darius vaičiulis
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „darius vaičiulis“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „darius vaičiulis“.
Į Antarktidą su misija išvyko ekstremalaus sporto entuziastas Darius Vaičiulis
Įspūdžiais iš sudėtingos ir išbadymų kupinos kelionės į Antarktidą dalijasi ekstremalaus sporto entuziastas Darius Vaičiulis. Į ekstremalią kelionę leidęsis ne tik savęs išbandyti, bet ir turėdamas kilnią misiją.
Iš paties piečiausio žemės rutulio taško – Pietų ašigalio linkėjimus siunčia ekstremalaus sporto entuziastas Darius Vaičiulis.
Darius Vaičiulis įveikė pirmąjį ekspedicijos etapą: pasiekė Akselio Haibergo ledyno viršūnę
Ekstremalaus sporto entuziastas
Darius Vaičiulis įveikė pirmąjį ekspedicijos Antarktidoje etapą – po 14 dienų kopimo keliautojas pasiekė trijų kilometrų aukščio Akselio Haibergo ledyno viršūnę. Dabar laukia antrasis ekspedicijos etapas – 500 kilometrų žygis slidėmis Poliarine plynaukšte, kurį vainikuos iškelta organizacijos „Gelbėkit vaikus“ vėliava Pietų ašigalyje.
D. Vaičiulis ir dar trys keliautojai į ledyną Lietuvos laiku įkopė gruodžio 14 d. vakarą.
Darius Vaičiulis pasiekė ekspedicijos pradžios tašką – iki Pietų ašigalio teks įveikti daugiau nei 600 kilometrų
Praleidęs devynias dienas Antarktidoje ir sulaukęs tinkamų oro sąlygų, Darius Vaičiulis pasiekė pradinį ekspedicijos tašką – vietą, kurioje kontinentas išlenda iš užšalusios Roso jūros. Ant 150 metrų storio ledo nusileidęs lėktuvas, D. Vaičiulį ir tris jo bendražygius paliko taške, kur paskutinius dvejus metus nėra buvęs nei vienas žmogus. Dabar iki Pietų ašigalio teks įveikti didesnį nei 600 kilometrų atstumą, o jį pasiekus bus iškelta „Gelbėkit vaikus“ vėliava.
Alpinistas Darius Vaičiulis Antarktidoje aptiko Roaldo Amundseno žinutę
Praleidęs devynias dienas Antarktidoje ir sulaukęs tinkamų oro sąlygų, alpinistas Darius Vaičiulis pasiekė pradinį ekspedicijos tašką – vietą, kurioje kontinentas išlenda iš užšalusios Roso jūros.
Ant 150 metrų storio ledo nusileidęs lėktuvas D. Vaičiulį ir tris jo bendražygius paliko taške, kur paskutinius dvejus metus nėra buvęs nei vienas žmogus. Dabar iki Pietų ašigalio teks įveikti didesnį nei 600 kilometrų atstumą, o jį pasiekus bus iškelta „Gelbėkit vaikus“ vėliava.
Antano Juknevičiaus šturmanu buvęs Darius Vaičiulis šių metų Dakaro ralį praleis
Ekstremalaus sporto entuziastas, užkariavęs aukščiausią kiekvieno kontinento viršūnę, nuotykių ieškotojas Darius Vaičiulis rengiasi naujam iššūkiui – ilgiau nei mėnesį truksiančiai ekspedicijai į Antarktidą.
Jo tikslas – pasiekti Pietų ašigalį, o jame – iškelti „Gelbėkit vaikus“ vėliavą. Tokiu būdu siekiama atkreipti visuomenės dėmesį į sudėtingomis sąlygomis gyvenančių vaikų problemas ir skatinti jas spręsti kartu.
Marijonas Mikutavičius – apie nepamirštamą vasarą: išbandė save naujame amplua
Pernai Marijonas Mikutavičius sukūrė milijonų peržiūrų sulaukusį vasaros hitą, kuriame retoriškai klausė: ar gali būti, kad kelionės visos baigės? Ši vasara parodė, kad tikrai ne. Pats dainininkas spėjo pakeliauti ir su šeima, ir su draugais. Šią vasarą vyksta ir ilgai laukti dideli koncertai.
