mg
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „mg“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „mg“.
Pekinas keršija dėl Europos Sąjungos įvestų muitų kiniškiems elektromobiliams
Europos Sąjunga neseniai įvedė papildomus muitus Kinijoje pagamintiems elektromobiliams, siekiant apsisaugoti vietinius gamintojus nuo nesąžiningų Kinijos vyriausybės veiksmų, skiriant įspūdingo dydžio subsidijas tiems, kas vykdo elektromobilių gamybą. Atsakydama į tai, Kinija svarsto taikyti atsakomąsias priemones prieš Europos automobilius, ypač tuos, kurie į savo modelius montuoja galingus variklius.
Išbandė 26 elektromobilius: siekė sužinoti kaip toli gali nuvažiuoti su viena įkrova
Jungtinės Austrijos ir Norvegijos automobilių klubų pajėgos surengė 26 elektromobilių bandymus, kuriuose buvo siekiama sužinoti kokį atstumą jie gali įveikti su pilna baterijos įkrova.
Nepasitenkinimas didesniais elektromobilių importo tarifais tęsiasi: prognozuoja neigiamą poveikį
Kinijos automobilių gamintojų asociacija (CAAM) pareiškė, kad griežtai nepritaria Europos Sąjungos peržiūrėtam projektui dėl importo tarifų Kinijoje pagamintoms elektrinėms transporto priemonėms, pranešė Kinijos valstybinis transliuotojas.
Pranešime sakoma, jog sprendimas dėl tarifų kelia didžiulę riziką ir neapibrėžtumą Kinijos veiklai ir investicijoms ES.
Nepaisant Kinijos grąsinimų, ES įvedė didesnius muitus kiniškiems elektromobiliams
Europos Sąjunga paskelbė įvedanti papildomus, iki 38 proc. dydžio muitus Kinijoje pagamintiems elektromobiliams. Tyrimą atlikusi ES tvirtai laikosi pozicijos, jog šis sprendimas buvo priimtas nustačius, jog milžiniškos Kinijos vyriausybės subsidijos gamintojams suteikia nesąžiningą pranašumą.
Pagal numatytąsias taisykles, Kinijoje pagamintiems, bet į Europą eksportuojamiems elektromobiliams bus taikomas individualus tarifas.
Atliko elektromobilių nuvažiuojamo atstumo testą: retas pasiekia gamintojo deklaruojamus duomenis
Norvegijos automobilių klubas (NAF) kiekvienais metais surengia elektromobilių bandymus, kuriuose siekiama sužinoti kaip skiriasi gamintojų deklaruojamas nuvažiuojamas atstumas ir kokią distanciją jie gali nuvažiuoti realiomis sąlygomis.
Skirtingai nei daugelyje kitų bandymų, šiuose elektromobiliai turi įveikti kuo didesnį atstumą ne pačiomis palankiausiomis sąlygomis.
Kinijos automobilių gamintojų laukia nemalonumai: Europos Sąjunga teigia turinti nesąžiningos konkurencijos įrodymų
Europos Komisija teigia turinti įrodymų, gebančių pagrįsti teiginius, jog Kinijos vyriausybė tiesiogiai subsidijuoja į Europą eksportuojamus automobilius, praneša naujienų agentūra „Reuters“.
Europos Komisija jau kurį laiką atlieka tyrimą, siekdama išsiaiškinti ar Kinijoje pagaminti elektromobiliai į Europą atvyksta turėdami vieną ir labai aiškų tikslą – sumažinti vietos gamintojų konkurencingumą.
Surengė 1 000 kilometrų bandymą su elektromobiliais: siekė sužinoti kiek laiko trunka kelionė
1 000 kilometrų – distancija, kuri vairuojant automobilį su įprastu vidaus degimo varikliu nėra baisi, tačiau ar tą patį būtų galima pasakyti apie elektromobilius?
Automobilių ir jiems skirtų komponentų bandymus atliekanti įmonių grupė „UTAC“ surengė elektromobiliams skirtą testą, kuriame buvo siekiama išsiaiškinti kiek laiko su elektra varomais automobiliais trunka 1 000 kilometrų kelionė.
Apeliacinis teismas skelbs nuosprendį „MG Grupės“ byloje
Lietuvos apeliacinis teismas trečiadienį skelbs nuosprendį koncerno „MG grupė“, anksčiau besivadinusio „MG Baltic“, politinės korupcijos byloje.
