į antradienį pasienio ruože patruliavę pareigūnai Kalvarijos savivaldybėje sustabdė patikrinti Vokietijoje registruotą balninį vilkiką su puspriekabe. Jį vairavo 27 metų Kirgizijos pilietis.
Pasienyje su Baltarusija vilkikai eilėje gali laukti per 100 valandų
Šeštadienio rytą Medininkų ir Šalčininkų pasienio kontrolės postų palaukimo aikštelėse, eilėse stovėjo po 750 transporto priemonių, pranešė Pasienio kontrolės punkto direkcija. Jos skaičiavimu, Medininkų pasienio kontrolės punkte vilkikų vairuotojai eilėje gali laukti per 80 valandų, Šalčininkų – per 100 valandų.
Vilkiką vairavusi gražuolė Gintarė užsidirbo įspūdingas sumas: kiti neslėpė nuostabos
32-ejų metų iš Šilutės kilusi Gintarė Deimantaitė-Vasiliauskė – stereotipus laužanti moteris. Prieš daugiau nei 7-erius metus pašnekovė pradėjo vilkiko vairuotojos karjerą Anglijoje. Gintarė neslėpė, kad darbą ji dirbo su malonumu ir nostalgiškai prisimena ne tik dėmesį iš kolegų, bet ir itin dosnų atlyginimą.
„Atsimenu laiką, kai skambinau dėl darbo, susisiekiau su vadovais ir atvykau į darbo pokalbį.
VSAT: pasienyje su Baltarusija nuo kovo pradžios smarkiai sutrumpėjo vilkikų eilės
Nuo kovo pradžios, kai Lietuva uždarė dar du pasienio punktus su Baltarusija, likusiuose dviejuose punktuose smarkiai sutrumpėjo vilkikų eilės, rodo Valstybės sienos apsaugos tarnybos (VSAT) duomenys.
Pasak tarnybos atstovo Giedriaus Mišučio, šiuo metu vilkikų srautai Medininkų ir Šalčininkų punktuose yra panašūs į buvusius prieš uždarant Lavoriškių ir Raigardo punktus.
Dėl ūkininkų protestų Lenkijos pasienyje su Ukraina nusidriekė ilgos vilkikų eilės
Apie 650 transporto priemonių laukia 17 km ilgio eilėje, kad galėtų išvykti iš Lenkijos į Ukrainą per Dorohusko pasienio kontrolės punktą, šeštadienį pareiškė Angelika Glab-Kunysz (Angelika Glab-Kuniš) iš Chelmo vietos policijos nuovados, kurią cituoja naujienų agentūra PAP.
„Protestuotojai šiuo metu leidžia į Ukrainą pravažiuoti vienam sunkvežimiui per valandą“, – sakė ji ir pridūrė, kad naktį jokių incidentų nepastebėta.
Anot jos, vidutinis laukimo laikas šiuo metu siekia 289 valandas.
REKLAMA
REKLAMA
VSAT: pasienyje su Baltarusija vilkikų eilės kiek sumažėjo
Praėjusią savaitę Lietuvai uždarius dar du pasienio punktus su Baltarusija, likusiuose dviejuose transporto eilės, palyginti su sekmadieniu, kiek sumažėjo, teigia Valstybės sienos apsaugos tarnyba (VSAT).
„Nepaisant to, kad du punktai užsidarė, tikrai nieko neatsitiko tokio, kas keltų labai didelių problemų ar dėl ko kiltų rekordai. Tos eilės dar visai neseniai tiek per Medininkus, tiek per Šalčininkus būdavo tikrai daug ilgesnės“, – BNS sakė G. Mišutis.
Ukrainos ir Lenkijos pasienyje eilėse stovi beveik 2 500 vilkikų
Lenkijos ūkininkai ir toliau blokuoja sunkvežimių eismą šešiuose kontrolės punktuose pasienyje su Ukraina, praleisdami po kelis vilkikus per valandą į abi puses, praneša „Ukrinform“.
Tai pirmadienį žurnalistams pareiškė Valstybinės sienos apsaugos tarnybos atstovas spaudai Andrijus Demčenka.