Ekstremalas Vaičiulis – apie Dakarą, įveiktas viršukalnes ir ateities planus
„Bet kas gali į lipti į kalną“, – įsitikinęs ekstremalių pramogų gerbėjas Darius Vaičiulis, kuris nuolat jaučia adrenalino poreikį. Tai, kas kitiems kelia šiurpą ir baimę, jam yra malonus laiko leidimas, kurio pats Darius nevadina sportu.
Sugrįžo Dakaro dalyviai: Juknevičius kalbėjo apie naują automobilį, Vanagas turėjo kelias viltis
Vėlų šeštadienio vakarą Vilniaus oro uoste nusileido lėktuvas, kuris iš Saudo Arabijos pargabeno šešis 2021 m. Dakaro ralį užbaigusius ekipažus iš Lietuvos.
Pirmieji laukiamajame pasirodę Antanas Juknevičius ir Darius Vaičiulis, kurie buvo geros nuotaikos, tačiau užsiminė, kad su jų turimu aštuonerių metų senumo automobiliu tai buvo paskutinis Dakaras.
„Dakarą vertinu labai gerai, nes su tokiu automobiliu kaip mūsų, būti tokioje vietoje.
Juknevičius kitais metais žada sugrįžti, šturmaną reikės „įkalbinėti“
„Antanas padarė dvi minutes kainavusią navigacinę klaidą, tai sakiau, kad sėstų į savo vietą“, - iš automobilio išlipęs su šypsena veide į finiše susirinkusius žurnalistus kreipėsi navigatorius Darius Vaičiulis, pateikęs trumpą dienos apžvalgą.
Dvyliktasis greičio ruožas. Iš Janbu į Džedą
Dvyliktasis 2021-ųjų etapas. Iš Raudonosios jūros skalaujamo Janbu į Saudo Arabijos uostamiestį Džedą. Dakaro karavanas grįžo ten, iš kur pajudėjo.
Antanas Juknevičius: „Atėjo metas pirkti naują automobilį“
Saudo Arabijoje prie pabaigos artėja Dakaro ralis. Antanas Juknevičius su Dariumi Vaičiuliu („KREDA“) po 11-ojo etapo bendroje įskaitoje užima 26-ą vietą ir ketvirtadienį mėgins pakilti aukščiau. Lietuviai žemyn jau neturėtų nukristi, nes artimiausius persekiotojus lenkia beveik pusvalandžiu, o štai priekyje mažiau nei 22 min. intervale yra net keturi ekipažai.
Po priešpaskutinio etapo A.Juknevičius ir D.Vaičiulis tradiciškai atsakinėjo į fanų klausimus.
REKLAMA
REKLAMA
Du ratus vieno lenkimo metu paklojęs Juknevičius: „Pasipustėm padus, nes trūko kantrybės laukti“
„Gal leisk man vairuoti greičio ruože rytoj? Nebegalime tiek ratų pramušinėt“, - sugrįžęs į bivuaką ir iš automobilio išlipęs su šypsena veide kreipėsi į savo komandos draugą navigatorius Darius Vaičiulis, pateikęs trumpą dienos apžvalgą.
Vienuoliktasis greičio ruožas. Iš Al Ulos į Janbu
Vienuoliktasis 2021-ųjų etapas. Iš UNESCO pasaulio paveldo sąraše esančio Al Ulo į Raudonosios jūros skalaujamų krantų Janbu.
Juknevičius pateko į incidentą: „Važiavom kaip į turgų su močiutės kiaušiniais“
„Gal leisk man vairuoti greičio ruože rytoj? Nebegalime tiek ratų pramušinėt“, - sugrįžęs į bivuaką ir iš automobilio išlipęs su šypsena veide kreipėsi į savo komandos draugą navigatorius Darius Vaičiulis, pateikęs trumpą dienos apžvalgą.