Prokurorai siekia pripažinti buvusį koncerno „MG Baltic“ viceprezidentą Raimondą Kurlianskį kaltu dėl kelių politikų papirkimo ir prekybos poveikiu, siekiant koncernui naudingų sprendimų priėmimo ir skirti jam pusseptintų metų laisvės atėmimo bausmę.
„Grand Prix Polski Pojazdow Zabytkowych“ ralyje dalyvavę lietuvių ekipažai sėkmingai pasiekė finišą
Rugsėjo 18-22 dienomis vykusiame klasikinių automobilių ralyje „Grand Prix Polski Pojazdow Zabytkowych“ dalyviams startavusiems Varšuvoje teko įveikti daugiau, kaip 1000 kilometrų ir varžytis su milžinišką patirtį turinčiais ekipažais.
Finišą pasiekė abu ekipažai iš Lietuvos – Ramūnas Žilionis su Linu Žvinakevičium, bei Andrius Vaitekūnas su Kristupu Adinavičium. Bendroje įskaitoje užimtos 9 ir 5 vietos iš 35 dalyvių.
Europos Komisija pradeda tyrimą, kuris nulems ar elektromobiliai iš Kinijos bus apmokestinti didesniu importo tarifu
Europos Komisija paskelbė inicijuojanti tyrimą, kuris leistų priimti galutinę išvadą ar turėtų įvesti papildomus tarifus į Europą plūstantiems elektromobiliams iš Kinijos. Pasak Europos Komisijos, šį tyrimą pradėti paskatino įtarimai, jog Europos rinką siekiantys užvaldyti automobilių gamintojai iš Kinijos konkurencingą kainą gali pasiūlyti tik dėl nesąžiningų Kinijos valstybės teikiamų subsidijų.
REKLAMA
REKLAMA
Apeliacinis teismas baigė nagrinėti „MG Grupės“ bylą, verdiktas – lapkritį
Lietuvos apeliacinis teismas ketvirtadienį baigė nagrinėti koncerno „MG Grupės“, anksčiau besivadinusios „MG Baltic“ politinės korupcijos bylą ir lapkričio pabaigoje skelbs savo verdiktą.
„Kolegija išeis priimti sprendimo. Atsižvelgiant į tai, kad bylos apimtis yra didžiulė, atsižvelgiant į skundų motyvus, taip pat atostogas, byloje sprendimą skelbsime vėliau, nei įprastai bylose.
Gynėjas: išteisinamasis nuosprendis „MG Grupės“ byloje turi būti paliktas galioti visiems
Išteisinamasis nuosprendis koncerno „MG grupė“ politinės korupcijos byloje turi būti paliktas galioti visiems išteisinamiesiems, sako vieno iš išteisintųjų eksliberalo, buvusio Seimo nario Gintaro Steponavičiaus advokatas.
Apleistame angare Nyderlanduose – net 250 apleistų istorinių, klasika tapusių automobilių
Interneto archyvuose galima atrasti keletą reikšmingų įvykių, kurių epicentre atsidūrė dešimtys ar net šimtai užmirštų automobilių, kadaise priklausiusių pasiturinčiam kolekcionieriui. Nors užmirštų automobilių istorijos pasirodo bent kartą į vieną mėnesį, tačiau Nyderlanduose atrastas lobis nustebins net ir daug ko mačiusius.
Atskleidė, kurie elektromobiliai greitkelyje nuvažiuoja didžiausią atstumą
Tai, kas tradicinių automobilių vairuotojams yra įprasta, elektromobilių vairuotojams tai gali pasirodyti beveik neįmanoma. Jeigu 55 litrų talpos degalų baką turintis automobilis, naudojantis benziną ar dyzeliną, važiuodamas greitkeliu gali be didesnių problemų įveikti 700 kilometrų atstumą, net ir pats efektyviausias elektromobilis negali įveikti net 500 kilometrų.
Europos automobilių gamintojai praranda rinkos dalį Kinijoje: ar jau atėjo lūžio metas?
Daugelį metų Kinijos gyventojai gerbė užsienietiškų, ypač europietiškų automobilių gamintojų produktus. Jie, atsižvelgdami į inžinerinį pranašumą ir sukauptą patirtį, jie griebėsi įvairiausių priemonių ir būdų, jog galėtų prilygti analogams iš Europos ar JAV.