„Kaip ir anksčiau, eismas blokuojamas šešiomis kryptimis. Sunkvežimiai, važiuojantys iš Ukrainos, apskritai nepraleidžiami pro Jahodyno kontrolės punktą. Šį rytą Lenkijos teritorijoje stovi 2500 vilkikų.
Dėl vairuotojų protesto pasienyje susitiko ukrainiečių ir lenkų ministrai
Ukrainos infrastruktūros ministras Oleksandras Kubrakovas ketvirtadienį pranešė, kad susitiko su naujai paskirtu lenkų kolega aptarti Lenkijos sunkvežimių vairuotojų surengtos krovinių blokados prie bendros šalių sienos.
„Varšuvoje surengėme pirmąjį susitikimą su naujai paskirtu Lenkijos infrastruktūros ministru Dariuszu Klimczaku. Aptarėme keletą transporto sektoriaus klausimų, tačiau pagrindinė tema buvo sienos atblokavimas“, – sakoma Ukrainos ministerijos pranešime.
Nepaisant protestų, atvertas svarbus Ukrainos ir Lenkijos sienos kirtimo punktas
Kyjivas pirmadienį pranešė, kad didžiausias Ukrainos ir Lenkijos pasienio punktas, per kurį gabenami kroviniai, vėl veikia įprastu režimu, nors Lenkijos vežėjai kelias savaites rengė protestus, trukdydami vilkikų vairuotojams kirsti sieną.
Nuo lapkričio Lenkijos vežėjai, reikalaujantys, kad jų konkurentai iš Ukrainos gautų įvažiavimo leidimus, paralyžiavo sunkvežimių eismą keturiuose sienos kirtimo punktuose.
„Jahodyno-Dorohusko kontrolės punkto blokada baigėsi.
Lenkijos premjeras ragina ES nutraukti Ukrainai taikomą transporto leidimų išimtį
Lenkijos premjeras pirmadienį paragino Europos Sąjungą atkurti leidimų Ukrainos sunkvežimiams įvažiuoti į šalį išdavimą.
Lenkijos vežėjai jau kelias savaites protestuoja dėl, jų teigimu, nesąžiningos konkurencijos iš šios karo draskomos šalies.
Pastarąjį mėnesį Lenkijos vežėjai sienos kirtimo punktuose blokuoja Ukrainos sunkvežimius dėl Briuselio sprendimo jų atžvilgiu atsisakyti įprastos įvažiavimo sistemos taikymo po Rusijos invazijos į Ukrainą praėjusiais metais.
Ukraina: per sieną su Lenkija jau praleidžiami tušti sunkvežimiai
Ukrainos muitininkai pirmadienį praleidžia per Uhrynivo–Dolhobyčuvo sienos perėją į Lenkiją tuščius sunkvežimius, kaip susitarė Kyjivas ir Varšuva, paskelbė Ukrainos sienų apsaugos tarnyba.
Tarnybos interneto svetainėje nurodoma, kad registracija prasidėjo 1 val. Kyjivo laiku ir kad iki 7 val. ryto buvo užbaigtos procedūros dėl maždaug 30 sunkvežimių.
Lenkų sunkvežimių vairuotojai lapkričio 6 dieną protestuodami ėmė blokuoti sunkvežimių judėjimą prie Ukrainos ir Lenkijos sienos kirtimo punktų.
Ukraina ir Lenkija pirmadienį atidarys sienos perėjimo punktą tuštiems sunkvežimiams
Ukraina ir Lenkija pirmadienį atidarys Dorohusko sienos perėją tuštiems sunkvežimiams, siekdamos palengvinti lenkų vežėjų, kurių protestai jau kelias savaites paralyžiuoja eismą, blokadą.
Lapkričio 6 dieną protestą pradėję vairuotojai reikalauja, kad Ukrainos įmonėms, vežančioms krovinius, būtų išduodami komerciniai leidimai, taip pat jie nori, kad būtų sustabdytas po plataus masto Rusijos karo Ukrainoje įsteigtų įmonių veiklos leidimų galiojimas.
Lenkijos ūkininkai, sunkvežimių vairuotojai išplėtė Ukrainos sienos blokadą
Lenkijos transporto įmonės ir ūkininkai pirmadienį išplėtė savo protestus prieš, jų nuomone, nesąžiningą Ukrainos sunkvežimių vairuotojų konkurenciją ir skelbia sienos blokadą vykdysiantys ištisą parą iki pat sausio pradžios.