Vienuoliktasis greičio ruožas. Iš Al Ulos į Janbu
Vienuoliktasis 2021-ųjų etapas. Iš UNESCO pasaulio paveldo sąraše esančio Al Ulo į Raudonosios jūros skalaujamų krantų Janbu.
Antanas Juknevičius: „Šovėm gal keturis metrus į viršų“
„Dešimtoji diena. Diena, kai neturime priekaištų vienas kitam“, - vos išlipęs iš automobilio sakė navigatorius Darius Vaičiulis, pateikęs trumpą dienos apžvalgą.
Dešimtasis greičio ruožas. Iš Neomo į Al Ulą
Dešimtasis 2021-ųjų etapas. Iš ateities miesto Neomo į UNESCO pasaulio paveldo sąraše esantį Al Ulą. Dešimtasis greičio ruožas Dakaro karius pasitiko 583 kilometrų diena, iš kurių 342 kilometrai reikalavo aktyvuoto kovinio režimo.
Keturis metrus virš žemės pakilęs Juknevičius: „Kaklą dar dabar skauda“
„Dešimtoji diena. Diena, kai neturime priekaištų vienas kitam“, - vos išlipęs iš automobilio sakė navigatorius Darius Vaičiulis, pateikęs trumpą dienos apžvalgą.
Dešimtasis 2021-ųjų etapas. Iš ateities miesto Neomo į UNESCO pasaulio paveldo sąraše esantį Al Ulą. Dešimtasis greičio ruožas Dakaro karius pasitiko 583 kilometrų diena, iš kurių 342 kilometrai reikalavo aktyvuoto kovinio režimo.
A.Juknevičius: apie epizodą su S.Kariakinu ir „chamus“ trasoje
Dakaro legenda Antanas Juknevičius jau ne pirmus metus ralio finišo siekia su tuo pačiu „Toyota Overdrive Hilux“ modeliu, kurį anksčiau ar vėliau reikės pakeisti, norint kovoti dėl aukštesnių pozicijų.
Šiandienos etapą įveikęs Antanas Juknevičius: „Akmenys, akmenys, akmenys“
Devintajame 2021-ųjų etape Dakaro dalyvius pasitiko 579 kilometrų diena, iš kurių 465 kilometrų sudarė greičio ruožas ir sąlyginai trumpas, 114 kilometrų pervažiavimas bendrojo naudojimo keliais iš komandos stovyklavietės ir atgal iki jos, pasiekus finišą. Dakaro karavanas šiandien lieka tame pačiame mieste, iš kurio ryte pajudėjo greičio ruožo link.
Devintajame, 465 kilometrų greičio ruože startas buvo duotas Raudonosios jūros pakrantėje.
Antano Juknevičiaus šturmanas Darius Vaičiulis: „Vargom, kol šviesos baigėsi“
„Diena be rezultato, bet toks tas Dakaras. Čia likimas kortas visiems maišo. Rytoj bus sunki, bet gera diena. Atsigriebsim tą prarastą laiką“, - vos tik grįžęs į uždarą bivuaką, sakė lenktynininkas, iškankintas pirmosios maratono dienos techninių sunkumų, bet neprarandantis optimizmo. O dabar, pasukime laikrodžio rodyklę į priekį ir informacinių technologijų pagalba pažvelkime į tai, kas laukė lenktynininkų antrajame maratoniniame greičio ruože.
Su techninėmis problemomis Antanas Juknevičius: „Dvi maratoninės dienos bus labai svarbios“
„Dvi maratoninės dienos bus labai svarbios. Jos permaišys visas kortas“, - per vienintelę poilsio dieną dalijosi mintimis lenktynininkas. O dabar, pasukime laikrodžio rodyklę į priekį ir laiko kilpos pagalba pažvelkime į tai, kas laukė lenktynininkų pirmajame maratoniniame greičio ruože.
Septintasis greičio ruožas. Maratono tempu Iš Hailo į Sakaką.