Iš pradžių Kinijos valdžia nusprendė, jog vakarietiškų automobilių gamintojai, norėdami pradėti savo veiklą Kinijoje, turėjo atidaryti gamyklą Kinijoje, bendradarbiaujant su vietos gamintoju.
Tyrimas: naują automobilį 2022-ais metais linkęs įsigyti kas trečias lietuvis
Nauji metai daugeliui šalies gyventojų tampa puikiu startu naujų siekių planavimui ar svajonių įgyvendinimui. Ne išimtimi tampa ir didelių pirkinių įsigijimas. Šalyje atliktas visuomenės nuomonės tyrimas rodo, kad naują automobilį 2022-ais metais linkęs įsigyti kas trečias lietuvis.
Septynios ralio legendos pasirodys Paryžiuje įvyksiančiame aukcione
Kiekvienas automobilių sporto gerbėjas galėtų labai greitai įvardinti jam labiausiai patinkančią, į atmintį įstrigusią Pasaulio ralio čempionato erą.
Kai kurie iki šiol prisimena laikotarpį, kuriame tarpusavyje grumdavosi Colin McRae ir Richard Burns. Kitai autosporto grupei labiausiai patiko Tommi Makineno dominavimas, tačiau štai šie automobiliai simbolizuoja tragišką, pavojingą ir tuo pačiu jaudinančią Pasaulio ralio čempionato erą.
Ar „MG Cyberster“ eskizai gali būti užuomina į naują sportišką rodsterį?
Jaunoji automobilių entuziastų karta išgirdusi „MG“ vardą dažniausiai suglumsta. Greita ir keletą paspaudimų pareikalaujanti paieška labai greitai leido suprasti, jog „MG“ kadaise buvo itin žymus automobilių gamintojas, dabar priklausantis Kinijos koncernui, kuris nėra linkęs patenkinti benzingalviškų norų. Bent jau iki šiol.
Sportiškų automobilių ikona – „MG MGB“
Galiniai varomieji ratai, priekyje sumontuotas variklis ir per vidurį sėdintis mėsos gabalas. Ne, tai ne „Mazda MX-5“ ar bet kuris kitas klasikinės komponuotės automobilis. Tai garsusis „MG MGB“, kuris visiems laikams pakeitė sportiškų automobilių veidą.
„MG“ markės gamykloje plušėję specialistai visuomet orientuodavosi į dinamiškus, smagiai valdomas mašinėles.
Išskirtinės technikos parodoje apsilankęs Ruslanas: „Nustebino dalyvių gausa“
Įdomių, retų, tik ypatingomis progomis į bendro naudojimo kelius išriedančios technikos gerbėjų susibūrimai, bent jau didžiausiose Europos šalyse, yra pakankamai dažnas reiškinys. Vieną ir tą patį pomėgį turintys bendraminčiai noriai renkasi į iš anksto sutartą vietą ir tiesiog mėgaujasi automobilių entuziastų kompanija.
„MG EX-E“ : Britiškas superautomobilis su ralio bolido genais
Pasinaudoti automobilių sporte įgauta patirtimi ir sukurtais komponentais skubėjo praktiškai visi didieji automobilių gamintojai. „Audi“, tapusi „Quattro“ pavaros pioniere labai greitai ją adaptavo serijinėje gamyboje buvusiems automobiliams, „Lancia“ perpratusi nepriklausomos pakabos konfigūracijos ypatumus labai greitai užkrėtė ir kitus gamintojus.
Nacionalinės mokėjimo agentūros vadovas kratosi draugystės su Kurlianskiu
Nacionalinės mokėjimo agentūros (NMA) vadovas Erikas Bėrontas neneigia pažįstantis ir bendravęs su koncerno „MG Baltic“ politinės korupcijos byloje teisiamu buvusiu koncerno viceprezidentu Raimondu Kurlianskiu. Manoma, kad LNK televiziją ir portalą alfa.lt valdęs „MG Baltic“ siekė daryti įtaką politikams, siekdamas gauti kuo daugiau viešinimo projektų lėšų.
„MG Metro 6R4“: Nuo idėjos iki homologacijos
„British Leyland“ – vieną didžiausių to meto automobilių koncernų galima kaltinti dėl daugybės dalykų: prastos surinkimo kokybės, dar prastesnių automobiliams skirtų komponentų ar atsainaus požiūrio į tam tikrų markių valdymą.