Iki šiol ūkininkai padėjo Lenkijos transporto įmonėms blokuoti Medykos pasienio kontrolės punktą nuo 9-os iki 20-os valandos, bet dabar tokios priemonės bus taikomos visą parą iki sausio 3 dienos.
Viceministras: vilkikų vairuotojų įdarbinimo kvotą numatoma padidinti apie 3,5 tūkst.
Lapkričio viduryje išsekus trečiųjų šalių vilkikų vairuotojų įdarbinimo kvotoms, socialinės apsaugos ir darbo viceministras Vytautas Šilinskas sako, kad netrukus jos turėtų būti padidintos skiriant dar maždaug 3,5 tūkst. kvotų.
Pasak viceministro, Migracijos departamentas lapkričio 17 dienos popietę dar skelbė, kad kvotų yra ir jų užteks iki metų pabaigos, tačiau tos pačios dienos vakarą kvotų nebeliko. Todėl siūloma jų skaičių padidinti tiek, kiek buvo prašymų lapkričio 17 dieną.
Vežėjai prašo didinti kvotas vilkikų vairuotojams
Vežėjai teigia, kad metinis 21,6 tūkst. kvotų limitas, skirtas darbuotojų iš trečiųjų šalių įdarbinimui, išseko, todėl prašoma didinti limitą.
Vežėjų teigimu, Migracijos departamento duomenų bazėje kvotų neliko lapkričio 17 dieną. Institucijų prašoma kuo skubiau didinti metinį kvotų limitą, kad logistikos sektoriaus veikla iki Naujųjų metų nesutriktų, arba iš viso jų atsisakyti. Vežėjų teigimu, kvotų limitai įmonėms kasmet atneša milijoninių nuostolių.
Sunkvežimių vairuotojai ragina ES nutraukti susitarimą dėl įvažiavimo į bloką Ukrainai
Vidurio Europos, įskaitant ir Lietuvą, sunkvežimių vairuotojų atstovai penktadienį paragino Europos Sąjungą nutraukti transporto susitarimą su Ukraina, kuris, anot jų, sukėlė nesąžiningą konkurenciją iš karo draskomos šalies.
Bendras pareiškimas, kurį pasirašė Lietuvos, Čekijos, Vengrijos, Lenkijos ir Slovakijos kelių transporto asociacijų pirmininkai, buvo skirtas šių šalių transporto ministrams ir Europos Komisijai.
ESTT siūloma atšaukti privalomą vilkikų grąžinimą
Europos Sąjungos Teisingumo Teismo (ESTT) sprendimus padedantis priimti generalinis advokatas siūlo naikinti Europos Sąjungos (ES) Mobilumo paketo nuostatas dėl vilkikų grąžinimo į jų registracijos šalį, pranešė Tarptautinis transporto ir logistikos aljansas (TTLA).
Anot aljanso, savo nuomonę ESTT generalinis advokatas pateikė antradienį.
TTLA vadovas Povilas Drižas sako, kad vilkikų grąžinimo reikalavimas turi būti atšauktas nelaukiant teismo sprendimo.
IATA: tarptautinių krovinių apyvarta oro transportu išaugo pirmąkart per 1,5 metų
Tarptautinė oro transporto asociacija (International Air Transport Association, IATA) pranešė rugpjūtį užfiksavusi pirmą nuo 2022-ųjų vasario tarptautinių krovinių apyvartos oro transportu augimą per metus.
Jos duomenimis, palyginti su praėjusių metų rugpjūčiu, šis rodiklis padidėjo 1,5 proc., tačiau apyvartos, matuojamos tonomis kilometrų, dydis nenurodomas.
„Pirmasis per tokį laikotarpį metinis augimas yra neabejotinai džiugi žinia.
Tikros darbuotojų išnaudojimo istorijos Lietuvoje: atvėrė, kas vyksta transporto sektoriuje
Grynųjų pinigų mokėjimas per dienpinigius, prastos darbo sąlygos, traumas patyrę darbuotojai išmetami – tokia yra transporto sektoriaus realybė. Visuomenė su daugeliu šių problemų susipažino prieš kelerius metus informacijai pasirodžius žiniasklaidoje. Tačiau Lietuvos profesinių sąjungų aljanso vadovo Audriaus Cuzanausko teigimu, per pastaruosius kelerius metus situacija sektoriuje toliau blogėja.