Dakaro pusiaukelė: geriausią rezultatą pademonstravęs Antanas Juknevičius pasiekė šeštąjį greičio ruožo finišą
„Tai ką, pusę Dakaro įveikta“, - dalijosi mintimis lenktynininkas, vos tik kirtęs šeštojo greičio ruožo finišo liniją. Atsukime laikrodžio rodyklę atgal ir pasižiūrėkime į tai, kas šiandien laukė lenktynininkų.
Šimtu kilometrų sutrumpintas šeštasis greičio ruožas. Iš Al Qaisumah į Hailą. Smėliu „grįstu“ keliu į automobilių sporto meką.
Antanas Juknevičius: „Šiandien buvo sunki, Dakariška diena“
„Rytoj laukia sunki, sakyčiau, žiauri diena, nes ratai kentės. Priekyje turėsime tik automobilius, greitus automobilius, o mums tik to ir reikia“, - sakė po ketvirtojo greičio ruožo į bivuaką sugrįžęs lenktynininkas Antanas Juknevičius, Saudo Arabijos platybes užklojus sutemoms.
Popierių pakeitusi elektroninė Dakaro kelio knyga: pliusai ir minusai navigatoriaus akimis
Dakaro naujovė - elektroninės kelio knygos, „įsitaisiusios“ planšetėse su navigatoriaus lietimui jautriu ekranu - trečias greičio ruožų bendražygis lenktyninių automobilių kokpituose 2021-iais metais.
Navigaciniai iššūkiai ir jų išprovokuotos klaidos verčia susimokėti komandos ekipažą labai brangiai laiko, žmogiškųjų resursų ir vietos galutinėje klasės įskaitos lentelėje sąskaita.
Bendroje įskaitoje kylantis Juknevičius: „Pagavom savo tempą“
Trečiadienį Saudo Arabijoje tęsiasi 2021 m. Dakaro ralis, kuriame toliau dalyvauja ir šeši ekipažai iš Lietuvos. Ketvirtame greičio ruože dalyviams reikėėjo įveikti kol kas ilgiausią maršrutą – viso 813 km, iš kurių 337 km sudarė greičio ruožas.
Antanas Juknevičius ir Darius Vaičiulis („KREDA“, Toyota Hilux Overdrive OTB) finišavo nuo lyderio atsilikę 27 min. 56 sek.
Antanas Juknevičius pasiekė ketvirtąjį greičio ruožo finišą
„Šiame Dakare viena diena už kitą geresnė“, - vos tik išlipęs iš automobilio, įveikęs trečiąjį greičio ruožą pareiškė lenktynininkas Antanas Juknevičius.
Panašu, kad šiemet Dakaro dievai, iki šių dienų diktuojantys maratone sudaromas sąlygas, trasos konfigūracijas, tempą ir laiką, įsiklausė į praėjusiais metais skambėjusią kritiką, apie Dakarą, praradusi savo žavesį ir tapusį nykiausia savo paties versija.
Antanas Juknevičius – saulės energijos panaudojimo Dakare veteranas
2021-ųjų Dakare Antanas Juknevičius jau 4-tus metus iš eilės sėkmingai išnaudoja saulės energiją savo poreikiams Dakare. Ant komandos palaikymo sunkvežimio stogo įrengta didžiausio saulės elektrinių ir modulių profesionalaus gamintojo Lietuvoje „SoliTek“ 2 kW galios patvari dvipusių modulių saulės elektrinė, kurios bendras plotas sudaro – 10 kv.
Antanas Juknevičius: „Apdaužėme automobilį, sulankstėme šakę, teko keisti ratą, kai nusprendėme rizikuoti ir lenkti sudėtingoje vietoje“
„Dabar reikia mažinti nuosavą klaidų kraitelį“, - reziumuodamas antrąjį Dakaro greičio ruožo etapą, vėlų ir šaltą sausio 4-osios vakarą Saudo Arabijoje sakė Antanas Juknevičius, kuriam pirmosios dienos nepagailėjo nuotykių.