Nepaisant milžiniško ir sunkaus trūkumų kraičio, didžiausiame D.Britanijos automobilių koncerne dirbo gausus būrys talentingų inžinierių, kurie žinojo kokius ingredientus reikia naudoti, norint sukurti įstabų automobilį.
„MG“ žada sukurti elektra varomą „Mazda MX-5“ konkurentą
Vargu ar „MG“ markės atgimimą galėtume vertinti teigiamai. Grandiozinių planų turėję „MG“ prekinio ženklo valdytojai nusprendė imtis radikalių permainų, kurios leistų visame pasaulyje žinomam gamintojui sugrįžti prie savo ištakų.
Šiuo metu „MG“ prekinis ženklas priklauso Kinijos koncernui – „SAIC Motor“. Bent jau Kinijoje, „MG“ markės modelių gama atrodo visai neblogai. Pirkėjai gali rinktis iš hečbekų, sedanų ar krosoverių. Tuo tarpu situaciją Europoje atrodo apgailėtai.
Pasivaikščiokite po naują, bet jau apleistą „MG“ gamyklą
Apleistos automobilių gamyklos nėra itin retas reiškinys, ypač tose šalyse, kurios turi spalvingą ir turtingą automobilių pramonės istoriją. D.Britanija yra viena iš jų.
D.Britanijos automobilių pramonė, kadaise, buvo viena didžiausių ir įtakingiausių. Dabar – patys žinomiausi automobilių pramonės vardai priklauso užsienio investuotojams arba renka dulkes automobilių pramonės istorijos vadovėliuose.
Algimantas: „Negaliu pasakyti kuo, bet jis mane sužavėjo“
Šiuo metu automobilių pramonėje dominuoja gamintojai iš Vokietijos. Puikų ir tvirtą pagrindą sukūrę vokiečiai dabar priverčia vargti konkurentus iš kitų šalių ar regionų.
D.Britanija kadaise buvo viena didžiausių automobilių pramonės žaidėjų. Šioje šalyje vienu metu buvo pagaminama daugiau automobilių negu buvo importuojama iš kitų šalių.
„MG ZT 260“: Kas čia per velnio išmislas?
„Mes norėjome sukurti geriausiai valdomą priekiniais ratais varomą automobilį“, - tai yra žodžiai, kurie skambėjo iš tuometinio „MG“ markės vadovo lupų, kuomet už jo nugaros stovėjo naujutėlis britiškų automobilių gamintojos modelis - „MG ZT 260“.
Sukurti smagiai valdomą, priekiniais ratais varomą automobilį nėra labai sudėtinga. Pažiūrėkime į „Alfa Romeo“, „Peugeot“, „Honda“ ar „Ford“ markių kūrinius - šių gamintojų gretose yra vienas modelis, kuriam netrūksta charizmos ir entuziastiškumo.
Karolis Raišys: „Į Monte Karlą grįžtu kovoti dėl aukščiausio rezultato“
„Flameris Racing“ komandos lenktynininkai antrus metus iš eilės grąžins Lietuvos vėliavą į seniausią pasaulyje Monte Karlo istorinį ralį. Kitų metų sausio 31 – vasario 7 d. vyksiančiose prestižinėse klasikinių automobilių lenktynėse Karolis Raišys ir šturmanas Vidimantas Gečiauskas važiuos tuo pačiu 1965 m. gamybos britišku „MGB Roadster“ ir startuos iš Reimso miesto Prancūzijoje.
Kietas „Roveris“ - frazė, kuri neegzistuoja?
Ar žinote kuo D.Britanijos automobilių pramonė skiriasi nuo Vokietijos, Japonijos, JAV ar net Rusijos, kuri niekuomet nebuvo labai rimtas žaidėjas? D.Britanija automobilių pramonė iš visų išsiskiria tuo, jog turi didžiausią nepriklausomų gamintojų skaičių.
Dabar šioje šalyje veikia kelios dešimtys nepriklausomų automobilių gamintojų, tačiau prieš 50 ar 60 metų situacija buvo žymiai geresnė.
Karolis Raišys finišavo istoriniame Monte Karlo ralyje
Nepaisant pakeliui užklupusių techninių bėdų, lenktynininkas Karolis Raišys ir šturmanas Vytautas Černiauskas įveikę visą „Rallye Monte-Carlo Historique“ distanciją ir ankstyvą trečiadienio rytą kirto finišo liniją Monake.