EK ragina Lietuvą į įstatymus perkelti vilkikų masės ir matmenų taisykles
Europos Komisija (EK) ragina Lietuvą į šalies įstatymus visiškai perkelti atnaujintas kai kurių transporto priemonių didžiausios masės ir matmenų taisykles, ketvirtadienį pranešė EK atstovybė Lietuvoje.
„Šiomis nukrypti leidžiančiomis nuostatomis siekiama užtikrinti, kad ekologiškesnėms transporto priemonėms nebūtų taikomos baudos, jeigu jos yra ilgesnės arba sunkesnės už įprastas transporto priemones, taip pat skatinti įvairiarūšio vežimo operacijas“, – rašoma pranešime.
Įspėja – paralyžiuotas eismas Marijampolės link: automobiliai vos juda iš vietos
Skaitytojai naujienų portalui tv3.lt praneša, kad kelyje Marijampolės link ties Dženčialauka susidarė didžiulės spūstys. Lengvieji automobiliai ir vilkikai vos juda iš vietos.
„Paskutinį kartą toks kamštis buvo per karantiną“, – sakė kamštyje įstrigusi gyventoja.
Privažiavus arčiau paaiškėjo, kad didžiulė spūstis susidarė dėl kelio remonto darbų, mat viena gatvės pusė uždaryta.
Anksčiau „Rinkos aikštė“ rašė, kad 14.41 val.
Perspėja dėl vilkikų eilių pasienyje: jos gali dvigubėti
Lietuvos muitinei sugriežtinus krovinių tikrinimą pasienyje vežėjai sako, kad dėl to gali dvigubėti vilkikų eilės. Jie siūlo institucijoms stiprinti pasienio tarnybų pajėgumus.
Aiškėja avarijos prie Elektrėnų detalės: vilkiko vairuotojas stipriai sužeistas
Prie Elektrėnų rytą įvyko didelė vilkikų avarija: gelbėtojams teko vaduoti iš sumaitotos vilkiko kabinos vairuotoją.
Apie pusę dešimtos ryto tarnyboms buvo pranešta, kad susidūrus dviem vilkikams nukentėjo žmonės, kad mažiausiai vienas yra prispaustas.
Atskubėję gelbėtojai vilkiko sumaitotoje kabinoje rado prispaustą vairuotoją. Gelbėtojams teko karpyti kabiną. Prispaustas vairuotojas ištrauktas maždaug per pusvalandį.
Nukentėjusysis buvo sąmoningas, tačiau patyrė sunkių traumų.
Profsąjunga: daugumos vairuotojų darbo laikas Lietuvoje apskaitomas netinkamai
Didelė dalis vilkikų vairuotojų Lietuvoje nedeklaruoja viso darbo laiko, nes tai daryti juos verčia darbdaviai, sako Lietuvos vežėjų profesinės sąjungos (LVPS) pirmininko pavaduotojas Audrius Cuzanauskas. Jo teigimu, tai rodo informaciją apie vairuotojų darbo ir poilsio laiką registruojančių tachografų analizė.
Didelė avarija netoli Marijampolės: susidūrė 4 vilkikai, du vairuotojai sužaloti
Marijampolės apylinkėse antradienį susidūrė keturi vilkikai, sužaloti du vairuotojai, kelias tapo nepravažiuojamas.
Anot Bendrojo pagalbos centro, apie 16.07 val. gautas pranešimas apie tai, kad Marijampolės seniūnijoje, Pasūduonės kaime, A5 kelyje, susidūrė du vilkikai, viename jų prispaustas vairuotojas.
Anot Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento Situacijų koordinavimo skyriaus budėtojų, nuvykus paaiškėjo, kad į avariją pateko keturi vilkikai.
DFDS įsigijo tris „Volvo“ elektrinius vilkikus, jie dirbs Klaipėdos regione
Danijos laivybos ir logistikos bendrovė DFDS įsigijo tris „Volvo FH Electric“ elektrinius vilkikus. Tai pirmieji komerciniai elektriniai vilkikai Lietuvoje, pranešė DFDS.