Juknevičiaus šturmanas: „Matomumas buvo nulinis”
„Dabar reikia mažinti nuosavą klaidų kraitelį“, - reziumuodamas antrąjį Dakaro greičio ruožo etapą, vėlų ir šaltą sausio 4-osios vakarą Saudo Arabijoje sakė Antanas Juknevičius, kuriam pirmosios dienos nepagailėjo nuotykių.
Pirmąjį Dakaro greičio ruožą įveikęs Antano Juknevičiaus ir Dariaus Vaičiulio ekipažas pasiekė finišą
„Sekmadienį prasideda tikrasis Dakaras“, - tik finišavęs 11 kilometrų prologe, pradėjusiame rašyti 12-ąją, legendinę Dakaro istoriją, sakė lenktynininkas Antanas Juknevičius.
Ir tas Dakaras prasidėjo, savo išskirtinės istorijos puslapius vieną po kito nuspalvindamas nuotykių dvasia, rusenančia ištroškusių nutrūktgalvių širdyse. 12 etapų. 7646 kilometrai, iš kurių 4767 greičio ruožų iššūkių.
Juknevičius – apie pirmuosius Dakarus, keistus organizatorių pažadus ir pankų ekipažą
Likus kiek daugiau nei mėnesiui iki sunkiausių lenktynių pasaulyje – Dakaro ralio – starto, lietuvių ekipažai atlieka paskutiniuosius pasiruošimo darbus ir artėja prie dar vienos savo Dakaro odisėjos pradžios. 12 kartą Dakarą šturmuosiantis Antanas Juknevičius šiemet džiaugiasi galėdamas startuoti kartu su savo draugu, su pažįstamu automobiliu ir turėdamas itin „patogią“ naujovę.
Artėjančiame Dakaro ralyje vėl išvysime Antano Juknevičius ir Dariaus Vaičiulio tandemą
2017 metais pirmą kartą Dakare kartu startavęs Antano Juknevičius ir Dariaus Vaičiulio ekipažas, nuolatiniu pozityvumu ir gera nuotaika netruko užsitarnauti Dakaro pankų vardą. Du kartus Baltijos šalių geriausią rezultatą gerinęs duetas patvirtino – penktą kartą kartu šturmuos ir 2021-ųjų Dakarą.
„Neslėpsiu, reikėjo ir šiemet vieną kitą žodelį pasakyti, bet šį kartą Darius kažkaip greitai pasidavė.
Dariui Vaičiuliui dėl traumos gali tekti praleisti pasaulio taurės varžybas
Dar vienam dykumų maratonui besirengęs neišskiriamasis Antano Juknevičiaus ir Dariaus Vaičiulio tandemas trumpam tikriausiai turės išsiskirti. „KREDA“ komandos šturmanui gydytojai diagnozavo sąnarinės lūpos plyšimą ir atliko peties operaciją, po kurios laukia ilga, beveik šešių mėnesių reabilitacija.
Sudėtingą traumą Darius Vaičiulis lapkritį patyrė Afrikoje, keliaudamas motociklu. Kaip pats juokavo, sukant ir bandant neįlėkti pas krokodilus, teko mesti motociklą ir šokti.
Juknevičius versis be Vaičiulio: šturmano laukia ilga reabilitacija
Dar vienam dykumų maratonui besirengęs neišskiriamasis Antano Juknevičiaus ir Dariaus Vaičiulio tandemas trumpam tikriausiai turės išsiskirti. „KREDA“ komandos šturmanui gydytojai diagnozavo sąnarinės lūpos plyšimą ir atliko peties operaciją, po kurios laukia ilga, beveik šešių mėnesių reabilitacija.
Sudėtingą traumą Darius Vaičiulis lapkritį patyrė Afrikoje, keliaudamas motociklu. Kaip pats juokavo, sukant ir bandant neįlėkti pas krokodilus, teko mesti motociklą ir šokti.
Juknevičius ir Vaičiulis apie iššūkius Dakare
Dakaro legenda Antanas Juknevičius šiemet pasiekė savo jubiliejinių, dešimtųjų lenktynių finišą. Tarp 20 greičiausių dalyvių automobilių įskaitoje kartu su Dariumi Vaičiuliu finišavusi KREDA komanda šiemet patyrė ir labai džiuginančių, ir labai liūdinančių akimirkų.