Tikslas pasiektas
Visa komanda džiaugiasi, jog pavyko pasiekti svarbiausią tikslą – kirsti finišo liniją. Viso „Flameris Racing“ lenktynininkai įveikė 14 specialiųjų greičio ruožų. Ypač sunkūs buvo paskutiniai du, surengti vėlyvą naktį.
Į „Rallye Monte-Carlo Historique“ palydėtas Karolis Raišys: laukia kelių tūkstančių kilometrų ilgio įsimintina kelionė
Antradienio vakarą Vilniuje „Flameris Racing“ komandos ekipažas – lenktynininkas Karolis Raišys ir šturmanas Vytautas Černiauskas – buvo palydėti į istorinį „Monte-Carlo“ ralį. Jau kitą savaitę jie startuos ryškiausiose klasikinių automobilių lenktynėse pasaulyje.
Į palydėtuvių renginį „Comfort Hotel LT“ viešbutyje įsikūrusiame „Time“ restorane lenktynininkas Karolis Raišys ir šturmanas atvyko „MGB Roadster Works“ rodsteriu tiesiai iš komandos dirbtuvių Šiauliuose.
Karolis Raišys pristato „Rallye Monte-Carlo Historique“ lenktynėms paruoštą mašiną
Istoriniame Monte Karlo ralyje sausio 25 d. startuosiantis pirmasis lietuvių ekipažas važiuos 1965 metų gamybos britišku rodsteriu „MGB Roadster Works“. Po pusę metų trukusios restauracijos, lenktynininkas Karolis Raišys ir šturmanas Vytautas Černiauskas sės į mašiną, kuri atrodo kaip ką tik išriedėjusi iš gamyklos.
Didžiosioje Britanijoje pagamintas MG rodsteris turi 1,8 litro keturių cilindrų variklį, pasiekiantį apie 80 AG.
Karolio Raišio startinis numeris istoriniame Monte Carlo ralyje – 313
Lenktynininkas Karolis Raišys ir šturmanas Vytautas Černiauskas jau žino kokiu skaičių deriniu bus papuoštas jų 1965 metų MGB rodsteris istorinėse „Rallye Monte-Carlo“ lenktynėse. Pirmas lietuvių ekipažas seniausiose pasaulyje ralio lenktynėse startuos 313 numeriu.
350 dalyvių
Nuo 1911 metų rengiamas „Rallye Monte-Carlo“ renginys – tikra automobilių sporto puošmena.
Istoriniame Monte Karlo ralyje Karolis Raišys Lietuvai gražins moralinę skolą
Prestižiniame „Monte Carlo Historique” ralyje 2017 m. sausio 25 – vasario 1 d. dalyvaus pirmasis ekipažas iš Lietuvos. „Flameris Racing” komandos lenktynininkas Karolis Raišys ir šturmanas Vytautas Černiauskas į dvidešimtą kartą rengiamas klasikinių automobilių lenktynes vyks specialiai joms paruoštu 1965 m. gamybos britišku „MGB Roadster“.
Istorinių lenktynių dvasia
Seniausias pasaulyje Monte Karlo ralis pirmą kartą surengtas 1911 m. ir nuo to laiko yra neatsiejama ne tik automobilių sporto ist...
Paryžius 2016 : Klasikinių automobilių aukcionas
Tarptautinės automobilių parodos didžiausią dėmesį skiria naujiems, tik ką pagamintoms mašinoms. Kiekvienoje tarptautinėje parodoje įvyksta kelios dešimtys premjerų, nesuskaičiuojamas kiekis prezentacijų, kurios kalbama apie automobilių pramonės dabartį ir ateitį.
Retkarčiais, milžinišką svarbą turinčių automobilių parodų organizatoriai po savo sparnu priglaudžia ne tik naujų automobilių gamintojus, bet ir senų automobilių globėjus, kurie jais rūpinosi ne penkis ir ne dešimt metų.
10 hečbekų, kurie turėjo gale sumontuotą variklį
Kodėl beveik kiekvienas superautomobilis turi viduryje sumontuotą variklį? Tikrai ne dėl galimybės apsunkinti vairuotojų gyvenimą. Šio tipo modelių kūrėjai pasakytų, jog viduryje sumontuotas variklis automobiliui suteikia visiškai kitokias valdymo savybes, padeda pasiekti puikų svorio paskirstymą tarp ašių.