DFDS atstovas Vaidas Klumbys BNS teigė, kad investicijų į vilkikus bendrovė neskelbia.
„DFDS Trucking“ direktorius Vadimas Radiukas teigė, kad didesnę tokių vilkikų plėtrą riboja prasta infrastruktūra.
Prie Vilniaus oro uosto skubėjo gausios gelbėtojų pajėgos: driokstelėjo sprogimai, užsidegė du vilkikai
Vilniuje prie pat oro uosto prieš vidurdienį kilo didžiulis gaisras – užsidegė du vilkikai, liudininkai esą girdėjo ir sprogimus. Greičiausiai sprogimai įvyko jau degant vilkikams – greičiausiai driokstelėjo degalų bakai.
Tai vaizdai iš Liepkalnio gatvės. Vilniaus oro uosto pašonėje įsikūrusios įmonės teritorijoje užsiliepsnojo du vilkikai.
Vilniuje užsidegė du vilkikai, pranešama apie sprogimus
Sekmadienį Vilniuje užsidegė du vilkikai, praneša Bendrasis pagalbos centras (BPC).
Pranešimą gelbėtojai gavo 10.58 val.
Pranešta apie tai, kad Vilniaus mieste, Liepkalnio g. 85 dega du vilkikai.
Į įvykio vietą išsiųstos Vilniaus valdybos priešgaisrinės gelbėjimo pajėgos, informacija apie įvykį perduota Vilniaus apskrities greitosios medicinos pagalbos stočiai, Vilniaus apskrities vyriausiajam policijos komisariatui.
Kaip rašo delfi, gaisro liudininkai praneša apie sprogimus.
Vilkikų eilės pasienyje su Baltarusija auga: gali tekti laukti ir 50 valandų
Lietuvos ir Baltarusijos pasienyje ketvirtadienį ryte laukė apie 1,5 tūkst. krovininių transporto priemonių – maždaug šimtu daugiau nei ketvirtadienį.
Pasienio kontrolės punktų direkcijos penktadienio ryto duomenimis, Medininkuose eilė per parą nepasikeitė – ten, kaip ir ketvirtadienį ryte, laukė 520 vilkikų, Raigarde – 320 (ketvirtadienį – 317), Šalčininkuose – 440 (380) vilkikų, tuo metu Lavoriškėse eilė padidėjo iki 225 (220) vilkikų.
Vilkikų eilės pasienyje su Baltarusija auga, kai kur jos siekia 6,5 kilometro
Lietuvos ir Baltarusijos pasienyje ir toliau ilgėja vilkikų eilės – pirmadienį jose laukė apie 1,7 tūkst. krovininių transporto priemonių, kai kur eilės siekia beveik šešis su puse kilometro. Muitinės teigimu, dalis vežėjų neatitinka sugriežtintos patikros reikalavimų dėl galimo sankcijų apėjimo, dėl to apgręžiami šimtai vilkikų.
Pasienio kontrolės punktų direkcijos duomenimis, pirmadienį ryte Medininkuose eilėje laukė 660, Raigarde – 423, Šalčininkuose – 400, Lavoriškėse – 235 vilkikų.
Pasienyje su Baltarusija – 1,4 tūkst. vilkikų eilė
Lenkijai nuo birželio įvedus papildomus apribojimus krovininiam transportui iš Rusijos ir Baltarusijos, Lietuvos ir Baltarusijos pasienyje nusidriekė ilgos vilkikų eilės – praėjusią parą jose laukė apie 1,4 tūkst. vilkikų.
Pasienio kontrolės punktų direkcijos duomenimis, ketvirtadienį Medininkuose eilėje laukė 470, Raigarde – 393, Šalčininkuose – 392, Lavoriškėse – 100 vilkikų. Eilėse gali tekti laukti nuo 10 valandų iki beveik dviejų parų.
„Finėjas“ šiemet toliau plės vilkikų ir puspriekabių parką
Logistikos grupės „Finėjas Group“ krovinių pervežimo bendrovė „Finėjas“, pernai gerokai auginusi pajamas ir pelną, šiemet numato plėsti vilkikų ir puspriekabių parką. Pernai įmonė įsigijo 414 naujų transporto priemonių ir pardavė 109 naudotas.