Tiesioginės transliacijos metu tv3.lt studijoje lenktynininkai papaskoks, kuo išskirtinis buvo būtent šių metų Dakaro ralis, su kokiais iššūkiais teko susidurt ir ko iš ekipažo laukti ateityje.
Maratoninio greičio ruožo finiše – technines problemas įveikęs A. Juknevičius
Po sutrumpinto maratoninio greičio ruožo, šiandien Dakaro dalyviai ir vėl grįžo į Saudo Arabijos smėlynus, bandydami atkovoti prarastas sekundes ar apginti pasiektus rezultatus. Žadėtosios sunkiausios kopos didelių netikėtumų lyderių rikiuotėje nepateikė, nes po atkaklios kovos etapą laimėjo legenda Stephanas Peterhanselis, tuo tarpu vienintelei Dakaro ralio legendai iš Lietuvos, greičio ruožas nesusiklostė taip, kaip tikėtasi.
Penktąją Dakaro dieną – stabilus A. Juknevičiaus rezultatas
Eilinį kartą smėlynus dalyviams žadėję Dakaro organizatoriai penktąją lenktynių dieną savo prašymą išpildė. Akmenynų su kaupu atsikandę sportininkai drąsiau spaudė greičio pedalą labai nesijaudindami dėl sudaužytų ratų. Smėlio ekspertu vadinamas „KREDA“ komandos vairuotojas Antanas Juknevičius Saudo Arabijos smėlio jūroje šiandien jautėsi kaip žuvis vandeny ir į finišą atriedėjo 22-troje vietoje.
Antanas Juknevičius po trečiojo Dakaro etapo: „Daug kur rizikavome“
Raudonas smėlis ir neaprėpiami kanjonai. Tokiais įspūdingais vaizdais šiandien galėjo mėgautis Saudo Arabijoje Dakaro ralį stebintys žiūrovai. Deja, tačiau lenktynių dalyviai laiko žvalgytis pro langą neturėjo ir stojo į dar vieną žūtbūtinę kovą. Daug ištvermės trečias greičio ruožas pareikalavo ir iš lietuvių. Antrą dieną iš eilės sudėtingoje pozicijoje startavusio patyrusio A. Juknevičius kelias iki finišo buvo permainingas. Dieną jie užbaigė 36-toje vietoje.
Antrąjį greičio ruožą sėkmingai įveikęs A. Juknevičius: „Kai mašina važiuoja, galima lėkti“
Visą Lietuvą įsukęs Dakaro ralio maratonas šiandien tempo neatleido. Antrajame greičio ruože dalyviams teko įveikti sąlyginai trumpą – 367 kilometrų atkarpą, kuri iš komandų pareikalavo ypatingų navigacinių įgūdžių. Sunkumus mėgstančiai Dakaro legendai, Antanui Juknevičiui šis iššūkis nebuvo per sudėtingas. Vakar su sunkumais kovojęs ekipažas šiandien siekė protingai atsigriebti prarastą laiką ir preliminariai finišavo 26 pozicijoje.
A. Juknevičiaus safario konvojus pajudėjo Prancūzijos ir Dakaro link
Po metų laukimo ir aktyvaus pasiruošimo, Europos Dakaro ralio dalyvių technika pradeda kelionę į Saudo Arabiją. Į žemyno greitkelius vedančius pietų Prancūzijos link pajudėjo ir lietuvių komandos, o bene ryškiausiai čia bus atpažįstamas Antano Juknevičiaus „KREDA“ technikos karavanas. Dykumų safario motyvais papuoštas keliauja ne tik Dakaro legendos bolidas, tačiau ir jį transportuojantis autovežis.