„London Motor Show 2016“ : D.Britanijos automobilių industrijos atspindys
Tarptautinė automobilių paroda D.Britanijoje pirmą kartą buvo surengta 1903 metais. Nors pirmieji bandymai surengti pasaulinio lygio automobilių parodą nebuvo labai sėkmingi, tačiau nuolatos augantis vietinių gamintojų susidomėjimas padėjo atkreipti ir kitų markių dėmesį.
D.Britanijos automobilių paroda pakilimą išgyveno 1978 - 2004 metais. Kiekvienais metais šioje parodoje buvo pristatomos pasaulinės premjeros, į parodą atvykdavo garsiausi pasaulio inžinieriai, dizaineriai ir lenktynininkai.
„Group B“ : Filmas apie legendinę ralio grupę
Daugelis automanų pripažins, jog „Group B“ ralio grupės automobiliai buvo patys geriausi. Pavojingi, skatinantys fantaziją, milžiniškų žiūrovų apsuptyje siautėję bolidai iki šiol yra prisimenami ne kaip žiaurūs žudikai, bet kaip inžinierių svajonės.
Tuomet tarptautinė automobilių sporto federacija žengė labai drąsų žingsnį ir atrišo rankas visiems planetoje gyvenantiems inžinieriams.
Naudotas „MG TF“: Kaprizingas, bet malonus vairuoti rodsteris
Kiekvieną kartą, kai diskusija pakrypsta link „MG“ markės automobilių, daugelio automanų galvose švyti senas, britiškas klasikinės komponuotės modelis arba šiek tiek sportiškiau atrodantis „Rover“ hečbekas su „MG“ logotipu.
Karolis Raišys šių metų sezoną baigė lenktyniaudamas miškais ir karjerais Vokietijoje
2014-ųjų Lietuvos 2WD ralio čempiono Karolio Raišio sezonas pasibaigė „ADVM Lauzits“ varžybomis Vokietijoje, kuriose jis startavo su šturmanu Mindaugu Kašalynu ir ištikimu „Flameris Racing ENEOS“ komandos BMW M3 automobiliu.
8 cilindrų plaktuvą turintis „MGB GT“
„MG MGB GT“ mena laikus, kai visas pasaulis ėjo iš proto dėl kompaktiško, klasikinės komponuotės automobilio, kuris teiktų didžiulį malonumą vairuojant. Britai, išradę pigaus ir daugeliui prieinamo sportiško automobilio receptą, išgyveno iki šiol dar nematytą pakilimą.
„MG MGB“ buvo gaminamas su kupė arba kabrioleto kėbulo tipais. Užpakalinę dalį mėgstantis išriesti „MG“ buvo komplektuojamas su keturių, šešių ir aštuonių cilindrų motorais.
„Donington Park“ lenktynių trasoje - aršios BTCC čempionato lyderių kovos
Praėjusį savaitgalį įvykusiose BTCC lenktynėse netrūko aršių kovų. Jasonas Plato, Colinas Turkingtonas ir Mattas Neal'as demonstravo aukščiausio lygio automobilių valdymą ir kiekvienose lenktynėse grūmėsi tarpusavyje dėl pirmosios vietos.
Pirmosiose savaitgalio lenktynėse geriausiai pasirodė Jasonas Plato. Šiemet privačios komandos garbę ginantis BTCC čempionas, nuo pat pirmojo lenktynių rato įsiveržė į priekį ir lyderio pozicijos neužleido niekam.
„MG“ toliau dalyvaus BTCC čempionate, tačiau Jasonas Plato komandą paliks
„Britiškų“ automobilių gamintoja „MG“ šiandien pranešė, jog ji dalyvaus 2015 metų BTCC žiedinių lenktynių čempionate, tačiau vargu ar komandos lyderis ir daugkartinis BTCC čempionato laimėtojas, Jasonas Plato, pasiliks.
Po ilgos pertraukos, automobilių gamintojas „MG“ į BTCC sugrįžo 2012 metais.