„2023 metais numatoma ypatingą dėmesį skirti išlaidų analizei, jų minimizavimui ir veiklos efektyvumui.
Prekes į „Lidl“ parduotuves pristato biometanu varomi vilkikai
Siekdamas veikti tvariau kiekviename žingsnyje, prekybos tinklas „Lidl“ prekių gabenimui pradėjo naudoti biometanu varomus vilkikus. Ekspertai teigia, kad tokie vilkikai visiškai nenaudoja iškastinio kuro, be to, deginant biometaną šiltnamio efektą sukeliančių dujų (ŠESD) emisija yra apie 13,5 proc. mažesnė, lyginant su dyzeliniais vilkikais.
Nuo gegužės „Lidl“ sunkiojo transporto parką papildė trimis biometanu varomais vilkikais prekėms iš logistikos centro Kaune pristatyti.
Panevėžiečiai rodo, ką palieka vilkikų vairuotojai: jie ir tuštinasi, ir šiukšlėmis atsikrato
Tušti buteliai nuo alkoholinių gėrimų, „bambaliai“ su šlapimu, maisto atliekos ir išmatos – tokį vaizdą pakelėje kasryt stebi į darbą važiuojanti panevėžietė. Moteris įsitikinusi, kad šiukšlynu pakelę Panevėžio pakraštyje baigia paversti vilkikų vairuotojai.
Jie esą ten stovėdami po kelias valandas ar daugiau ir tuštinasi, ir šiukšlėmis atsikrato: „Automobiliais važiuojant nesimato, o aš, kai kas rytą dviračiu važiuoju... Va, prašau, kokie 500 metrų tokio šiukšlyno pakelėj.
Vežėjai – prieš kuro vilkikų bakuose ribojimą, muitinė mato kliūčių
Seimo Biudžeto ir finansų komitetui siūlant Vyriausybei įvertinti galimybę iki 600 litrų apriboti vilkikų bakuose įvežamo kuro kiekį, vežėjai nepritaria tokiai idėjai, kuro pardavėjai įspėja apie išaugsiančius taršos mokesčius, o muitininkai – apie tai, kad kuro bakų tikrinimas paskatins eiles.
Aplinkos ministras Simonas Gentvilas sako, kad yra nemažai argumentų, kodėl Lietuva turėtų svarstyti kuro bakuose ribojimą. Pasak jo, tai pagerintų vežėjų konkurencines sąlygas.
Kelyje link Kauno vairuotojui sustreikavo stabdžiai: vilkikas pakibo ant atitvarų
Šeštadienį „Kas vyksta Kaune“ grupėje skaitytojas pasidalijo vaizdu iš užfiksuotos avarijos kelyje Marijampolė-Kaunas. Kauno apskrities vyriausiasis komisariatas (AVPK) informavo apie ant atitvarų pakibusį vilkiką.
„Kelias Marijampolė-Kaunas, ties Juragiais. Eismas sustabdytas (į Kauno pusę). Panašu, kad traktorius ir vilkikas nepasidalino kelio“, – informacija dalijosi „Kas vyksta Kaune“ skaitytojai.
Paaiškino kodėl dujomis varomi vilkikai yra pranašesni
Europos Sąjungos politikams vienareikšmiškai formuojant žaliąjį kursą, o verslo įmonėms keliant vis aukštesnius tvarumo tikslus, ieškoma būdų dekarbonizuoti krovinių pervežimui naudojamą sunkųjį transportą. Elektros pavaros ar kitos netaršios technologijos į sunkvežimių parkus kol kas skverbiasi lėtai, tad vienu iš sprendimų tapo gamtinėmis biodujomis varomi vilkikai.
Lietuvos–Baltarusijos pasienyje vilkikų eilės sumažėjo
Lietuvoje dėl ribojamo vilkikų eismo Lenkijos ir Baltarusijos pasienyje padidėjusios vilkikų eilės visuose kontrolės punktuose savaitės pradžioje sumažėjo.