„Kreda“ – naujas Antano Juknevičiaus komandos pavadinimas
2019-ųjų Dakaro ralyje Antanas Juknevičius su Dariumi Vaičiuliu dar kartą įrodė, kad gali įveikti sunkiausių pasaulyje varžybų metamus iššūkius. Stabilumu garsėjantis tandemas gerbėjų tarpe užsitarnavo patikimiausio ir daugiausiai patirties turinčio ekipažo vardą. Būtent šios savybės A. Juknevičiaus komandą atvedė į naują partnerystę, sudarytą likus mažiau nei keliems mėnesiams iki Dakaro.
Juknevičius po finišo podiumo: pagal visus dėsnius turėjome nefinišuoti
Dakaro ralio dievai 2018-ais rekordiniais metais saugoję „CRAFT bearings“ komandą nuo didesnių techninių problemų šiemet veikiausiai buvo iškeliavę atostogų – po ekipažo avarijos antrame etape sekusi virtinė problemų neleido sportininkams pagalvoti apie geresnį rezultatą. Kaip su naujaisiais Dakaro medaliais ant kaklo pasakoja komandos lenktynininkai Antanas Juknevičius ir Darius Vaičiulis, finišas – tai apdovanojimas už sunkų komandos darbą Dakare, kurio teoriškai jie neturėjo finišuoti.
Antanas Juknevičius įvertino savo 10-ą Dakarą: mums tai – viena sunkiausių patirčių
2019-ųjų metų Dakaro ralis, nors ir dienomis buvo trumpiausias, tačiau jis į metraščius tikrai neįeis kaip lengviausias. Nuo pat pirmųjų dienų visų įmanomų išbandymų puokštę dalyviams pasiūliusi Perujietiškoji Dakaro versija buvo negailestinga 9 dienas beveik be poilsio. Dešimtąją, dažnai vadinamą „parodomąja“, varžybos apsukų nemažino.
Juknevičius įvertino savo 10-ą Dakarą: mums tai – viena sunkiausių patirčių
2019-ųjų metų Dakaro ralis, nors ir dienomis buvo trumpiausias, tačiau jis į metraščius tikrai neįeis kaip lengviausias. Nuo pat pirmųjų dienų visų įmanomų išbandymų puokštę dalyviams pasiūliusi Perujietiškoji Dakaro versija buvo negailestinga 9 dienas beveik be poilsio. Dešimtąją, dažnai vadinamą „parodomąja“, varžybos apsukų nemažino.
Antanui Juknevičiui 8-as Dakaro ralio etapas buvo rekordinis – finišavo 13-as
Negailestingas Dakaro ralio maratonas ir toliau šienauja lyderius – dar vena sunki diena sunkiausiomis pasaulyje vadinamose varžybose pasibaigė net dviejų kategorijų lyderių problemomis. Tuo tarpu lietuviškuoju ponu Dakaru vadinimas „CRAFT bearings“ komandos lyderis Antanas Juknevičius 8-ame lenktynių etape kopomis skriete skriejo ir finišą pasiekė rekordinėje šiemet 13-oje vietoje.
„Beveik visą etapą važiavome kartu su Vaidotu – lyg dviratininkai pasikeisdami pirmavom tai mes, tai jie.
Sunkiausiose Dakaro kopose Antanas Juknevičius grįžo į TOP-20
Paskutinio teismo dieną primenančiais pažadais Dakaro ralio dalyvius prieš 7-ąjį etapą gąsdinę varžybų organizatoriai metė bene sunkiausią iššūkį Dakaro dalyviams iki šiol. Daugiau nei 100 km skirtingo aukščio kopų privertė daugumą lenktynininkų važiuoti atsargiau, tačiau smėlyje sulėtėjimas reiškia užklimpimą, o tai geriausiai žino 10-ame Dakaro ralyje važiuojantis „CRAFT bearings“ pilotas Antanas Juknevičius.
Pagaliau be techninių problemų važiavęs A. Juknevičius nori „išlysti“ iš nakties
Po visiems labai reikalingos poilsio dienos Dakaro ralio lenktynininkai pradėjo antrą pragariškų varžybų savaitę. Iš automobilius klampinančių ir kvėpavimo takus užkimšančių dulkių Peru pietuose dalyviai persikėlė į kopas, kuriose tapo lengviau lenkti, tačiau dar lengviau – strigti.