MG ruošiasi sukurti Mazda MX-5 konkurentą
MG kadaise visame pasaulyje buvo žinoma dėl kompaktiškų, lengvų, greitų ir dinamiškų kabrioletų. Vėliau, kai kompanijos vadovybės prioritetai pasikeitė, britiškų kabrioletų tradicijas parėmė Mazda, kuri 1989 metais pristatė pirmos kartos MX-5.
Tačiau pasak MG kompanijos rinkodaros vadovo Guy Jones, ateityje išvysime naujomis spalvomis atgimsiantį MG TF, kuris turėtų pasirodyti per artimiausius keturis metus.
MG Dynamo : Britai neria į elektromobilių liūną
Prieš devyneris metus, bankrutavusį automobilių gamintoją MG įsigijo SAIC - vienas didžiausių koncernų Kinijoje. Vis dėlto, naujieji MG savininkai nepanoro investuoti milžiniškų sumų į naujų produktų kūrimą.
Nors per pastaruosius du metus SAIC investicijos į MG padidėjo, tačiau vargu ar to užteks norint sugrąžinti gamintoją į šlovingąjį olimpą.
Pasak MG kompanijos vadovų, norint įsitvirtinti Europoje, markės modelių gamoje turi atsirasti padidinto pravažumo automobilis ir elektromobilis.
„ORLEN Lietuva Classic Rally” portretai : „MG B GT“
Šių metų „ORLEN Lietuva Classic Rally” startas – rugpjūčio 24-ąją. Liko mažiau nei dvi savaitės. Pats metas pradėti ralio dalyvių portretų ciklą, kurį atidaro Karolis Raišys – nuostabaus MG B GT kupė automobilio šeimininkas.
„Aš nemyliu automobilių. Žodis meilė tam netinka. Aš juos mėgstu, mėgstu jų sukuriamą emociją, mėgstu kaip jie kelionei suteikia savitumą. Lyg dėvėtum rūbą – vieną į teatrą, kitą į parką. Vairuodamas šį MG B GT aš pasineriu į jį.
„MG" naujasis mažylis bus siūlomas visoje Europoje
D.Britanijoje įsikūrusi automobilių kompanija „MG", šiandien pristatė naują kompaktišką hečbeką, kuris bus siūlomas ne tik D.Britanijoje, bet ir visoje Europoje.
„MG3" vardu pakrikštytas automobilis D.Britanijoje prekyboje pasirodys šių metų vasarą, o likusioje Europoje turėtų pasirodyti kitų metų pradžioje.
„MG" teigia, jog naujasis „MG3" konkuruos ne su įprastais šio segmento automobiliais, tačiau taikysis į pačius stilingiausius ir populiariausius.
Naujasis „MG" visureigio konceptas
Kadaise neįtikėtinu populiarumu besidžiaugęs automobilių gamintojas „MG", šiais laikais turi vaikščioti nuleista galva ir daryti tai, ką liepia valdžia sėdinti Kinijoje.
„SAIC Group" priklausantis automobilių gamintojas, Šanchajaus automobilių parodoje pristatys naują kompaktiško visureigio konceptą - „CS". Kaip ir daugelis gamintojų, taip ir „MG" nori savo dalies kompaktiškų visureigių rinkoje.
Dvigubas „MG" ir Jasono Plato dublis
Šiandien su trenksmu buvo atidarytas 2013 metų „BTCC" sezonas Brands Hatch trasoje.
Pirmąsias dienos lenktynes laimėjęs Jasonas Plato, tą patį padarė ir antrose dienos lenktynėse.
Nuo pat antrųjų lenktynių pradžios į priekį įsiveržęs Jasonas Plato, neužleido lyderio pozicijos ne vienam „BTCC" čempionate dalyvaujančiam pilotui.
Pirmose „BTCC" lenktynėse Brands Hatch trasoje laimėjo „MG"
Praeitais metais į „BTCC" čempionatą sugrįžusi „MG" komanda su daugkartiniu „BTCC" čempionu priešakyje - „Jasonu Plato", šiandien laimėjo pirmąsias dienos lenktynes Brands Hatch trasoje.
Po įnirtingos kovos, pergalę nuskynė Jasonas Plato, kuris pilotuodamas „MG", nepaliko vilčių kvalifikacijos laimėtojui Andrew Jordanui su „Honda". Kvalifikacijos nugalėtojas, Andrew Jordanas, lenktynių metu vos nepasitraukė iš varžybų, nes per plauką išvengė kontakto su kitu „BTCC" čempionato pilotu.