Lietuvos pasienio kontrolės punktų direkcijos duomenimis, Medininkų punkte antradienio rytą patikros laukė apie 570 vilkikų, kai praėjusį penktadienį jų buvo 620, o pirmadienį – 630. Sumažėjo ir vidutinis laukimo laikas – nuo 60 valandų penktadienį iki iki 55 valandų antradienį.
Pasienyje su Baltarusija nutįso ilgos eilės: skelbiama, kad kai kur gali tekti laukti beveik tris paras
Lietuvos pasienyje su Baltarusija susiformavo didžiulės vilkikų eilės.
Kaip skelbia 15min, Lietuvos pasienio kontrolės punktų direkcijos duomenimis, Medininkų punkte šeštadienio rytą patikros laukė 735, Šalčininkuose – 560, Lavoriškėse – 300, Raigarde – 395 vilkikai.
Kaip minėtam portalui nurodė Valstybės sienos apsaugos tarnybos (VSAT) atstovas Giedrius Mišutis, situacija sudėtingiausia Medininkuose.
Lietuvoje vežėjų teises nuo šiol gins draudimas
Krovinių vežimas – rizikingas verslas. Vilkikui kertant keletą valstybių kiekvienos kelionės metu, kas kelis šimtus kilometrų pradeda galioti kitos šalies kelių eismo taisyklės ir įstatymai. Visų reikalavimų ypatumuose susigaudyti sudėtinga. Dėl savo teisių nežinojimo vežėjai kitose šalyse gali patirti didelių nuostolių ir nepasinaudoti galimybe nuostolius kompensuoti. BTA draudimas rado būdą padėti vežėjams.
„Linava“: eilės pasienyje su Baltarusija toliau auga
„Linava“: eilės pasienyje su Baltarusija toliau auga
Vilnius, kovo 8 d. (BNS Plius). Lenkijai nuo vasario 21 dienos per sieną su Baltarusija praleidžiant tik Europos Sąjungos (ES) ir Europos laisvosios prekybos asociacijos (EFTA) šalių vilkikus, toliau auga jų eilės Lietuvos ir Baltarusijos pasienio postuose.
Muitinė: vilkikų eilės pasienyje su Baltarusija stabilizavosi
Vilkikų eilės Lietuvos pasienio kelio postuose su Baltarusija pastarosiomis paromis stabilizavosi, bet Lietuvos muitinės postai ir toliau dirba viršydami santykinius pralaidumus, juose pasitelktos papildomos pareigūnų pajėgos.
„Šiuo metu stebime situaciją, kai pralaidumą stabdo lėtesnis Baltarusijos pareigūnų darbas.
Kilometrinės vilkikų eilės pasienyje: siūloma Lietuvai uždaryti sienas su Baltarusija
Nuo savaitgalio nutįsusios kilometrinės vilkikų eilės Lietuvos pasienyje su Baltarusija iki šiol nesumažėjo. Muitinė aiškina, kad jau padarė viską: ir pareigūnų skaičių padidino, ir paragino trečiųjų šalių vairuotojus važiuoti per kitus punktus. Tačiau tokios kalbos nė kiek neįtikino vežėjų – jie piktinasi, kad vienašališkai sienas su Baltarusija uždariusi Lenkija Lietuvą pavertė situacijos įkaite.
Uzbekistanas derasi su Lietuva dėl uzbekų vilkikų praleidimo
Lenkijai per pasienyje su Baltarusija esantį vienintelį vilkikams skirtą pasienio kontrolės punktą Koroščine praleidžiant tik Europos Sąjungos (ES) ir Europos laisvosios prekybos asociacijos (EFTA) šalims priklausančius vilkikus, Uzbekistanas ieško galimybių sudaryti savo vežėjams galimybę krovinius gabenti per Lietuvos teritoriją.
Landsbergis: griežtesnių sprendimų dėl vilkikų eilių būtų imtasi blogėjant situacijai
Situacija dėl vilkikų eilių Lietuvos yra stebima, griežtesnių sprendimų jas valdant būtų imtasi blogėjant situacijai, sako užsienio reikalų ministras Gabrielius Landsbergis.
„Kai kurie sprendimai jau priimti dėl trečiųjų valstybių patekimo į Baltarusiją per Lietuvoje esančius pasienio punktus.