Antanas Juknevičius maratoninės dienos finiše: rodau Dariui tikrąjį Dakarą
Dešimtis tūkstančių lietuvių prie išmaniųjų įrenginių ir kompiuterių ekranų vakar dieną prikausčiusi Antano Juknevičiaus ir Dariaus Vaičiulio Dakaro drama tęsiasi. Į maratoninį greičio ruožą paskutiniai iš visų Dakaro dalyvių stoję „CRAFT bearings“ komandos vyrai išmaltoje ir dar lyderius klampinusioje trasoje praleido daugiau nei 10 val., finišą pasiekė, tačiau susidūrė su atsinaujinusia variklio temperatūros problema.
Aklinoje tamsoje finišavusiam Juknevičiui – nesibaigiančios problemos
Dešimtis tūkstančių lietuvių prie išmaniųjų įrenginių ir kompiuterių ekranų vakar dieną prikausčiusi Antano Juknevičiaus ir Dariaus Vaičiulio Dakaro drama tęsiasi. Į maratoninį greičio ruožą paskutiniai iš visų Dakaro dalyvių stoję „CRAFT bearings“ komandos vyrai išmaltoje ir dar lyderius klampinusioje trasoje praleido daugiau nei 10 val., finišą pasiekė, tačiau susidūrė su atsinaujinusia variklio temperatūros problema.
Vanagas ir Žala finišą pasiekė tarp 25 greičiausių ekipažų
Ketvirtoji Dakaro ralio diena lietuviams – ypač įtempta. Antano Juknevičiaus ir Dariaus Vaičiulio duetas ketvirtadienį popiet, prieš 405 kilometrų greičio ruožą, pranešė pasitraukiantys iš lenktynių. Vis tik, netrukus komanda paskelbė, kad automobilis palengva juda link starto linijos. Antrajame varžybų etape A. Juknevičiaus automobilis vertėsi. Apie galimą pasitraukimą iš Dakaro A. Juknevičius užsiminė trečiadienį, kai po itin sunkaus greičio ruožo galiausiai pasiekė finišą.
Metų trilerio nominacijos vertas A. Juknevičiaus startas – likimą lėmė sekundė
Tiksi paskutinės minutės – A. Juknevičius ir D. Vaičiulis nenustygsta, neranda sau vietos, bet stengiasi netrukdyti prie automobilio dirbantiems net 6-iems aukščiausio lygio mechanikams. Likus minutei, „CRAFT bearings“ pilotas sėda į nepilnai surinktą bolidą, o navigatorius jau laukia starto punkte, kuriame važiuojantį automobilį turi užfiksuoti lenktynių komisarai. Tolumoje pasirodo dulkės, o organizatoriai ištraukia telefoną ir rodo – 10 val. 22 min. – tai riba, kuri lėmė viską.
Tikrą pragarą kopose išgyvenęs A. Juknevičius: žiauriai gaila, bet kalti tik patys
Po apšilimo pirmajame Dakaro ralio etape, organizatoriai antrą varžybų dieną lenktynininkams priminė, kodėl šios varžybos vadinamos sunkiausiomis pasaulyje. Daugiau nei 300 km beveik vien tik bekele lėmė labai dinamiškas lenktynes – beveik kiekviename kontrolės punkte dominavo vis kitas lyderis.
Pirmame Dakaro etape A. Juknevičius rinkosi alternatyvią strategiją
Po vakar dienos daugiau nei dviejų valandų vėlavimo starto podiumo procedūroje, Dakaro ralio organizatoriai išlaikė savo stilių ir pirmojo greičio ruožo starte – šis automobiliams buvo atidėtas daugiau nei valanda. Tačiau tai neišmušė iš vėžių iš greičiausiųjų 20-uko startavusio Antano Juknevičiaus, kuris pasirinko taktiką greičiau važiuoti kopomis ir saugiau akmenuotais ruožais. Ši taktika lietuviui atnešė 24-ą vietą.